April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Echt op een aparte site kan ik ook niet helaas. Ben niet zo technisch ;)

@ingrid idd erg vruchtbaar! Fijn toch! Ik hield wel mijn cyclus bij maar dit was officieel ronde 1. Bij Finn ook.
    Ik ga maandag ook nog een keer testen, want het lijntje was ook nog niet zo heel dik. En dan ook de vk bellen.

Onze zoon heeft een stofwisselingsziekte en bij elk kindje heb je 25 % kans op die ziekte, ben dus erg benieuwd of dit kindje ook ziek is. Overigens niks levensbedreigend hoor. Je kunt er gewoon 100 mee worden. Alleen heel regelmatig eten en niet te vet. Maar bij een baby betekend het wel nog heel lang een nachtvoeding of 2. Finn krijgt nu zelfs om 22.30 nog een fles. Maakt het toch ook wel spannend

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh ja zal ik even aanvullen!

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Spriet: 23 jaar, 1e kindje, 1 April
    Wimjo: 28 jaar, 1e kindje, 1april
    Lysette: 25 jaar, 1e kindje 2 april
    Ingrid130: 28 jaar, 2e kindje 5 april, zh, fv, geslacht geheim!
    Debora: 24 jaar, 2e kindje 7 april,zh, bv, geslacht geheim!

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik ben trouwens van Finn met een geplande keizersnede bevallen omdat hij in stuit lag. Vandaar dat ik verplicht in het ziekenhuis bevallen moet

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Het is dus wel allemaal extra spannend bij jullie met de tweede ivm de stofwisselingsziekte en ook de vorige bevaling! Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen, vorige keer ook al. Vorige keer was ik ook blij dat ik dat had gedaan want toen ze m'n vliezen braken bleek Julian in het vruchtwater te hebben gepoept dus anders had ik alsnog heen gemoeten.

Krijg je dit keer dan ook een geplande keizersnee of wel een 'normale' bevalling?

6. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Spriet: 23 jaar, 1e kindje, 1 April, zh, bv, geslacht verrassing!
    Wimjo: 28 jaar, 1e kindje, 1april
    Debora: 24 jaar, 2e kindje 7 april,zh, bv, geslacht geheim!

7. Maia

Maia Niet meer actief

dames, van harte gefeliciteerd! Geniet ervan want de tijd gaat supersnel!

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @ingrid: nou gelukkig maar dat jullie al in het zh waren dan. Is ook niet fijn anders.
    Ik weet het eigenlijk niet, volgens mij een gewone bevalling, mits het kindje niet in stuit ligt. Ze testen wel direct op die ziekte ivm met bijvoeden.
    De kz viel me eigenlijk 100% mee, moet ik zeggen! Komt ook omdat ie gepland was, je gaat fris en monter naar het zh, zonder weeen ofzo. En ik was snel hersteld. Maar bij een 1ste kindje gaat dat wel. Nu met Finn erbij is een kz denk ik zwaarder, dus als het even kan, liever niet!

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Dank je maia!

10. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    Voor de aanvulling van de lijst.
    Ik denk nu dat ik bv ga geven en waar ik ga bevallen??? geen idee.
    Nu zeg ik graag thuis. alleen is er een praktisch probleem ik heb een waterbed waar je niet op mag bevallen.
    Maar goed is voor latere zorg.
    Ben gister al wel wezen kijken in een baby winkel voor leuke ideeen. Kan niet wachten.
    Heb al een heel lief knufeltje gekocht wat nu bij ons op bed staat!!!

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    #51 debora21, 26 jul 2009
    Laatst bewerkt: 26 jul 2009
    Spriet: 23 jaar, 1e kindje, 1 April, zh, bv, geslacht verrassing!
    Wimjo: 28 jaar, 1e kindje, 1april,thuis, bv,
    Debora: 24 jaar, 2e kindje 7 april,zh, bv, geslacht verrassing!

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    verrassing kwam niet op het woord, wij willen het ook niet weten deze keer! Bij Finn wel, maar nu maakt het me niet veel meer uit.

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Misschien voor de lijst makkelijk om het iets anders te doen? Als ik me er ongevraagd mee bemoei moet je het gewoon zeggen hoor, wil niet in iemand anders d'r vaarwater zitten hoor!! Maar ik zat te denken aan:

Bevallingslijst April 2010 mama's

1 april

Spriet- 31 jaar, 1ste kindje, ??, ??

enz.

Afsprakenlijst:

Week ?:

datum van afspraak:

naam en wat voor een afspraak.

En natuurlijk uiteindelijk de bevallen dames eronder want daarvoor zitten we hier allemaal :D

En bijv. als iemand op de lijst wil dat ze je een pb kunnen sturen ofzo zodat het overzichtelijk blijft omdat er hopelijk nog heel veel mama's bijkomen!!

Het is maar een idee hoor en als je het niks vind is het ook helemaal goed!!!

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    wimjo; heb hem even op thuis gezet, kan altijd veranderen ;)
    Leuk he ideeen opdoen! Ik maak veel zelf, maar ga ook ideeen opdoen in winkels!

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wij willen het dit keer wel weer weten maar wel proberen geheim te houden. Vind het voor mezelf wel makkelijk om te weten ivm kleertjes kopen en de babykamer inrichten enzo. Kleertjes kopen is natuurlijk net zolang tot mijn vriend me weer een verbod geeft op de babyzaken hahaha :)

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik vind het best Ingrid! Doe jij dat dan?
    Ik ga namelijk douchen. Zit nog in pyjama *schaam schaam* En m'n vader komt zo!

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja voor kleertjes is het idd handiger! vond ik bij Finn ook. Wahaha een babyzaken verbod!

18. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Nou zo vind ik het eerst ook wel een mooi lijstje, misschien als er nog iemand bij komt die handig is om zo`n site te maken dan kan dat altijd nog wel.

@debora dat is dan idd spannend voor jullie, gelukkig dat het niet levensbedreigend is maar toch.

@maia bedankt!

Ik wil ook graag in het zh bevallen omdat ik dat heel graag wil het idee om thuis te bevallen vind ik zo raar, en daar komt bij dat ik iemand ken die bij de bevalling is overleden.

bv wil ik ook proberen te geven sowieso de eerste 2/3 maanden als ik weer aan het werk ga dan weet ik niet of het wel nog kan en dan eventueel overstappen op flesvoeding maar dat zien we dan wel.

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nu douchen! ;)
    Doeg!

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat lijkt me inderdaad wel fijn, lekker fris en zonder weeen het zh ingaan ipv in een rolstoel naar binnen worden gereden en er niet zo fris en monter meer uitzien hahaha.

Is wel fijn dat ze meteen op de ziekte testen en niet pas naar een paar weken ofzo als je al helemaal met je handen in het haar zit.

Deel Deze Pagina