hahaha dus jij mag 's ochtends ook rennen naar de wc hahaha Julian slaapt, als hij nergens last van heeft, overal doorheen. Hij heeft de eerste maand bij ons op de slaapkamer geslapen omdat wij toen de slaapkamer beneden hadden en die van hem was boven en traplopen was niet zo'n succes bij mij door mijn bekken en toen heeft hij dat volgens mij geleerd. Als hij nu slaapt kan ik rustig bij hem op de kamer stofzuigen zonder dat hij er wakker van word. Is echt makkelijk moet ik zeggen.
Hoop trouwens dat deze beeb of precies op tijd komt of een paar dagen later want Roeland is 23 maart jarig en zijn moeder 1 april. Julian is ook 3 dagen voor Roeland zijn opa jarig en 2 weken voor Roeland zijn vader dus hebben alles wel weer lekker dicht op elkaar zitten.
kwam wat leuks tegen op internet: Caroly Aanvraag proefkaart houten kaartjes een keer wat anders he heb al een drukproef besteld mooi op tijd he hihi
heb trouwens al iets gekocht voor na de bevalling hahahha gelukkig kan het ook tijdens de zwangerschap al worden gebruikt. Heb maandag bij de prenatal een huispak gekocht. Leek me zo lekker voor in het ziekenhuis en voor de weg naar huis toe. Vorige keer had ik alleen een spijkerbroek mee en een zwarte nette broek en dat was alletwee wel positiekleding maar dat doe je natuurlijk niet aan als je daar in bed ligt dus had ik alleen een shirt aan en als ik dus naar de wc moest dan ging ik maar in mijn onderbroek de gang over, niet echt fijn moet ik zeggen ook al kijkt niemand er raar van op. Om dat te voorkomen dus maar een echt pak gekocht hahaha
wat leuk!! Vind ze echt appart maar wel leuk! Ach sommige dingen kan je maar beter op tijd geregeld hebben toch
ja en het is een zwangerschapspak dus kan het de hele zwangerschap door ook nog aan. Heb het gisteravond al aangehad en het zit super lekker! Heb wel een zwarte genomen, is een vest met een broek en dan een soort van jogging/strech stofje.
heerlijk ook fijn voor joga of zw gym als je dat gaat doen... doe je dat eigenlijk ik denk dat ik weer nar gym ga was de vorige keer wel leuk
Weten hier al precies wat voor een kaart het word alleen het gedichtje wat er op komt ben ik kwijtgeraakt dus moet ik weer even opnieuw opzoeken. Hadden bij Julian een simpele kaart en dit keer word het weer een simpele kaart. Simpel maar toch leuk!
heb het de vorige keer niet gedaan maar toen ging ik 2x in de week naar de fysio voor mijn bekken en deed daar dus sporten onder begeleiding. Hoop dat dat dit keer niet nodig is en dan wil ik wel aan gym gaan doen.
hmmm... heb mijn banner aangepast maar hij is nog steeds klein.... nou ja dan maar een kleine banner!