Ik heb ook lekker kunnen uitslapen tot half 8 (paar jaar geleden noemde ik dat nog geen uitslapen, nu wel ). Hier geen dag met verplichtingen, behalve dan stapels wasgoed en speelgoed weg te werken ... Ook willen we verder met de zolder opruimen Daar moet de computerkamer van manlief komen zodat Emma naar de huidige computerkamer kan verhuizen. Dan kan daarna Emma's kamertje omgetoverd worden in een nieuwe babykamer... oftewel flinke interne verhuizing Gelukkig hebben we er nog een aantal maanden voor..
Hier redelijk geslapen, mijn dochter had vannacht 40,3 graden koorts en oorpijn, denk oorontsteking! Lag bij ons en heeft redelijk verder geslapen! Nu heeft ze 38.1 zit te twijfelen of ik naar de huisartsenpost moet gaan, ze speelt en is nu best actief zonder paracetamol! Ons neefje is jarig, maar daar gaat mijn man alleen naar toe, jammer......
Hallo meiden, Wat wordt hier lekker gekletst! Leuk dat er zoveel echo's zijn volgende week. Ik lees een boel over zieke kinderen, ik hoop dat mijn meisje nog even gezond blijft. Ik ben wel aardig verkouden, ik ben al aan de gang met desinfecterende gel etc. maar ja, kusjes en knuffels krijgt ze natuurlijk wel! Ik heb afgelopen woensdag gemeld dat ik krampen en een beetje bloedverlies had, gelukkig bleek op de echo donderdagochtend dat alles in orde was! en verder heb ik nergens last meer van.Behalve enorm groeiende boobs en broeken die niet meer dicht kunnen.. Gelukkig! Ik heb al een buikje gezien, dus ik ben kennelijk niet de enige! Bij mijn eerste zwangerschap ben ik 25 kilo aangekomen en deed ik anderhalf jaar over het weer op gewicht komen. Ik hoop dat dit keer niet meer te hebben (denk overigens dat het vooral de chocola was.... ) Overigens, ik las iets over een roze wolk.. nooit gehad bij de eerste zw. en nu is het ook nog ver te zoeken. Niets mis mee, hoor! Niet iedereen is hetzelfde! groetjes allemaal!
Ik ben er weer hoor dames, op vakantie geweest en druk gehad. Vind zo'n 2e zwangerschap wel zwaarder, met zo'n handenbindertje erbij, je kunt niet ff in bed gaan liggen als je je beroerd voelt. Maar goed, het is niet anders... Verder gaat het goed, krijg al een lekker buikje en voel ook al af en toe wat!
Ik had niet vroeg gehoeven vandaag, maar mevrouwtje Louise vond het om half 7 al ochtend. *zucht* Ze lijkt "last" te hebben van dromen. Ze wordt 's nachts ook af en toe huilend wakker. Nou ja, zit ook te wachten op een kiesje wat op het punt staat door te komen.
Hallo, hier een niet zo lekkere nacht gehad. Lagen er pas om 3 uur in en om 5 uur bedacht Julian dat hij dorst had dus wat water gegeven, om 6 uur bedacht hij dat hij nog meer dorst had en een vieze luier dus weer wat water gegeven en een schone luier, uiteindelijk werd hij om negen uur weer wakker en toen is Roeland er met hem uitgegaan. Zijn billen die net weer mooi roze waren zijn inmiddels weer vuurrood dus zijn 2e kies is hard bezig met doorbreken en daarnaast lijkt het erop dat zijn hoektanden ook door willen komen dus dat worden weer een paar slapeloze of onderbroken nachten ben ik bang maar ja het moet er allemaal wel door dus we wachten rustig af.
Lijkt op de interne verhuizing hier, computerkamer gaat hier ook naar zolder en hebben besloten dat Julian dan inderdaad naar de computerkamer gaat en dat de baby zijn oude kamer krijgt omdat daar alle meubels als staan en goed passen en daar is het alleen een kwestie van 1 muur een ander kleurtje geven en andere gordijnen ophangen als we weten wat de beeb wordt.
Louise slaapt inmiddels al een ruim half jaar op de voorkamer, dus haar babykamertje wordt gewoon weer de nieuwe babykamer.
hey meiden hier weer terug van mallorca! was fantastisch! nog nieuwtjes? geen mk meer hoop ik he? kus
Er zijn een aantal goede echo's gehad alleen helaas ook een aantal mk's erbij. Weet niet meer wie allemaal
Dag Meiden, foto's in mijn album... buikfoto van vandaag komt nog, maar ik geloof dat het nu begint te groeien... liefs, Marijn
Julian gaat rap met zn kiezen zeg! Meike heeft net haar 6e tandje door 2e van rechts. Kwam door toen ze ook die oorontsteking had, lekker... Meike krijgt morgen haar BMR, hopelijk doorstaat ze het een beetje ok en hebben we volgend weekend geen hangmeike .
Julian gaat eigenlijk net iets te snel, hij heeft nu 8 tanden, 2 kiezen kwam ik net achter, er staan er nog 2 op doorbreken en alle 4 de hoektanden staan ook op doorkomen. Verklaart wel zijn ongelofelijke gevoelige rode billen en de gebroken nachten.
Ik was ook erg bang voor de reactie van de BMR. Sam heeft er helemaal geen last van gehad! Andere entingen trouwens ook geen problemen, euh.....behalve dan dat we haar echt in de houtgreep moeten houden. Was niet goed voor mijn moederhart, mijn man is de laatste keer mee geweest! Voorlopig zijn de prikken weer uit beeld, volgens mij pas weer met 4 jaar!
Wij hebben begin oktober weer een afspraak bij het cb staan en dan komen de bmr prikken. Meestal zijn de prikken geen probleem dus we zullen wel weer zien. Hij blijft er ook altijd rustig voor zitten op schoot dus dat scheelt al een hele hoop.
Zijn er weer van het dansen, was onze eerste dansles samen vanavond en het ging best wel goed als je bedenkt dat mijn laatste dansles 14 jaar geleden ofzo was. Wel vermoeiend dus dat word nog wat over een paar maanden met nog dikkere buik maar ja dan is mijn conditie misschien ook wel weer wat beter. We zullen wel zien! Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen ladies, Allemaal een fijne zwangerschapsweek met mooie echo's! Voor we het weten is deze week ook weer voorbij!