Goeiemorgen allemaal! heb nog niet echt kunnen bijlezen maar wilde toch even iets met jullie delen! We hebben de uitslag van de nekplooimeting binnen en die was gewoon supergoed! Een kans van 1:5000 ! Wist niet was ik las! Was stomverbaasd! Had gehoopt op een kans van 1:2000 maar deze uitslag had ik niet durven dromen! Verder dit weekend heel druk geweest met opruimen en leegruimen van de toekomstige babykamer voor de stucadoor! Dus druk druk druk, maar nu even een ochtendje werken! Liefs Buddie!
mijn dochter is nog geen eens 13 maanden ze snappen meer dan dat jij denkt noa wijst ook coninue baby's aan op plaatjes en trekt dus mijn shirt omhoog en geeft een kusje op me buik als ik vraag of de baby een kusje mag
hier krijg ik steeds kusjes op mijn buik... en tja dan moet het shirt wel omhoog hoor.. zo lief!! hij is ruim 1,5 jaar ----------- heb een hele zere rug, bel vandaag de fysio maar op... vorige zw schap 5 mnd heen geweest... begint het dan nu alweer?? iemand die dit herkent?
morgen dan eindelijk 12 weken .... de kans dat het goed blijft gaan is steeds groter...maar het blijft spannend natuurlijk
goeiemorgen! eindelijk einde van een super drukke week. Vandaag kom ik niet buiten denk ik tenzij om wat boodschappen te doen en vanavond naar de ehbo les te gaan. De rest zal gevuld worden met strijken kuisen en slapen
Goedemorgen allemaal! Volgens mij weer een hoop echo's deze week! Ik hoop dat het allemaal goede echo's zijn! Ik moet volgende week woensdag weer naar de gyn. Weet niet of ik dan een echo krijg, maar ik hoop het stiekem wel! We hebben een druk weekend achter de rug. Zaterdag vrienden op bezoek gehad, fototentoonstelling van mijn vader bezocht, 's avonds naar een verjaardag geweest en zondag heel de dag mijn nichtje van 10 over de vloer gehad. Drukke boel dus! Maar wel gezellig. Ik zit nu moed te verzamelen om wat in huis te gaan doen, maar eerlijk gezegd heb ik gewoon zin om de tv aan te zetten en op de bank te hangen. Maar ja, helaas zijn er geen kaboutertjes die dan ondertussen voor me opruimen, stoffen en stofzuigen . Morgen zit ik ook al weer op 11 weken! Gaat aan de ene kant hard, maar aan de andere kant toch ook weer niet. (Hhmm, klinkt redelijk onlogisch, maar goed.)
Goedemorgen Vandaag 12 weken jippie! MOrgen de echo en heb er zo'n zin in alleen is het pas om 16.30 dus nog de hele dag wachten maar ja heb het er graag voor over. Mooie buiken heb ik voorbij zien komen. Wel grappig om het verschil te zien bij iedereen. Ik ga vandaag maar eens een foto maken en dan voortaan elke maandag. @Caromama ik weet wat je bedoelt aan de ene kant gaat het heel snel aan de andere kant kruipt de tijd voorbij raar maar waar
@smile. Spannend morgen je echo. Dit is dan de tweede voor jou toch? Ik denk persoonlijk niet dat ze volgende week woensdag bij mij weer een echo doen, maar ze zullen toch in ieder geval wel het hartje luisteren? Dat kun je met 12 weken toch al wel horen?
Goeiemorgen allemaal!! Nou hier ook een lekker weekend gehad, in het huis van schoonouders blijven slapen, lekker in de polder. Demi lekker buiten gespeeld in de herfstblaadjes! Ze zijn op vakantie dus passen wij op het huis.. Verder niks bijzonders.. Hoef pas donderdag weer te werken.. M'n vriend is woensdag jarig en dan krijgt Demi d'r prikjes dus heb als verassing vrijgenomen op naar de 12 weken, jeeeee !! Straks even boodschappen doen, denk dat ik pannekoeken ga bakken straks, hopelijk lust Demi dat ook.. Iedereen een fijne dag en diegene met een echo, veel plezier!!
@ trotsemama1: wat schattig tja ze zijn vaak slimmer dan we denken die ukkies! Heel erg lief hoor kusjes voor de baby! @ wendysunny: hopelijk heb je de pijn vlug een beetje onder controle, en als dat met fysio moet dan is dat zo toch? Hopelijk gaat het snel weer een beetje beter met je! Heel veel succes morgen met je echo! @ arka: even lekker bijkomen dan! Hier vandaag weer het begin van een nieuwe werkweek, maar gelukkig maar twee dagen werken en 1 dag cursus! ook hier worden de weken steeds drukker! @ caromamma: snap helemaal wat je bedoelt, als ik kijk dat ik er alweer dik 3 maanden op het zitten dan denk ik oh wat gaat de tijd snel, maar als ik dan vooruit denk dan lijkt alles nog heel erg ver weg allemaal! Maar voor je het weer hebben we een mooie kleine uk in onze handen! @ Smile17: Heel succes morgen met je echo! Lekker van gaan genieten, ik moet ook eens echt foto's gaan maken van mijn buik! @ miriam2112: klinkt inderdaad als een erg leuk weekend! Heerlijk hoor donderdag pas weer werken, ik ben nu op mijn werk, heb weinig zin maarja tot 1 uur en dan lekker alweer vrij! Dus ik mag niet klagen!
Julian snapt inderdaad ook meer als ik denk en soms ook meer als ik zou willen hahaha maar moet ook zeggen dat ik tot nu toe misschien 1x tegen hem verteld dat er een baby in mijn buik zit. De kans dat het mis is of misgaat blijft natuurlijk altijd aanwezig en wil eerst die 12 weken voorbij zijn, morgen de echo en dan gaat hij mee en dan zal ik het er wel iets vaker met hem overhebben.
@buddie inderdaad gefeli met de uitslag nu kun je nog meer gaan genieten! @Mirjam jammie pannekoeken en lust Demi ze?
niet mijn rug maar voel af en toe mijn bekken al wel. Vorige zwangerschap vanaf 15 weken fysio gehad tot het eind aan toe en hoop stiekem dat het dit keer toch niet nodig is.
bedankt ik heb een afspraak gemaakt en kan morgenmiddag al terecht!! maar helaas krijg ik morgen geen echo hoor... heb er al 2 gehad en moet wachten op de 20 weken echo denk ik volgende week wel hartje luisteren bij de vk
kan me indenken ik heb pijn bij draaien in bed.. zijn dat de bekken??? bij mij kwam de fysio na de bavlling ook nog thuis.. had doorligpijn van het in bed liggen... lag paar weken op bed... maarja... de fysio is hier om de hoek... dat scheelt