hahaha en voor je het weet ben je mama! Alhoewel ik moet zeggen dat 9 maanden wachten best wel lang kan duren hahaha.
die 9 maanden, zouden die snel over zijn? pff.. de 5 weken die nu bijna om zijn zijn al best snel gegaan hoor! ik ben bang voor de bevalling..
pfff heb me toch weer zin in eten... niet normaal. Natuurlijk geen zin in brood ofzo maar in patat of frikandellen ofzo. Ga ik niet doen hoor!!! Dan pak ik zo wel een broodje ofzo maar ga geen vette hap eten!
Waar ben je bang voor? Je kan alle bevallingsverhalen lezen hoor maar er is er geen een dezelfde! Laat je vooral geen horrorverhalen aanpraten!
hahahhaa.. dat is wel slecht haha maar dat hoort erbij, toch? pak maar een lekker broodje, of een banaan, of een liga koek haha
haha nee, doe ik ook niet ben bang dat er iets mis gaat, en ik heb er ook geen idee van hoe het precies gaat.. ze zeggen dat je de pijn helemaal vergeet als je je baby ziet is dat zo?
Ik kan niet zeggen dat je dat vergeet maar als je de kleine ziet heb je het er allemaal graag voor over gehad Elke bevalling is ook anders dus er is eigenlijk niemand die je kan vertellen hoe het daadwerkelijk zal gaan. Je kan wel afspraken maken met de vk over bijv. pijnbestrijding, hoe je wilt bevallen dus of je bijv. in een bad wil bevallen (als ze dat bij jullie in het ziekenhuis hebben) of op een baarkruk of gewoon in een bed. Wie je er graag bij wil hebben tijdens de bevalling, je kan naar een 'Pufcursus' gaan om te 'leren' hoe je weeen kan opvangen enzo.
pff, dat denk ik ook! nee, dat is waar...je hoort altijd andere verhalen van mensen, maar ze zijn het er allemaal overeens dat het moment dat je je baby voor het eerst ziet toch wel heel speciaal is haha! weet jij al hoe je wilt bevallen? het liefst zou ik in een bad bevallen, maar ik weet niet of ze dat doen dus dat ga ik vragen pufcursus? bestaat dat joh? haha hoe verzinnen ze het!
Ik wil sowieso in het ziekenhuis bevallen en verder denk ik gewoon weer in een bed. Vorige keer ook gedaan ook al moest het toen maar denk ook niet dat ik iets anders had gewild hahaha Ik noem het pufcursus maar waarschijnl heet het wel anders hoor hahaha Ik weet nog precies hoe de vorige bevalling ging en dat zal ik waarschijnlijk wel een keer vergeten maar het moment dat ik hem in mijn armen kreeg zal ik denk ik nooit vergeten! Dat is toch waar je het al die tijd voor hebt gedaan en waar je al die tijd op hebt gewacht!
aah, okee, voel je je ook veiliger bij de gedachte dat je in het ziekenhuis bevalt? haha nou het idee erachter is wel grappig haha je moet wel er wel lang voor zweten, pijn hebben, etc., maar dat is het ook dubbel en dwars waard, toch? aah, wat lief! dan gaat er volgens mij echt mega veel geluk door je heen... verder weet ik nog niet wie ik bij mijn bevalling wil hebben, vriendlief wil er niet bij zijn want hij wilde het ook niet dus ik zie nog wel
Ik vond het wel fijn om het ziekenhuis te bevallen, dat wilde ik sowieso al omdat ze daar alles bij de hand hebben. Thuis is dat toch anders natuurlijk. Het is het inderdaad allemaal dubbel en dwars waard, anders zou ik zeker niet voor een tweede zijn gegaan Wel jammer dat je vriend niet erbij wil zijn maar misschien bedenkt hij zich nog, hij kan het misschien wel niet gewild hebben maar ja denk ook niet dat jij er al echt op te wachten zat en jij kan ook niet zeggen dat je er niet bij wilt zijn Gaat hij wel mee naar de vk voor de echo's enzo??
ik ga naar dromenland toe, ben echt heel moe (haha dat rijmt) slaap lekker alvast en tot morgen ofzo!
haha, het geeft toch een veiliger gevoel he.. sommige vrouwen kiezen voor een bevalling thuis, maar gaan uiteindelijk toch naar het ziekenhuis haha nee, maar dat is natuurlijk ook logisch! nee, hij wil helemaal niet mee en hij is boos dat ik deze keuze heb gemaakt...dus ik sta er alleen voor.. gelukkig steunt mijn moeder me wel heel goed
Gelukkig heb je je moeder om je te steunen en hopelijk kun je hier ook wat steun vandaan halen!! In ieder geval kun je altijd je verhaal hier kwijt en je vragen!
Gooedemorgen ladies , Jeetje xdien; wat vervelend dat je vriend niet achter je staat. Misschien wil je er geen antwoord op geven of heb ik iets gemist; maar over welke keuze is hij boos dan? Er gaat vanalles door mn koppie.... Ik heb nog even een vraagje hoe je nou uitrekend hoelang je zwanger bent. Ik ben 27 juni voor het laatst ongesteld geworden, als ik dat op de kalender bekijk is dat 5 weken en 2 dagen geleden. Ben ik dan met die 2 weken cadeau dan niet zolang zwanger?? Snap t ff niet meer
Goedemorgen allemaal, Heb heerlijk geslapen maar man wat ben ik misselijk het lijkt met de dag een beetje erger te worden, Zit nu aan de yoghurt iets anders krijg ik er niet in en dit gaat ook al met moeite. Ga vanavond wel even helemaal bijlezen. Fijne dag allemaal!
Ik heb net de vk gebeld. Ze was ontzettend lief en heeft alles in mn dossier vermeld. Mijn vraag was eigenlijk of ze tijdens het intake gesprek mij zekerheid kan geven of ik uberhaupt nog zwanger ben. (ja je gaat van alles denken na een bloeding) Maar ze vertelde dat er tot 8-9 weken echt geen duidelijkheid gegeven kan worden. Dus dat ik echt tot mijn 1e termijnecho op 1-9 moet wachten. Maar nu lees ik overal dat je met een inwendige echo al met 6 weken een hartje kan horen.... Verwarrend allemaal!! Ook vertelde ze me dat ik nu ruim 5 weken zwanger ben, omdat ik 27-6 mn laatste menstruatie heb gehad, dus vandaar dat ik mn banner weer veranderd heb. Ook zo verwarrend.... Wat moet ik nu? Idd gewoon maar wachten tot 1-9?! Das ver weg!!
Dat zijn flinke honden inderdaad. Wij hebben er 2, een labrador-achtig-iets en een wat kleinere kruizing uit Turkije.