Mooie echo foto's!! Echt kindje, die van mij zien er nog meer uit als een vlek... hahaha Ik ben 2 dagen naar voren gezet, maar bij mij is er geen twijfel over de dag, want het was een terugplaatsing. Misschien had ik net een groeispurt gehad, en jij net iets minder. Kan zo weer veranderen. Het was iig goed en ziet er top uit, gefeliciteerd!!!!!
Innesteling weet ik ook nog precies omdat ik een innestelingsbloeding heb gehad maar maakt ook niet uit, misschien bedenken ze met de 20 weken echo wel weer een andere datum als het er maar ergens in april uitkomt vind ik het goed hahaha
Ingrid mooie echo meid.... je ziet nu echt een vorm van een beebje... oh ik kan niet wachten totdat ik de 12 weken echo moet doen..
Heb ineens zo'n energiestoot gekregen na de echo, heb zin om Julian zijn nieuwe kamer helemaal klaar te maken en de babykleertjes die we van Julian hebben die neutraal zijn al uit te zoeken en ga zo maar door.
@ ingrid, wat een mooie echo's, zo duidelijk te zien! Hier alles ok, doe het vandaag rustig aan.....Gister teveel gedaan wat ik 's avonds voelde! Nu al, bij mijn dochter kreeg ik dat veel later! Hoop dat het normaal is bij een tweede! Gr
ja leuk!!! wil ik ook wel doen.. maar helaas waar moet ik ermee heen? de nieuwe kamer moet nog gebouwd worden... hopelijk in maart 2010 boven klaar.... dus hebben nog even
moet zeggen dat ik het in grou niet zoveel vond.... weinig kleertjes wel wat wagens en kamertjes.. maar die heb ik nu niet meer nodig he
ingrid wat heb je weer mooie echo's:d hier een drukke ochtend achter de rug stond vanochtend al met pijn op in me bekken had ik nog niks gedaan dus dat zal wel erger worden als de dag vordert vanochtend eerst lekker wezen babyzwemmen dochterlief vind dat zo leuk ! ze drijft heel het zwembad door met der zwembandjes en natuurlijk ook nog leszwemmen en daarna nog vrijzwemmen lekker van de glijbaan af geniet altijd zo erg met ons mamadag (dinsdag is mama dag ) zo manager gesproken en we hebben afgesproken dat ik diensten van 6 uurtje ga draaien kijken hoe dat gaat deze week hij wou ook dat ik de avond diensten ging proberen en moest dan goed aangeven of dat niet te zwaar voor me is anders dan hoefte ik ook geen avond diensten meer te draaien dus ik werk dan tot 1 uur op zich wel lekker als dat zo blijft tot aan me verlof:d en hij was van mening dat me gezond heid voorop staat dus gaat het echt niet dan gaat het ook gewoon echt niet ik ga ook naar de bedrijfarts voor advies hoe nu verder dus daar moet ik binnenkort ook heen dus dan horen we weer verder
voor wie belang heeft... ik heb nog te koop- te ruil: daphne deckers de geboortebundel rebecca eckler bevrucht
Wat een mooie echo Ingrid!! Je ziet het echt heel goed! En al een stuk groter in vergelijking met mijn echo op 10 weken. Leuk om te zien!! Alle andere echo's vandaag heel veel plezier!! Trotse mama, mooie oplossing heb je gevonden op je werk. Fijn dat je manager zo goed op je gezondheid let! Mik25, dat boek heb ik ook gelezen! Die is echt heel erg leuk hè!! Nog 1.5 uur en dan richting mijn werk voor een slaapdienst...
Wie wil het geslacht weten, ik heb bij allebei mijn kindjes niet gevraagd. Maar zit te denken om het deze keer wel te doen.. wat denken jullie..
Wij willen het sowieso weten, wilden we bij Julian ook al. Ik vind het gewoon makkelijker omdat ik niet zo van het neutrale ben qua kleertjes en kamertjes, vind het bij een ander altijd heel leuk maar voor mezelf niet dus vandaar.
ja dat ben ik ook niet had bij de 1e zw schap 1 jongen en 1 meiden setje gekocht en 1 neutraal setje.. verder geleend van me zus... en toen de beeb er was kwamen de blauwe kleertjes enel genoeg. wij willen het dus niet weten ... is zo'n super verrassing want het is beiede leuk.. hoewel het ook bij bijv de 20 weken echo een grote verrassing is @ arka: balen zeg.. hoe voel je je?