@sweetcandie, ja die pijn in mn schaambotje heb ik ook. bij mij is het bekkeninstabiliteit. Laat er even door een fysio naar kijken. beter er nu op tijd bij dan straks te laat @wendysunny, waar woon je dan? (als je naar Grou gaat om te babyshoppen ) @lan, dan kunnen ze zich iig niet vergissen in je naam Bij mij denken ze steeds dan mijn man zijn achternaam mijn meisjenaam is omdat ik die achter mijn naam heb geplakt... lekker verwarrend... ohhh wat een poepige hondjes heb je! Echt liefff @mirjam, hahaha wat is jouw vriend een ouwe bok Mijn hubbie is 2 jaar jonger en roept steeds, oh jij gaat al richting de 30, oud hoor (ben 28...) nog wat leuks gevonden? @ingrid, mooie echo's hoor . Ik zie het al, een echt fotomodel . Was jij dat nou, heb je nog gevraagd of ze het geslacht al konden zien (geen zin om terug te lezen...) @trotsemama, fijn dat ze met je meedenken op je werk! scheelt al veel @sweetcandie, bij de oudste wist ik het niet (toen had je ook nog gheen 20w echo's etc, je kreeg alleen bij hoge uitzondering een echo) bij de middelste hebben we daarvoor een pretecho laten maken en bij de jongste hebben we het bij de 20 weken echo gevraagd. En ik vind het nu wel zo practisch omdat zoveel dingen nu zo uitgesproken jongens of meisjeskleding is... @ka, blauw kan ook heel goed voor een meisje hoor . Helemaal aquablauw. Met assesoires etc kan je het zo passend maken. @1982ra, fijn dat je een goede echo had . Heerlijk he eten waar je zin in hebt! ik heb alleen zo'n zin in biefstuk, maar alleen rauw vind ik het echt lekker @alre, ook super met een goede echo . En ja meestal past de verloskundige de datum aan de echo aan, soms nemen ze een gemiddelde. @caromama, hahaha fijn dat het kwartje viel . en dat ze deze keer leuk reageerden @arka, jakkes een maagontsteking... en ja dat bloeden kan heeel goed komen van een moeilijke stoelgang... je zet nl druk en dan kan er best ergens een adertje springen @surf, das schrikken! Heeft ze de plooi opgemeten of zag ze het? En heb je ook bloed laten trekken voor de combinatietest? @ibas, hoe laat moet jij vrijdag voor de nekplooi? Ik om 11 uur. vandaag druk dagje werken gehad... Poeh. Ben wel moe nu en morgen weer een pittige dag...
@napoleon, ze heeft het gemeten... volgende week wil ze nog een keertje meten omdat het nu eigenlijk nog te vroeg was, en als er dan weer een verdikt plooitje te zien is, dan neemt ze meteen bloed af.... echt spannend!~ @arka: de 30e, das gelukkig niet heel ver weg meer, maar het blijft dus nog even spannend, ik duim voor je!
surf ... ja het is nog niet zo fris gelukkig... welkom terug. tjee.. wat rot van die nekplooi maar je weet niks zeker... en tja... stel dat het down is... misschien makkelijk gezegd maar die kindjes zijn vaak wel heel vrolijk.... napoleon: vanavond kalm aan dus... jij schrijft denk ik in kladblok.. hoe doe je dat? ben een computerleek hoor en ik woon in de kop van overijssel... je hebt pb met me woonplaats ben naar de fysio geweest... oefeningen gedaan en gekregen.. heb een wervel vastzitten en daardoor straalt het uit naar de billen.. doet nu wel zeer. ga maandag weer heen
@Arka balen van je maagontsteking. Het zit je deze zwangerschap niet echt mee. Volgende week de echo voor jou ik hoop dat de dagen snel voorbij vliegen. @Surf balen van je echo. Wel fijn dat je het hartje zag maar wat vervelend van die nekplooi. Nu zit je even in het ongewisse. Nou ik ga verder met koffers inpakken morgen post ik voor het laatst. 8)8)8)8)8)
@wendysunny: het kindje blijft ook nog steeds erg welkom hoor! het is natuurlijk wel zo dat zo'n kindje veel meer begeleiding nodig heeft en misschien wel allerlei operaties ofzo en dan ben ik bang dat het nog andere lichamelijke afwijkingen heeft waardoor het pijn zal hebben ofzo... en natuurlijk wil iedereen het liefst een gezond kindje, maar goed, als dat niet het geval is bij ons, dan is dat zo, en gaan we er het beste van maken... maar probeer nog niet teveel op de dingen vooruit te lopen, eerst volgende week maar eens...
Surf: wat vervelend dat je van de ene onzekerheid in de andere valt! Ik ken genoeg voorbeelden van een verdikte nekplooi waar een gezond kindje is geboren. Ik duim voor je dat alles goed blijkt te zijn volgende week. Maar welkom terug Arka: jou zit het ook niet echt mee zeg, beterschap! Ibas: arme jij met je koortslip! Maar had ik nou gelezen dat het kindje dan antistoffen opbouwt tegen de koortslip? Oh ja nog lieve honden voorbij zien komen trouwens!!
Jep.. er lopen ook banden door je vagina zei de VK. Dus dat zijn je banden meissie! Heel erg vervelend, goed je rust pakken is het enige dat je er tegen kan doen, voor nu Beterschap!!! Dat buikje begint al wat te worden! Ik ga slapen.. tot morgen allemaal! xxx
Ja toen wel nu is eindelijk de rust gekeerd voorlopig blijven het twee honden. Doe ook tijdelijk geen herplaatsers meer opvangen of logeetjes
Niet vergissen in de naam ha moet je bij cz zijn hebben tot twee keer toe fout gedaan hahaha. Het zijn scheetjes van honden inderdaad
moet je een nekplooimeting aanvragen of krijg je die standaard erbij.. Heb er eigenlijk nooit opgelet bij de andere kids..
@Surf meid, welkom terug, iK hoop dat alles goed is meid.. @Arka, Bruinverlies wil niets zeggen meid, ik ga voor je duimen.
Whahaha ik sta alles in te pakken voor het cb om 0835..... Kijk in het boekje..... Is het pas volgende week!!!!!! Beetje balen want dan moet ik werken...
Meiden ik heb net een dikke klont bloed verloren Ga zo de vk bellen... ben me echt lam geschrokken... Heb niet het idee dat het over is maar ja... wil het wel zeker weten Heb de hele nacht last van mn bekken gehad met kramp :x @mirjam, hihi dat heb ik ook 2x gehad. 1 keer stonden we al voor de deur, bij het naar binnen gaan ga ik ineens twijfelen of we wel moesten, keek ik in het boekje was het idd een week later
Goodmorning! @ Napoleon; ik heb vrijdag 9:30 uur afspraak voor de nekplooimeting. En mn bloed is vorige week afgenomen voor de combitest. Maar bah vervelend dat je bloed bent verloren!! Ik zou ook zeker even bellen straks. Het is vast niks enstigs, maar om je even gerust te stellen. @Mirjam; ja idd ik had ook gelezen dat ons frummeltje dan antistoffen opbouwt tegen het virus. En aangezien ik bijna mn hele zwangerschap al een koortslip heb zal ons frummeltje er goed tegen kunnen later . Eindelijk weer eens 'goed' geslapen. Maar 2x wakker geweest en dat is heel wat voor mij! En joehoe vandaag 12 weken .
Napoleon wat eng zeg!! Hopelijk kan je snel bij de vk terecht en wordt je gerustgesteld!! Ibas: gefeliciteerd met de 12 weken!! Jeeee
Ibas, gefeliciteerd met je 12 weken! Kun jij ook zo slecht slapen, ik moet echt om heet anderhalf uur plassen! had ik voorheen nooit last van! Napoleon, succes met het bellen van de vk. Mij lijkt dat het niks ersnstigs kan zijn.. Je hebt toch ook pas de echo gehad he? en jent ook al over de 12 weken grens heen! Hou je ons wel op de hoogte? Mirjam, oh hahaha, begint je dag gelijk goed! Surf, wat goed dat je je niet heel druk maakt.. Het zal allemaal vast goed zijn, ze kan het nu nog helemaal niet opmeten! Maar wat fijn dat je er weer bent en dus welkom thuis!