April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Ja dat plassen ik wordt er gek van! Ik meestal om de 3 uur 's nachts. En dan drink ik 's avonds expres maar 1 kopje koffie of thee en daarna nog een klein glaasje fris.

Maarja hopenlijk gaat dat ook weer over... om vervolgens weer later in de zwangerschap terug te komen ;)

2. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen

De echo gisteren was in 1 woord geweldig! De kleine was zo ontzettend gegroeid en was al echt een mensje. Hij / zij was zo ontzettend aan het bewegen van links naar recht draaien schoppen en een soort zwaaien. We zagen goed de beentjes en de armpjes maar konden zelfs al de vingertjes onderscheiden echt zo schattig. Hij is nu trouwens al ruim 6cm. De uitslag van het bloed van helemaal goed en de nekplooi was 1,3 mm ook helemaal goed we hebben nu een kans berekening van 1:16.307 gekregen en schijnt een erg goede uitlsag te zijn. Ik weet het is alsnog een kansberekening maar voor ons toch een geruststelling en een extra kans om de kleine te zien.
    Ben helemaal happy
    Sorry even ego zal nu even op jullie in gaan

@Ingrid gefeli met de goede echo de foto's van jou lijken erg op die van mij;)

@Sweetcandi de combitest moet je zelf aangeven dat je hem wilt en je moet er zelf voor betalen 135 euro. Dus mocht je het willen dan kun je dit met je vk bespreken.

@Napoleon wat raar een bloedprop zou gewoon even met de vk bellen misschien kun je even langskomen dan kunnen ze je geruststellen.

@Surf he bah een verdikte nekplooi hopelijk heeft ze inderdaad te vroeg gekeken en is er niks aan de hand. Heb in het topic onderzoeken en echo's meerdere verhalen gelezen waarbij een verdikte nekplooi was maar toch een gezond kindje. Ik duim voor je mee........

@Arke weer bruinverlies? Hopelijk is het weg vandaag en anders ook gewoon bellen en een extra echo eisen gewoon om je gerust te stellen.

@Marijn hihi jouw buikje is echt schattig klein....

3. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Smile wow dat klinkt ook echt fantastisch!!! Geniet er lekker van.

4. smile17

smile17 Niet meer actief

dank je wel ibas over 2 dagen mag jij en kun je ook genieten!

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    de vk komt zo even langs om het hartje te luisteren.

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    nou gelukkig dat ze zo snel komt.. hopelijk is het gewoon allemaal goed !

Arke heb jij n.a.v. het wat donkerrode bloed nog contact gehad ?

hier alles OK. Misselijk...

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @elegance, de 12 weken grens zegt voor mij niks, ik heb nl een mk met 14 weken gehad... vandaar de ongerustheid ;)

Maar iig ik heb het hartje gehoord :D dus alles was goed :D. beebje was lekker actief.

Mn Baarmoeder was ook flink gegroeid, zit nu al halverwege mn navel, daarom is hij ook zo actief en bandenpijn. Vrijdag heb ik de nekplooimeting dus dan zien we wellicht waar het bloed vandaan kwam.

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Napoleon: ik hoop echt dat het niks is..

Smile17: geniet van je echo!!

Surf: toch wel een beetje raar dat ze dat zo out of the blue eruit gooit. gelukkig ben je niet helemaal in de stress geschoten.

Arke: kop op, het gaat goed!

Ik ga even mn echo foto in mn album zetten

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Als het goed is, staat ie erin.
    Is hij /zij geen plaatje:D

10. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goedemorgen
    jeetje napoleon
    maar fijn dat de vk even langs is geweest en dat alles goed is
    hier vandaag maar even uitsloven heb een goeie dag zonder pijn dus vriezer ontdooien
    stofzuigen dweilen wc schoonmaken en ga zo maar door
    ach zal vanmiddag wel weer pijn hebben
    maar het moet vandaag echt gebeuren !!
    dus meiden ik ga mezelf achter de pc vandaan schoppen
    mssn dat ik er straks weer even ben

doeggg

11. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hoi!

vanmorgen ontzettend ziek, buikkrampen, maagkrampen verschrikkelijk misselijk.

Nu gelukkig al wat beter. en het bruinverlies lijkt weg (voor even toch). Ik veronderstel dat als het echt mis zou gaan ik het voortdurend zou moeten hebben, niet?

hoe gaat het met jullie dames?
    xxxxxx

12. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Napoleon; gelukkig is alles goed !
    @ Lady zora ; mooie echo
    @ Arka vervelend zeg dat je je zo rot voelt. Hier ``gewoon`` erg misselijk..
    ook een beetje een poetsdag. Heb net even de bovenboel gestofzuigt nu weer even zitten, zo beneden..

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @ladyzora, een echt fotomodel, ik zie het zo al. Ja daar krijg je nog heel wat mee te stellen :D

14. smile17

smile17 Niet meer actief

@Napoleon fijn dat je het hartje hebt gehoord!

@Kris rottig he die misselijkheid. Geef jij ook steeds over? Bij mij was het vaochtend weer raak helaas al voor ontbijt. Is toch een stuk rottiger om overgeven van gisteren (sorry) dan iets wat je net hebt gegeten.........

@trotsemama toe maar geniet van je energie heerlijk aan de schoonmaak.

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    WHAHAHAHAHAHAHA
    Bij mijn volgende echo krijgen jullie een knipoog:D

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Arka, dan zou je het naar mijn idee en de verhalen die ik ken constant moeten hebben ja, dus maak je niet druk! Het zit hartstikke goed bij jou!

Trotsemama, veel succes met poetsen! Het eraan beginnen is heel erg, maar als je het eenmaal hebt gedaan geeft het wel een heel erg goed gevoel!

Ladyzorra, gefeliciteerd met je goede echo!!! De 2 foto's staan erin, maar ze zijn wel erg klein..

Napoleon, wat gaaf zeg dat alles goed was, dat was wel ff schrikken dan! Fijn dat de VK zo snel bij je was..

Kris, houd je wel je eten binnen? Of moet je ook steeds kotsen? Bah, echt vervelend! Beterschap!

Wooow Smile, wat gaaf zeg! Nu lekker genieten!!!

Verder kan ik niet teruglezen.. Ik reageer zo nog wel ff op een aantal apart via quote.

xXx

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Whahaha! Muts! :D

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jeuj!!! Gefeli met je 12 weken.. Voelt toch wel als een hele opluchting he? Ik had dat wel.. Toch weer een soort van mijlpaal bereikt!!! Joepie! :D

19. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Er is niet echt een pijl op te trekken. De ene keer kan ik met smaak een hele maaltijd op en wordt ik er niet eens misselijk van. En soms is een slok water ineens te veel en moet ik spugen.. gelukkig niet dagelijks, maar als ik eenmaal wel moet spugen is het meestal meerdere keren die dag.. Iedere keer als ik denk dat ik er een logica in heb ondekt blijkt het toch anders. Gisterochten niets binnen kunnen houden ( zelfs geen water ) s`middags moest ik werken en daar hadden we taart van een jarige collega. Daar had ik me toch ineens zin in dus dacht ach ja we zien wel... en ja hoor niets aan de hand. Gewoon erin gebleven..
    Ach ja ik merk al wel dat het iets minder is dan zeg maar 2 weken terug, dus ga ervanuit dat het over gaat.

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jeetje! Niet fijn als er geen pijl op te trekken is.. Ik zie al wel dat de meest lekkere dingen er wel in blijven, zoals taart ;)
    Ik hoop echt voor je dat het beetje bij beetje toch minder gaat worden! Beterschap meis..

Deel Deze Pagina