April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    He toch een voorzichtige gefeliciteerd hoor. We gaan gweoon samen de komende 8 maanden uitzitten, vind je niet? Hier ook weinig klachten hoor, beetje winderig en mopperig, verder niets.

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik groei gewoon al... echt maf zo'n 2e zwangerschap. Heel anders dan de 1e, ik voel m'n baarmoeder van binnen gewoon al zitten als ik buk.

3. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Ik hoorde idd ook dat een 2e zwangerschap veel sneller uitzet. Ik ben benieuwd of we het qua buik dan uberhaupt tot 12 wkn geheim kunnen houden op 't werk enzo. Of we moeten tot die tijd allemaal van die hele oversized soepjurken gaan dragen ;) haha

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Sjonge jonge, wat wordt er hier veel afgekletst! Gezellig :D

Ik lees vanavond ff op mijn gemak bij.. ga nu eerst ff de hondjes uitlaten. Ik geniet volop van de kwaaltjes.. hihihihi :D

x x x

5. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Lieve allemaal,

Wil me bij deze ook bij jullie aanmelden. Drie dagen geleden - één dag na NOD - een positieve test in handen, na de eerste keer na mijn eerste kindje weer proberen! Nu drie dagen later is het streepje nog ietsje dikker. En nu geloof ik het echt, hihi. Volgens de calculator is de uitgerekende dag 7 april 2010, dus ik dacht; laat ik me ook bij jullie aansluiten! Ik ben 26 jaar, al één dochtertje van 10 maanden, wil weer BV geven en wil in het ziekenhuis bevallen omdat ik een ziekenhuisbed moest aanschaffen de vorige keer, aangezien ikzelf op een zolder slaap en dat kennelijk teveel verdiepingen is voor de vk. En dat ziekenhuisbed stond zó in de weg, laat staan nu met een tent-verbouwende dreumes in huis ;)

Zou iemand mij op de lijst willen zetten? Weet niet echt hoe dat werkt...:)

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik werk niet maar dat geheim houden gaat zeker zo lang niet lukken.

7. Buddie

Buddie Actief lid

30 jul 2009
    133
    0
    0
    Hallo allemaal!

als eerste natuurlijk allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ook ik mag het heugelijke nieuws vertellen dat ik ZWANGER ben! Mijn uitgerekende datum is 1 april 2009! Het is ons eerste kindje. Onverwacht snel is het gegaan, meteen in de eerste ronde raak! We hadden er zeker een jaar voor uitgetrokken, maar nu is het al zover! Heel erg raar! Vandaag voor de derde keer een test gedaan en langzaam aan begin ik het pas te geloven! Vandaag ook moeders voor moeders op bezoek gehad en ook daarvoor had ik genoeg HCG om mee te kunnen doen! Zelf ben ik trouwens 26 jaar oud! Waar ik wil bevallen, nou het liefste thuis denk ik maar ook hierover moet ik nog eens goed nadenken, weet het namelijk nog niet zeker!

8. Lysette

Lysette Actief lid

22 jul 2009
    374
    12
    18
    The Big City
    Jeesmin en Buddie gefeliciteerd en welkom!!

Als je een pb naar ingrid130 stuurt zal zij jullie op de lijst zetten.

9. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Welkom nieuwe mama's, gefeliciteerd!!

10. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Beh, heb ruzie met de banners....

11. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    O hee hij doet het, hihi :D

12. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Ik zie je banner hoor Jessmin!

13. Evelien 1986

19 jul 2009
    99
    0
    0
    Helpdesk medewerker
    Borculo
    Pfff... valt nog niet mee om 3 muzieknummers uit te zoeken voor de bruiloft. (ceremonie).
    Maarja moet ik wel weer op het laatste moment ;)

14. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Dat is inderdaad mooi op tijd :p

15. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Zo ik heb alles even gelezen er is weer gezellig gekletst.

Alle nieuwe zwangeren Gefeliciteerd en welkom hier!

@wimjo, ik sluit me bij die andere reacties aan, een streep is een streep en dat mvm meer hcg nodig heeft heb ik ook al eens gelezen.
    Wel vervelend hoor krijg je weer onnodige stress.

@miza gewoon vertrouwen in hebben hoor! komt allemaal goed.

@onsukkie, gecondoleerd met je vader, vreselijk is het mijn vader is 9 jaar geleden overleden, het slijt maar dat is dan ook alles.

@xdien, lullig van je vriend hij heeft er ook zijn aandeel in. Nou je weet ons te vinden en zonder hem kan je het ook!

Wat kwaaltjes betreft heb ik er er continu last van, en het misselijke gevoel neemt met de dag toe.
    Heb nu enorme zere borsten, bepaalde momenten op de dag vreselijk misselijk en kan dan ook niet eten, en overmatig boeren vaak ook nog in combinatie met zuur wat omhoog komt.

Leuk dat er zoveel gaan trouwen!
    Wij gaan ook trouwen alleen dan na de bevalling hadden dit al gepland en het zou met of zonder kindje worden, nu dus met, de kleine is dan bijna 3 maanden.

Heerlijk om alle negatieve zwangerschapsdingen te horen totaal ruptuur, kuiten als ballen, kan er gelukkig wel tegen hoop alleen niet dat het mij overkomt.

Ik denk er overna om morgen de dokter te bellen of ik iets kan krijgen tegen de misselijkheid zodat het op het werk ook wat draaglijker word.

16. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Ben echt benieuwd of ik straks twee dametjes in huis heb of dat het een kereltje wordt...
    Heb nu een meiske van 10 mnd hier rondkruipen, maar heb geen moment meer rust; ze trekt zich op als ze wil hangen (zo ongeveer de hele dag ;)), of als ik op pc ben, want dan wil ze daar ook aanzitten. Dan moet ie dus uit. Ze heeft al twee telefoons verzopen met haar kwijl omdat ze die ook afpakt. Pfff, ik ben echt benieuwd hoe ik die moeie periode moet gaan handelen als je geen moment even bij kan komen, hihi...
    Iemand ook hier met een oudere baby die zwanger is? Ben benieuwd of jullie dit ook zo ervaren, hihi :)

17. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Trouwens wel flauw dat je geen twee banners mag. Wou mijn meiske er ook opzetten, maar ja, dat gaat dus niet :(

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo allemaal!!!

er is goed gekletst vandaag, weet alleen niet veel meer:)

Even kijken wat ik nog weet.

Wimjo, balen van die mvm test maar zoals al velen zeggen gebeurt dat vaker met de testen van hun dus niet al te druk om maken al kan ik me voorstellen dat je ervan in de stress raakt.

Evelien, wat leuk dat jullie gaan trouwen vrijdag!!

Verder las ik nog over kwaaltjes, heb er wel last van maar niet erg gelukkig. Had ik bij Julian ook niet echt, toen was ik alleen de 13 dagen dat ik overtijd liep ontzetten misselijk en kon niks binnenhouden. Helaas was ik toen al te ver heen voor een middeltje van de dokter. Heb wel ontzettende last van mijn banden, lag net even op bed omdat we zaten te denken of we wel of niet gingen verven en moest hoesten. Mannnn wat deed dat zeer, lag op mijn buik en was gewoon echt een pijnscheut door mijn onderbuik zeg maar.

Over mijn bevalling, was gewoon kut. Ben gelukkig maar 12 uur bezig geweest en maar 45 minuten persen maar uiteindelijk wel met een knip en de pomp omdat ik totaal uitgeput was door in de drie dagen daarvoor niet geslapen te hebben en aangezien de bevalling 's avonds begon ook die nacht natuurlijk niet geslapen. Verder was het midden in de zomer en ben blij dat ik dit keer niet met dikke buik met het warme weer moet lopen. Had gewoon olifantenvoeten van het vocht en door de warmte leek ik gewoon een opgeblazen ding vol met vocht hahaha.

Ga nu de lijst opzoeken en aanvullen!

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Natuurlijk ook alle nieuwe mama's gefeliciteerd en welkom!!!!

20. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Kan wel hoor, maar moet je even via een andere site doen. Klik maar op mijn banner, dan kom je er vanzelf en kun je een dubbele banner aanmaken via TTC ticker, dan kopieer je de BB code naar je handtekening hier in je profiel en walla :)

Deel Deze Pagina