April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Helaas loopt mijn contract af op 28 februari.... 6 weken voor de uitgerekende datum.........

2. smile17

smile17 Niet meer actief

@wendysunny sterkte!

@Mirjam kan me voorstellen dat je er emo van wordt. Maar misschien inderdaad beter als je morgen gaat praten dan heb je het al wat kunnen laten zakken en hoef je misschien niet te huilen want kan me voorstellen dat je ze dat niet gunt!

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

mirjam ik had vorig jaar precies hetzelfde
    leef met je mee hoor meid weet hoe klote het is

4. Trotsemama1

dames wie werken er nog meer in de zorg??

ik heb vandaag een brief gehad dat ik medio november ingeeent ga worden voor de mexicaanse griep,
    net de VK erover gesproken en het mag gelukkig vanaf 4 maanden zwangerschap

wou dat nog even laten weten
    ga nu lekker boerenkool eten :D
    tot vanavond

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hallo meiden,

ik lees altijd elke keer trouw mee maar jullie kletsen zoveel dat het voor mij niet te doen is overal op te reageren hihih solly!!!

ik ga me niet laten inenten tegen de griep. vind het onzin en ben bang wat het met gup kan doen! de griepinenting is er pas net en wie zegt mij dat het absoluut geen kwaad kan voor guppie? net zoals het deshormoon destijds kon ook geen kwaaad zeiden zenen uiteindelijk hebben al die kids vruchtbaarheidsproblemen
    !en een griepje kan ik echt wel hebben!

6. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    @ Wendysunny
    Gecondoleerd.
    Fijn dat je nog bij je oma geweest bent.

@ mirjam2112
    Wat een vreselijke manier om erachter
    te komen dat je je baan verliest.

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
  8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik heb vandaag voor mijn zoontje oproep gekregen voor de gewone griepprik en de Mexicaanse griepprik. Denk niet dat ik hem ga laten inenten. We krijgen elk jaar de oproep voor de griepprik, maar die halen we ook nooit. De kinderarts heeft ooit eens uitgelegd dat de griepprik maar voor één griepsoort werkt, terwijl er talloze griepsoorten zijn, dus je hebt nog geen garantie tegen griep.

En wat de mexicaanse griep betreft; ik vind het ook een eng idee dat er helemaal nog niets bekend is over de gevolgen op de lange termijn.

9. Trotsemama1

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @wendysunny: gecondoleerd meis, en heel veel sterkte!

@mirjam: wat kl*te zeg, lekkere manier om er achter te komen, pfff...

@caromama: mooi! gelukkig alles goed, heerlijk!

zo dit was een tussenstand, nu de rest weer bijlezen...

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Wendysunny. Nog gecondoleerd met het verlies van je oma. En heel veel sterkte vanavond.

@ Mirjam. Als dat inderdaad echt voor jouw baantje is, dan is dat wel een rotstreek zeg! Dan zou ik ze toch wel even de wind van voren geven!

Wij hebben vanavond Tagliatelli met roomsaus gegeten. Smaakte heerlijk, maar heb toch maar een half bordje gegeten voor de zekerheid. Elke keer eet ik net iets te veel en dan ben ik weer heel de avond misselijk!

Was trouwens bijna 5 kilo afgevallen in 4 weken tijd!!! Wow, waarom krijg ik dat normaal nooit voor elkaar! De gyn leek zich er geen zorgen om te maken, dus zal het wel geen probleem zijn.

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hebben vanavond een beetje rare combi gegeten...
    vriendjelief is uit eten met vrienden, dus was alleen met Thijmen en op de terugweg van mn werk kreeg ik zoooo'n zin in pannenkoeken, terwijl ik al een gezonde stoommaaltijd in de koelkast had staan... toch de pannenkoeken gehaald...
    thuis eerst samen de stoommaaltijd gedeeld, zalm met brocolli en aardappeltjes en daarna lekker nog een pannenkoek hihi! heerlijk!!

verder vanochtend echt supermisselijk opgestaan (gisteravond al overgegeven) en vanochtend dus weer 3x boven de wc gehangen en dat terwijl ik vandaag 12 weken ben hmm, hopelijk is het snel weg, want heb er nu wel genoeg van die wc binnenkant...

hoe is het verder met iedereen?? hopelijk alles goed!

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ga weer even met de kleine aan de slag, met de bal spelen...

oja, het was heel goed gegaan met m op de opvang, gelukkig maar! is ie weer helemaal gewend!

14. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ mirjam: dat is wel erg lomp om zo'n advertentie neer te zetten zonder aan jou uitleg te geven. Hopelijk werkt het gesprek morgen verhelderend. Sterkte meid!

@ wendysunny: gecondoleerd met oma. Mijn oma is ook 94 jaar, hopelijk gaat zij nog even mee, maar je weet het nooit.

@ marijn: och meid, wat een spanning lijkt me dat die bloedingen. Moet je nu die injecties de hele zw.schap gebruiken?

@ de mexicaanse griep vaccinatie: kan geen kwaad bij zwangerschap, het kindje krijgt er juist zelf ook extra (lichaamseigen) antistoffen van. De mexicaanse griep zelf is voor zwangeren vanaf het 3e trimester meer risicovol dan voor 'normale gezonde' mensen. De vaccinatie is wel veiliger dan de griepmedicatie (tamiflu/oseltamivir) die je dan voorgeschreven zou krijgen.
    Wij in de apotheek lopen volgens de minister minder risico, dus voor ons geen griepprikken.

@ mijn echo: we hadden vandaag de 12 weken echo, en m'n termijn werd ook bijgesteld op precies 12 weken vandaag! Uitgerekende datum is nu dus 14 april 2010.
    Mooi om weer te zien, de hele hersenstructuur was al te zien, verder ook alles goed, hartje klopt, maagje en blaas gevuld. Helemaal goed dus! Ik ga proberen de foto's in m'n album te zetten, kan even duren hoor..

15. Trotsemama1

jeej vanavond naar me vriendinnetje
    heb er zo gemist na de tijd van jayden
    we gaan even een bakkie doen:)
    even lekker knuffelen :)
    ben echt blij dat ik er straks even zie :D

16. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    oja, ik las nog wat over oorbelletjes bij baby's. Volgens mij mag dat helemaal niet meer zomaar onder de 6 jaar. Een collega van mij vertelde dat ze voor haar dochter eerst een verklaring moest onderteken waarop staat dat haar dochter ouder dan 6 jaar is.

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    He leuk op mijn verjaardag uitgerekend, haha. Gefeliciteerd hoor

18. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hoi!!!!!!!!!!!

alles zag er goed uit!!! het hartje klopt, het was goed gegroeid!

en het beweegde echt al heeeeel goed!! was dat bij jullie ook?
    zo leuk om te zien!!!

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

@wendysunny: gecondoleerd en veel sterkte meid

@mirjam: wat ontzettend vreemd...hopelijk morgen meer duidelijkheid!

dat is wel erg makkelijk gesteld...Deze vaccinatie is nooit bij ongeboren baby´s getest! En de lange termijn gevolgen zijn al helemaal niet bekend...Wie weet wat voor onverhoopte gevolgen je kindje er aan kan overhouden...Ik twijfel nog erg hoor en neig naar nee.

Wij hebben morgenavond onze twee echo....spannend! Wel iets minder spannend dan de eerste echo, maar toch...

20. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Arka wat fijn he!! Wonderlijk he hoe het beweegt al. Dat was bij ons ook zo, echt top. zwijmel zwijmel. Geniet ervan!

Eylem spannend straks. Veel plezier.

Verder niet alles terug gelezen :). Ben er een beetje klaar mee vandaag. Heb de hele dag aan moeten hore; goh meid ben je wat aangekomen, goh meid wat zie je witjes, ben je ziek? Wat zie je er moe uit, ziekjes?
    Lief bedoeld allemaal, maar op een gegeven moment was ik het echt zat. JA IK BEN 3,5 KILO AANGEKOMEN, JA IK BEN ZWANGER EN JA IK BEN MOE!!! Dat wilde ik op mn rug schrijven :p.

Deel Deze Pagina