April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik ga zo es die kleine dondersteen naar bed brengen, heb gezogen en gedweild en nou vind ik het wel weer mooi.

Ze heeft trouwens zojuist ontdekt dat ze op de bank kan klimmen als ze eerst op haar stoel (soort sofa) gaat staan. Vet grappig en ze is trots!

2. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Mooi he, trotse kinderen !! die glunder van oor tot oor.. dan moet ik altijd bijna huilen haha

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ahhh 12 weken wat klinkt da tnog verweg ik ben nu 10 weken en 3 dagen dus voor mij is het ook nog maar even maar toch t klinkt zo ver weg haha!

Iedereen fijne dag vandaag!

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha, het is wel een leuk gezicht ja!

5. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam

Ja precies dat gevoel!
    Is leuk he je voelt echt dat er een beetje rek op gezet word :D

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja idd, ben blij hoor, ook al voelt het niet heel fijn, ik weet dat het voor een heel goed doel is, en het is ook wel leuk als mn buikje een beetje zichtbaar wordt haha hoewel mn collegaatje en mn buurvrouwtje al hadden gezien voor ik iets had verteld, dus blijkbaar is ie toch al wel wat dikker hihi

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

nee ik ga gewoon dicht. bij donique ben ik vier weken van te voren dicht gegaan en zes weken erna weer open!

wel moeilijk hoor maar wel leuk!

wat voor taart maak je dan?

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ben weer aan het werk!

9. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    meiden ben bij de vk geweest... hartje gehoord.... ben nu al verliefd!!!

omdat onze zoon ruim 9 pond was moet ik gaan prikken voor glucose... maar dat legt ze de volgende keer allemaal uit. ze vond onze zoon er toen niet als een suikerkind uitzien... maar het zekere voor het onzekeren.

Ook moet ik 6 x per dag een beetje eten, niet te veel. Mag niet snoepen en geen koek (ja het is streng zei ze) je noemt het wel een koolhydraatspreidend dieet. Zo krijgt de baby niet in een keer veel suiker binnen (koolhydraten worden omgezet in suiker). Tja ik wil er allees aandoen om te zorgen dat ik niet weer een mega kind krijg (met alle risico's van dien) want bij de 1e was het spannend.

over 5 weken weer heen

Mirjam: goed gezegd hoor... het lijkt erop dat ze je verlof niety door willen betalen en daarom je verlof eerst niet verlengen... heb je verder wel lol in je werk?? Heeft die oudere man er nog wat van gezegd (je collega)?

Mik: zo... werk je de hele week dan of kan je het zelf wel een beetje plannen straks na de eboorte van de kleine? Lijkt me we leuk een eigen zaak... maar vast veel geregel eromheen.

Buikjes: ja ik ben benieuwd naar die van jullie hoor!!! Grappig he dat anderen het al wat gaan zien nu. Gaat ineens wel snel he?

Laatjuhhh... nog even en dan hoor je ook bij de 12 weken grens hoor... haha

Ik heb een krijsend kind op bed liggen.. hij ligt met de reserveknuffel in bed en wil niet slapen nu. Tja die andere moest nu echt in de was...

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zucht, mevrouw is na een uurtje alweer wakker. Soms... ik hoopd at de volgende uk een betere (langere) slaper is.

11. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    hier meestal 3 uur slaap

12. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ahhhh een reserveknuffel :D

13. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ja meneer heeft 2 dezelfde... aan 1 heb ik een klipje genaaid voor in het gein... toen mocht hij hem meenemen aan zijn jas... dat is de reservekoe....

maar meneer slaapt nu toch.... hihi

tja koe hoort zwart wit maar was bruinig... bleg

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    wendysunny. ik werk maar drie dagen hoor. meer wil ik ook echt niet!

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier geen lievelingsdingen. en ze is vandaag ook al na anderhalf uur wakker. de ene keer slaapt ze 1 uur en de ander keer 3 uur. geen peil op te trekken!

16. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Wendy: Fijn dat alles goed was !! Het is streng maar voor een goed doel ja :)

heeft iemand hier al ervaring met stoppen met de speen 's nachts?? wij willen het gaan afbouwen maar weet niet hoe ?

17. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    oke 3 dagen dat s wel mooi. heb je vaste dagen en is de kapsalon aan huis?

tjee... ik zt nu wel te denken hoe ik dat moet doen met die koolhydraten.. weet er weinig van.

ook mag ik geen kliekjes eten.. schijnt erg gevaarlijk te zijn als je zwanger bent... mocht bij de 1e zw schap wel, maar nu dus niet....

18. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    marjam: hier geen speen.... tja meneer heeft 3 dgn een speen gehad dat was het.

ik kan je geen tips geven helaas

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemiddag,

Na weer een boekwerk te hebben gelezen, iedereen die een echo heeft gehad feliciteerd, geniet ervan! En voor iedereen die een echo krijgt spannend toch weer, maar veel plezier!

Wendysunny: gecondoleerd, fijn dat ze er mooi bij lag

Mirjam: wat een rare methode, fijn dat je het er toch uitgegooid hebt.

Vandaag 1e afspraak met de vk gehad. Gesprek gehad. Bu over 5 weken weer terug.

Knuf van de hekkensluiter van april:D

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik ben jaloers...

Deel Deze Pagina