April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    JAAAAA! 12 WEKEN!!!!!
    Ik ben zo blij! wat een mijlpaal zeg.. 3 x is echt sheepsrecht dus!
    rond 9 uur zal mijn banner echt verspringen, volgens mij staat die op amerikaanse tijd ofzo :)

over de griep maak ik me niet echt zorgen.. het is er toch en ik word wel of niet besmet, dus of ik me nu zorgen maak of niet.. Tuurlijk, als het eenmaal zover is en ik zou met hoge koorts in bed liggen maak ik me zorgen, maar om dat nu al te doen zie ik niet zo zitten..
    Ik wil heel even genieten... ik heb zo'n stress gehad afgelopen weken of dit alemaal wel goed zou gaan.. maandag de 12w echo en dan kan het genieten echt echt beginnen! :)

kleintje wat heb jij al een mooie buik! jij kunt er dus ook al mee showen begrijp ik? hier is het net wel net niet zichtbaar.. ik draag nu iets wijdere kleren omdat ik wilde wachten tot de 12w... maar vanaf vandaag... mag de hele wereld het weten: IK BEN ZWANGER:D

2. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Wow kleintje dat is me een mooi buikie al. Showen maar :D.

Bij mij is het nu toch ook al echt wel duidelijk. Ik ben nu net voorbij de fase; is ze aangekomen of zwanger. Dat vond ik een vervelende ronde hoor :(. Maar nu dus ook echt wel een zichtbaar bolletje :D.

Elegance; super tof! Gefeliciteerd met je 12 weken. En nu volop genieten en je niet meer van je roze/blauwe wolk laten stoten he!

3. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal

@elegance gefeliciteerd nu kun je nog meer gaan genieten en ga je buik maar lekker showen!

@Kleintje mooie buik al hoor die mag je met trots laten zien:)

Mijn buik begint nu wel een beetje te blijven sávonds is het erger maar nu in de ochtend heb ik toch ook wel iets. Ik ga zaterdag maar eens met mijn moeder positiekleding kopen.
    Ik zal ook snel een foto plaatsen en oproep aan alle andere dames plaats maar een foto aub ik (en ik weet zeker nog meer) willen graag buikjes kijken;)

4. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Leuk Katja Schuurman ook waarschijnlijk een April mama :)

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hehe dat is leuk voor d'r ze had toen in de tijd dat ik mijn eerste mk had ook een mk.. dus katje kom d'r bij en klets gezellig mee! :):):)

6. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

hihi ik denk ineens misschien kletst ze al mee onder een andere naam hahaha

Kleintje: mooie buik zeg !!

Elegance: Gefeliciteerd met je 12 weken !!!!

Ibas: Vervelende ronde is dat ja....

Nou ondanks dat dit m'n tweede is val ik alleen maar af en dus nog geen buik te zien.. ja 's avonds voor de spiegel maar 's ochtends issie verdwenen :(

7. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja ik ben ook weer een kilo afgevallen...
    Ben het laatste jaar niet meer zo slank geweest als nu...:(
    Kijk heel erg uit naar die buik :D

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh ik mag natuurlijk niet klagen, omdat ik niet misselijk ben geweest, maar het vetrandje wat met de dag erger wordt op mijn buikje is ook niet echt om aan te zien :) gisteren dacht ik opeens ik noem het wel vetrandje.. het is ondertussen een vetrand! en dat moet er ook weer allemaal af over 28 weken! :):)

9. mirjam2112

Ann, hoe gaat het nu met je HG ?

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    miriam jij hebt ook een echo maandag zie ik, hoelaat? at was er met de darmpjes? of heb je dat al uitgelegd en heb ik erover heen gelezen?

11. mirjam2112

Ja jij ook zie ik haha gaan we weer samen :p

ik moet half 4.. ze zag bij de 10wk echo dat er nog veel darmen/navelstreng zichtbaar waren buiten het lichaam, dat was toen nog normaal maar moet maandag weg zijn.. daarom gaan ze dan even extra controleren.. waarschijnlijk is er niks aan de hand zei ze maar even voor de zekerheid.... vind 't toch wel spannend hoor..

12. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @Kleintje mooie buik..
    @mirjam, succes met je echo maandag..
    Ik moet zeggen, ik ben de enige volgens mij hier met 10 weken, ik ben al blij dat ik 10 weken voorbij ben.
    Ik heb al een behoorlijke buik, had al een buikje van mijzelf.. valt mij wel op dat het sneller gaat dan mijn andere zwangerschappen.

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ja inderdaad, maar volgens mij hebben ze er bij mij helemaal niet naar gekeken.. mijn laatste echo was alleen van de voorkant en ze was zo klaar.. ik heb er iig nog nooit van geehoord.. ben ook nog niet eerder op dit stadium geweest natuurlijk en ik vond het tot nu toe alleen belangrijk dat het hartje klopte en de beeb op schema lag.. ik moet overigens om 11 uur.. vanaf dan kunnen we echt echt genieten! :)

14. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    pffff kan geen kant op ze zijn de verwarmings-boiler aan het vervangen.. twee mannen die mijn huis bezetten..

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hahah hier komt om 9 uur, nu dus? een verzekeringsexpert, er is iemand met zijn vrachtwagen tegen ons huis aangereden... nu ligt er asbest vrij... dus tja ben benieuwd.. heb er ook niet echt zin in eigenlijk ben nog zo moe en wil slapen! :)

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    zag al een mooi buikje voorbij komen !! Die van mij groeit nu ook, mensen gaan het echt zien ( ook die nog niet wisten dat ik zwanger was .. ben er toch wel trots op )

succes met de echo`s weer vandaag ! En vooral genieten van het kleintje kijken..

17. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Ik ga vanmiddag uitgebreid teruglezen! Zit nu aan een bakkie en Sam aan de cracker voor de buis. Hoezo pedagogisch verantwoord??? We gaan zo even shoppen voor winterspul!

Joehie, ik ben al ruim 14 weken!

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @lautjuhhh: bij mij voelt het als kleine belletjes, lijkt heel erg op gerommel van je darmen. bij mn eerste voelde ik het twijfelachtig met 14 weken, maar duidelijk vanaf 16 weken. Nu twijfel ik ook al of ik het gevoeld heb of dat het toch nog mn darmen zijn....

@buiikje: nog een twijfelbuikje... maar mn buurvrouwtje en een collegaatje hadden het al wel gezien (buurvrouwtje wist dat we bezig waren, door de mk, collegaatje niet...) denk niet dat het nog lang zal duren. heb continu zo'n duwend gevoel, dus denk dat de boel aan het groeien is :)
    @kleintje: mooi buikje al hoor! super!
    @elegance: gefeliciteerd meis, over de 12 weken heen, heerlijk voor je! kan je eindelijk echt ervan gaan genieten!

@hier: misselijk, maar verder wel ok. nog een middagje werken en dan lekker weekend!

met jullie ook alles goed?? ik hoop het wel!

19. mirjam2112

hihi als het hier 's ochtend spitsuur is gaat ook Sesamstraat even aan hoor, anders loopt ze me overal achterna als ik me ga aankleden / opmaken enzo.. en nu blijft ze rustig voor de tv staan dansen :D

20. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Elegance, heel herkanbaar die vetrand haha! Ik had altijd een hele strakke buik, zonder vetrandje, maar die is er nu toch echt. Hopelijk verdwijnt hij straks weer. Nu kan ik me er niet druk om maken. Kijk wel enorm uit naar een mooi buikje.
    Echt super die van jou kleintje!!
    Zal binnenkort een foto maken.

Deel Deze Pagina