goeiemorgen dames hier vanacht echt kut geslapen dochterlief werd om 9 uur wakker en is niet echt meer gaan slapen hoorde haar om het uur om 1 uur begong ze keihard te huilen om 4 uur weer en ga zo maar door weet echt niet wat er met der is blegh en dan moet ik ook nog werken vanavond
Goedemorgen!!! Hier een redelijk kort nachtje gehad maar wel lekker geslapen dus dat scheelt weer. Vanavond weer met Julian naar het ziekenhuis om bij roeland zijn opa op bezoek te gaan. Kan Julian weer het ziekenhuis onveilig maken en dan heeft opa tenminste ook weer wat lol gehad vandaag. Verder gaat alles hier rustig zijn gangetje, vandaag mijn laatste werkdag hier en dus was het vanochtend ook de laatste keer dat ik voor mijn werk om half 5 uit mijn bed moest!!! Ben zooooo blij!!!!!!!!!! Heb het idee dat als ik naar mijn buik krijg ik spontaan al 5 maanden zwanger ben ofzo. Zal eens kijken of roeland straks als ik thuis ben even snel een foto wil maken.
Sprongetje, tandjes, kiezen??? Wel balen maar wel beter dat je dan vanavond pas moet werken dan kan je misschien vanmiddag nog even je bedje induiken.
Trotsemama: misschien tandjes / kiezen ?? Demi had van de week ook zo'n nacht.. toen hebben we haar maar even bij ons in bed genomen om tot rust te komen... Hoe was het trouwens met je vriendin van de week ? Ingrid: WOW zo vroeg !! Hoe komt dat dan ?? Leuk dat Julian opa nog even aan het lachen kan maken..
@ingrid ik denk zelf dat ze last had van haar oortjes ze zat constant aan haar oortje maar dat kan ook weer komen door de kiezen volgens mij willen die allemaal tegelijk door komen gelukkig is het morgen weer weekend en kan ik even uitslapen manlief gaat er dan altijd uit voor de kleine
ja het was fijn om haar te zien maar ze is ook erg opstandig is op iedereen boos die niet goed voor hun baby's/kindjes zorgt (vind ze dan erg oneerlijk dat hun wel een gezond kindje hebben )ze mag lekker opstandig en boos zijn voor de rest hebben we ook gewoon over de allerdaagse dingen gepraat maar vooral vonden hun het erg fijn dat we even geweest waren we mochten foto's uitzoeken van jayden,dit wou ik erg graag om straks ook aan noa te kunnen vertellen wat er toen gebeurd is
Pfffffffff paar dagen niet kunnen lezen en meteen weer een heel boekwerk erbij hier! Haha! Heb wel gelezen maar weinig onthouden sorry! Hier is het buikje ook al behoorlijk zichtbaar aan het worden, heerlijk! Vandaag bij de verloskundige geweest en het hartje gehoord! Wat een geweldig mooi geluid is dat toch! Heerlijk! Het hoorde zoch goed aan netje rond de 150-160 slagen per minuut en goed krachtig en regelmatig! Over een dikke 3 weken mogen we weer terug! Bloeddruk en glucose waren ook prima dus ik ben dik tevreden! Zo nu moet ik echt aan de poets want het huis is hier een regelrechte puinhoop!
Mijn buikje vorige week even snel voor de spiegel Weet niet of hij zo te zien is ? @ Buddy; mooi he dat geluid !!
Fijn Trotsemama dat je bent geweest.. en ja ze mag opstandig en boos zijn natuurlijk.. Weten ze al wat meer van de oorzaak of wachten ze daar nog op ? Mooie buik, Kris !!
@Krisje mooi buikje al en goed te zien hoor! @Trotstemama fijn dat je lekker met je vriendin hebt kunnen praten. Katja weer zwanger wat leuk voor ze!
Mwah gaat ene dag beter dan de andere. Ben er helaas nog niet vanaf... Hou me vast aan het idee dat hopelijk met drie maanden en anders ergens voor de vierde ophoudt
Bekijk bijlage 19240 hier nog een foto van mij door me bekkenband wordt me buik een klein beetje gelift deze foto is overigens van 2 weken geleden moet nog een nieuwe maken
ze weten nu dat hij het zeldzame MCAD stofwisselingziekte heeft maar daar is prima mee te leven als je het weet maar de echte doodsoorzaak zijn ze nog verder aan het onderzoeken maar dit moesten ze weten ivm hun andere dochtertje die had ook een kans dat ze het had maar die heeft het niet
Gelukkig maar dat zij het niet heeft, dat zou helemaal een klap zijn.. maar zo'n ziekte is niet te ontdekken tijdens de zwangerschap toch?? Ook al zo'n mooie buik zeg, ik wordt hier nog jaloers
@ Elegance GEFELICITEERD met je 12 weken !! Joehoeeeee ! @ Kris & Trotsemama Ook al mooie buikjes hoor ! Groeit goed Bedankt voor de complimentjes over mijn buik meiden !
@Trotsemama mooie buik hoor! @Ann bij werd de misselijkheid vanaf deze week echt een heel stuk minder had het natuurlijk langs zo erg niet als jou maar hopelijk word het bij jou een stuk minder bij 13 weken!