hoi hoi! Heb alles teruggelezen maar mijn geheugen is een zeef van de vermoeidheid (maar toch niet kunnen slapen) Krista: wauwie super dat ze loopt! Finn nog steeds niet. Is wel druk met oefenen hoor. Kwaaltes: wat last van m'n buik en moe verder niks, niet meer misselijk en dat maakt me toch wel weer onzeker...
En dit is mijn ventje: lekker onderuitgezakt op schoot, wachtend op de trein naar opa en oma! Is van een maand geleden
Hoi hoi, Ik heb vandaag maar eens gelachen om mezelf. Vorige week heb ik een test gedaan van clear blue met de uitslag 2-3 weken. Zonder de gebruiksaanwijzing te bekijken had ik mijn conclusie al getrokken: 2 tot 3 weken zwanger! Ik was er al helemaal gelukkig mee. Nu bel ik de verloskundige vandaag op voor een afspraak en zij had het over 5 tot 6 weken. Ik vertel haar vol overtuiging van 'nee, het is nu 3 tot 4 weken volgens de test'. Ik leg de telefoon neer en begin toch een beetje te twijfelen. Ik zoek de gebruiksaanwijzing op van de test en daar staat bij de uitslag 2-3 weken: Je bent 4-5 weken zwanger! Deze week dus 5 - 6 weken! Maar mijn cyclus is onregelmatig dus de precieze datum is wat lastig. Maar goed. Wat heb ik gelachen om mezelf... Dus voortaan toch maar de gebruiksaanwijzingen lezen!
haha Ka85! ach dat vergeet je nooit meer! Scheelt, ben je alweer 2 weken verder dan dat je dacht! @ingrid: dank je! jij hebt ook een knap ventje! Zo'n leuke foto met die pet! ik ga een poging doen om te slapen.... ben benieuwd! Mag er morgen weer om 5.45 uur uit. Hopelijk houd ik het vol op ht werk morgen
Bevallingslijst April 2010 mama's 1 april Blauw78- 31 jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? Buddie- 26 jaar, 1e kindje, th, ??, ?? Evelien 1986- 22 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? Krista B- 27 jaar, 2e kindje, th, bv, nog onbekend! Spriet- 23 jaar, 1e kindje, zh, bv, verrassing! Wimjo- 28 jaar, 1e kindje, thuis, bv, ?? 2 april Lysette- 25 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? 3 april Ikheid- 28 jaar, 1e kindje, th, fv, nog onbekend! Marijke B- 30 jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? Marisha- 29 jaar, 1e kindje, zh, bv, geheim! 4 april Deb26- 29 jaar, 2e kindje, zh, bv, geheim! Draaimolen- 31 jaar, 2e kindje, zh, bv, nog onbekend! Ka85- 24 jaar, 1e kindje, th, bv, nog onbekend! 5 april Ingrid130- 28 jaar, 2e kindje, zh, fv, geheim! Naliey- 22 jaar, 1e kindje, th, bv, geheim! Smile17- 27 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? Xdien- 16 jaar, 1e kindje, zh, fl, nog onbekend! 6 april Futermama- 24 jaar, 2e kindje, ??, ??, ?? 7 april Dagdroom- 28 jaar, 1e kindje, th, bv, nog onbekend! Debora21- 24 jaar, 2e kindje, zh, bv, Verrassing! Ibas- 26 jaar, 1e kindje, zh, bv, nog onbekend! Jesminn- 26 jaar, 2e kindje, zh, bv, nog onbekend! Lalalala- 33 jaar, 2e kindje, zh, bv, geheim! 8 april Jo86- 22 jaar, 1e kindje, zh, bv, nog onbekend! 9 april Miza- 26 jaar, 2e kindje, zh, fv, geheim! 10 april Onsukkie- 25 jaar, 2e kindje, zh, bv, ?? 11 april Miranke- 31 jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? 12 april Bijtjes- 34 jaar, 3e kindje, ??, ??, ?? Afsprakenlijst: Week 32: 04 augustus: Xdien - Intake vk Week 33: 12 augustus: Spriet - Intake vk + echo 13 augustus: Marisha - Intake vk + echo 14 augustus: Marijke B - Echo 14 augustus: Smile17 - Intake vk Week 34: 17 augustus: Draaimolen - Intake vk + echo 17 augustus: Ibas - Intake vk 20 augustus: Ka85 - Intake vk + echo 21 augsutus: Ikheid - Intake vk Week 35: 24 augustus: Wimjo - Intake vk 24 augustus: Ingrid130 - Intake vk 25 augustus: Debora21 - Intake vk 25 augustus: Lysette - Intake vk 27 augustus: Evelien 1986 - Intake vk Week 36: 01 september: Ibas- termijn echo Week 38: 14 september: Onsukkie - Intake vk + echo Heb je wijzigingen, aanvullingen of afspraken voor op de lijst graag in een pb naar ingrid130 zodat de lijst overzichtelijk blijft.
Goedemorgen!! Pfff weer lekker geslapen hoor; niet dus. Ik slaap zo licht en onrustig de laatste paar nachten. En vandaag moet ik weer werken (net 2 weken vakantie gehad). Dus dat zal wel ff tegenvallen vrees ik.... Iedereen een fijne dag en ik denk tot vanavond!!
Ibas, dat heb ik ook ja. Heel laat in slaap komen en ook heel vroeg weer wakker. 's Nachts nog een aantal keer wakker. En overdag dan moe.
Goedemorgen! Ik heb een hele poos kunnen slapen en ben toch nog steeds zo moe. Misschien vanmiddag maar even de ogen dicht doen als Ilse ligt te slapen. Ibas werk ze meid. Owh hier is een poepalarm, even verschonen..
Hallo Ik mag me hier ook melden!!!! Heb nog niet (alles) terug gelezen dat doe ik wel als Dochterlief op bed ligt vanmiddag. Ik ben dus zwanger van de 2e, onze dochter word over 1,5 maand 2. Ik ben uitgerekend op 11 april, wil in het ziekenhuis bevallen en hoop weer net zo lang borstvoeding te geven als bij mijn dochter (1,5 jaar)
Hier schijnt het zonnetje!!! We hebben nog 1 week vakantie, genieten!!!!!! Welkom nieuwe mama's en natuurlijk van harte gefeliciteerd!
Wat een schatje zeg! Dames, ik ga later even bijlezen, maar ik ga nu eerst een klein boefje naar bed brengen.