April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ben blij voor je dat je weer thuis bent. Hoewel het natuurlijk ook wel een veilig gevoel kan geven als je in het ziekenhuis bent, voor het geval er iets mis gaat. Gelukkig dat het goed gaat met het kindje. Nu al gevoeld! Super joh! Sterkte nog, hopelijk was dit de laatste bloeding.

2. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Caromama: Ohhh wat zielig he als ze ziek zijn... en voor jou is het dan ook geen pretje.. gaat 't nu weer wat beter??

Surf: Mooie buik hoor !!

Marijn: Wat moet dat weer schrikken zijn.. gelukkig heb je al wat gevoeld en gaat alles goed met de uk ;)

Ikheid: Welkom terug !! klinkt als 'n heerlijke vakantie aan zee !

Napoleon: Wat 'n pech zeg om dan ook nog eens te vallen... hoe voel je je nu ??

Hier ben ik lekker met opa & Demi uit wezen waaien op de pier... hmmm heerlijk die wind om je oren.. Demi zat omgekeerd in de kinderwagen dus lekker uit de wind naar de zee te kijken en alle vogels.. en toen we terugliepen heb ik de wagen-inzet weer omgekeerd en zat ze weer uit de wind hihi handig hoor..
    En natuurlijk een lekker patatje mayo gehaald na afloop :D

3. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Mirjam, wat goed dat je de switch hebt gemaakt! Super! Knap hoor!

@ Buik, bij mij ook nog bijna helemaal niks. Alleen een vetrol en het lijkt of ik teveel gegeten heb. Pas ook al mijn kleren nog. Zijn we in ieder geval met z'n 2en Lysette haha.

Marijn, wat schrikken zeg weer zo'n bloeding! Hopelijk was dit echt de laatste keer!

4. mirjam2112

ik sluit me aan bij de minibuiken hoor :D

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Kan wel merken dat hij nog niet helemaal zichzelf is. Beetje hangerig en kroelerig, maar geen buikpijn meer, zegt hij. Alleen wilde hij geen avondeten. Heeft tussen de middag wel een halve tosti op en vanochtend bordje pap. Ik kijk het vannacht en morgenochtend nog even aan en anders hou ik hem morgen een dagje thuis van school.

Ik heb gister voor het eerst een zwangerschapsbroek aan gehad. Zat wel erg lekker! Beetje ruim nog, maar in ieder geval geen geknel meer! Ik zal van de week proberen manlief zover te krijgen een foto van mijn buik te maken.

Lekker zeg, naar het strand! Wat voor wagen heb je dan, waarbij je de zitrichting kunt veranderen? Een bugaboo? Ben stiekem wel een beetje aan het kijken of MP en zo.

6. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Ben een beetje jaloers op jullie buikjes haha :p Ik voel wel dat mn buik een stuk gegroeid is maar zie t zelf nog niet :(
    Verheug me er zo op dat iedereen ziet dat ik zwanger ben hihi

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Die buik is er zo ineens hoor! Zul je zien dat alle mama's die nu een klein buikje hebben straks ineens de grootste buik hebben;)

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Caromama, beterschap voor je kleine man!

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Marijn, hoop dat dit de laatste bloeding was maar wel fijn dat ze denken te weten waardoor het kan komen.

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    en natuurlijk helemaal fijn dat je de kleine al hebt gevoeld!!!

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    nog heel veel sterkte gewenst voor de komende tijd! Inderdaad heel vreemd als je daar loopt met leven in je buik terwijl je afscheid neemt van een ander leven:(

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    surf mooi buikje!

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hier hebben we vrijdagavond minder leuk nieuws gehad, Roeland zijn opa heeft 3 tumoren in zijn hoofd en ook al allemaal uitzaaiingen. Hij krijgt 5x bestraling om de tumoren te laten krimpen om de druk weg te nemen en het risico van verschuiven te verkleinen. Voor de rest is het allemaal afwachten hoe het gaat het enige wat we wel weten is dat het een kwestie is van maanden en niet van jaren. Het is op dit moment een lopende tijdbom, als hij een bloeding krijgt kan het in 1x voorbij zijn of hij raakt verlamd, of zijn spraak kwijt enz. Het is dus al zo goed als zeker dat hij de geboorte van onze beeb niet mee zal maken maar we blijven hopen dat hij dat toch nog wel mee zal krijgen.

14. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    @ Marijn
    Jeetje meid, wat vreselijk weer.
    Gelukkig is alles goed met jullie kleintje ! :D

@ingrid130
    Wat een verdrietig nieuws.
    Ik hoop dat hij de geboorte van jullie ukkie
    nog mee mag maken. Sterkte !

15. mirjam2112

Ingrid: wat een naar nieuws.. Heel veel sterkte!!

Caro: wij hebben de Teutonia Fun. Ben er super tevreden over! Met je pink te besturen en nooit problemen mee gehad. Ik vouw hem met zitje en al in 1 klap op en dan past hij makkelijk in de kofferbak. Nadeel: niet zo bekend in Nl dus als je iets nodig hebt of wilt vragen moet je in Duitsland zijn en die geven niet zo snel antwoord op je mail..
    Oh ja ik moest het zitje wel met Demi erin omdraaien door de kou buiten maar zelfs dat lukte.

16. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ingrid: veel sterkte... wat een naar nieuws

17. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ Ingrid: hè bah, wat een vervelend nieuws. Een hersentumor kan echt rare dingen doen... Hopelijk houdt hij het toch nog langer vol en kan hij jullie kleine nog zien. Het kan wel hoor, mijn zus gaven ze aanvankelijk nog maar een paar weken, maar zij heeft het nog meer dan 2 jaar volgehouden en heeft gelukkig Emma ook nog meegemaakt.

@ marijn: jeetje, heftig hoor. Wel fijn dat je beebje het zo super doet! Goed op jezelf passen hoor!

straks naar de gyn. Ben benieuwd..

18. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hoi meiden,

ongelooflijk druk weekend gehad.

Zaterdag veel moeten wandelen en lang, drukke dag
    Gisteren ook van 10u30 tot 16u gewandeld. En het was wat te veel.
    toen we thuis kwamen wat bruin in me broek.
    Maar leek eigenlijk geen oud bloed. Het was eerder geelbruin (zo sorry voor details!!) hebben jullie dat ook al gehad?

Wel weer wat buikpijn. Maar kan sinds donderdag amper naar 't toilet! vanmorgen eindelijk een heel klein beetje!

Verder weer wat schrik dat het tot 12 weken toch echt wel fout kan lopen met verhalen van vriendinnen, wat is die onzekerheid toch slopend hé!

Einde ego

Hopelijk met jullie alles goed?

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ingrid: pff een naar nieuws zeg! vreselijk! hopelijk heeft ie niet veel pijn... sterkte!

@marijn: jeetje weer bloedingen, hopelijk is het nu even klaar... rustig aan!

@hier: net weer voor een echo geweest, de hele week er wel naar uit gekeken, maar vanochtend toch weer nerveus... maar goed nieuws allemaal!
    het kindje doet het geweldig! is al 7 cm (van hoofd tot stuit), alles er op en er aan! nekplooi heeft ze niet eens gemeten, hij ziet er gewoon goed uit (we zagen zelf ook al dat ie kleiner leek dan vorige week), dus helemaal goed! het hematoom was vorige week nog 5x2 cm, en nu nog maar 0,8x2! dus enorm geslonken! is ook een enorme opluchting!
    we zijn dus helemaal blij!

20. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    super surf!! proficiat!

Deel Deze Pagina