zo morgen al 14 weken!!!! jippie!!! ik heb dat gevoel ook niet hoor.. had ik bij de 1e meteen en het klopte ook nog
@Wendysunny, sterkte meid. @Mirjam, doktersassistent is ook wel leuk maar heb geen zin om een lange opleiding te gaan volgen. @Surf mooie buikfoto en gefeliciteerd met je echo.. he wat spannend dat ze misschien al kon zien of het een jongetje was. @Napoleon, bedankt voor de uitleg. Ik zou het echt niet weten of ik dat heb of gewoon BI. @Marijn meid, fijn om te horen dat je weer thuis bent en dat de met de beeb alles goed is. @Ingrid, oh wat erg van Roeland zijn Opa. Ik wens jullie veel sterkte in deze moeilijke tijd. @Napoleon beterschap met mieke.. Sorry als ik iemand vergeten ben heb nog niet alles gelezen.. wat Nesteldrang heb ik ook wel last van alleen weet ik niet waar ik moet beginnen en heb de energe niet.. ik ben nog steeds in de fase van moe ik heb geen zin en heb geen energie.. Ik kan niet wachten tot de echo.. beb echt benieuwd.. was ik ook maar zo ver als iedereen hier. Voel mij echt een buitenbeentje omdat ik niet zo ver ben.
Caromama: wij hebben hem in Breda gekocht.... babyplanet ofzo? Ja www.babyplanet.nl Hmmm krijg er geen plaatje in maar op die website staan ze wel... Maar nu mis ik dus een afdekdopje van de wagen.. heeft geen waarde maar gewoon voor het mooie maar nou moet ik minstens naar Breda om er eerst naar te laten kijken (is uur rijden vanaf hier) en als ik Teutonia mail om het op te sturen krijg ik geen reactie.... dus service is niet echt ideaal omdat het zo'n onbekend merk is... maar hij rijd SUPER !
Jeej 11 weken vandaag! nog een weekje dan ben ik 3 maanden :d Woehoee!! Iedereen met echo vandaag heel veel plezier! ik moet nog 5 weekjes wachten endanmag ik weer Nesteldrang nou dat heeft mn vriend heel erg afgelopen weekend heeft hij een horretje gemaakt een stuk van de slaapkamer kast afgezaagd box neergezet wiegje start klaar gemaakt is al helemaal bezig met als de kleine er is dan ga ik dit en dat doen.. haha erg leuk om te zien,... Groetjes LAura
@ surf ! Wat fijn dat ukkie het zo goed doet, en lekker is gegroeit ! En helemaal top dat de hematoom is geslonken !
Hello Meiden, Daar ben ik weer. Gisteren om 23:50 geland om 02:00 thuis en sinds vanmorgen 09:30 op mijn werkplek. Vandaar even een kort berichtje voordat er straks een klant de winkel binnenkomt. Hoe is het hier op het forum. Alleen maar goed nieuws hoop ik. Hoe is het Arka afgelopen op de controle en ik lees dat mensen reageren op Marijn. Wat is er met Marijn gebeurd? Hier een mixed felling over mijn vakantie. De eerste week was lekker tot afgelopen donderdag..... Ik ben ziek geweest echt niet normaal. Ik dacht echt serieus dat ik opgenomen moest worden in het ziekenhuis. Ik heb donderdag echt de hele dag boven de wc gehangen. Ik heb heel veel overgegeven maar ook heel erg aan de diarree gestaan. Ik had een buikpijn niet normaal ik dacht dat het misschien mijn blinde darm was. Ik ben er nog niet helemaal bovenop. Ik ben nog erg verzwakt maar ik kon vandaag niet gemist worden dus ben ik wel gaan werken. Ik heb de laatste dagen veel gerust en veel geslapen. Ik heb daar de dokter van het hotel gesproken en die zei wat ik moest eten om er weer boven op te komen. Ik mocht helaas geen medicijnen nemen ivm de zwangerschap. (VK gebeld in NL) Heb nu wel angst of het gevolgen heeft voor de baby. Ik had eerst een behoorlijke buik maar daar is weinig vanover. Heb geen bloedverlies gehad dus daar concentreer ik me maar op. Volgende week hartje luisteren bij VK en echo in het ziekenhuis. Ik vermoed dat ik een voedselvergiftiging had weet iemand of dat kwaad kan voor de beeb? (mijn vader was op dag 3 ziek ook overgeven en diarree. Je boekt dan wel een 5* hotel maar dat wil nog niet alles zeggen)
@ Aire, welkom terug. Vervelend zeg zo ziek zijn. Geen idee of het kwaad kan ? @ arke he vervelend zeg dat het maar blijft.
arka ik heb het gelukkig zelf niet meegemaakt maar kan je onzekerheid indenken.. was je maar voorbij de 12 weken... dat scheelt vast wqat... npg even dus
@alre, fijn dat je weer thuis bent . Voedselvergiftiging kan nog geen kwaad, het zit nl in je spijsverteringsstelsel. Je kan er wel verzwakt door raken maar je kindje krijgt wel wat het nodig heeft.
yoehoeee!!! even heel ego! net de 12w echo gehad! ales zag er goed uit! Herbie was erg druk en 5.8 cm groot al! ben achteraf ook wel heel blij dat we geen nekplooimeting hebben laten doen, dit kindje is meer dan welkom en ik heb nu het gevoel dat we echt kunnen genieten en niet nog moeten wachten op de uitslag.. ik zou toch nooit een vruchtwaterpunctie willen laten doen.. dus voor ons is het echte genieten echt begonnen.. heb net een potje zitten janken!! ohhh ben zo blij!!!!!! sorry voor ego bericht!
Wat heerlijk Elegance! Ik ben net terug van de prenatale screening en ben ook zo happy! Alles is helemaal goed en mini is een enorme drukte maker Net als papa hoorde ik net van zn moeder toen die klein was Hij/zij maakte koprollen door mn buik en trapte van links naar rechts hahaha vind je het gek dat ik zo misselijk ben... HEERLIJK! Ben zo blij en moest ook ff dit egi berichtje plaatsen hoor....