April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    effe stoom afblazen... vanochtend naar de gyn geweest.. was daar erg rommelig (zoals vaker).
    assistente nam m'n bloeddruk op (100/50... hoe bedoel je laag ;) ga dus lekker zoutjes eten vanavond, even later naar de gyn (was bijna half uur later dan afspraak stond. Hij ging gelijk echo maken, alles zag er goed uit, kindje lekker beweeglijk. Print wat foto'tjes aan en klaar. Naar zijn kantoor, vraagt ie: " Ja, kun je me even vertellen wat je verhaal ook alweer is" :( :(?? watbedoeltu???? "Ja, we zijn je status kwijt, dus was dit je tweede zwangerschap ? "uh neee, nr 4...... " Oja, en wanneer was die bevalling en wat was daar mee? Uhmm... cervixruptuur... zou u elke 4 weken controleren ...... (heeft ie nu niet gedaan dus, hij heeft alleen naar de beeb gekeken).. en dan na 20 wkn konden we verder bij de gyn. "Oja, dat is waar". "Verder nog vragen" ;) over die 20 weken echo... "Ja dat kan gewoon hier." Uh neee, die zouden we in het WKZ krijgen: Oja.. dat kan.. " maar kan ik dat nu al aanvragen bij het WKZ" " Ja, zou ik doen" ......
    We kregen één fotootje mee, slechte kwaliteit, maar goed. Wat ben ik blij dat ik vorige week die leuke echo heb gehad en ook gewoon gezellig bij de vk langs mag komen..

Ik was echt te verbouwereerd om er iets van te zeggen, maar goh wat is dat een hork zeg!!!!!!!!! Word dan geen gynaecoloog.....:x

zo, klaagmodus uit...

@ elegance en ann: gefeliciteerd met jullie mooie echo's!! Mooi is dat hè ?? Lekker genieten meiden

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

OOOOOH jippie surf wat geweldig nieuws!!!!:D:D:D ben nu heel benieuwd of het ene jongen of meisje is (ik dnek een meid!)

3. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Surf, gefeliciteerd met je mooie echo! Wat een goed nieuwd! En een jongetje haha! Wat leuk! Wij waren eerst heel resoluut dat we het niet wilden weten, maar we denken nu dat we het toch maar wel willen weten. Er zitten nog verrassingen genoeg aan de geboorte zelf vast.

Ingrid, wat een rotnieuws! We zullen allemaal duimen dat hij de geboorte van de kleine nog mee mag maken. Hoe is hij er zelf onder?

Mirjam, Ann en Kris, succes met de echo!

Alre, wat balen zeg van het ziekzijn tijdens je vakantie! Hopenlijk knap je snel op. Misschien ben je door al het overgeven en de diarree veel afgevallen en is daarom je buikje wat minder.

Elegance gefeliciteerd met je echo!

Emmetje, wat lomp zeg! Kan me voorstellen dat je dan zo ondersteboven bent dat je er niet gelijk op kan reageren. Echt heel slordig zeg!

Vanochtend zelf naar de vk geweest. Alles was goed en we hebben het hartje gehoord. Heel mooi krachtig en regelmatig :D

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wauw allemaal goed nieuws!

@elegance: heerlijk meid! nu echt volop genieten he!

@ann: super dat alles goed was, helemaal top!

@arka: komt vast goed!

@aire: sterkte, hopelijk knap je snel op!

@de rest weet ik niet meer, sorry!

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

wat een super nieuws allemaal
    dames ik ga naar me werk

heb me nesteldrang net maar even uitgevoerd
    het behang is er vanaf van de babykamer
    vrijdag komt me mama behangen hahah
    manlief gaat de andere kamer langzaam opruimen
    kon me toch niet bedwingen hahah
    nou fijne avond allemaal en tot morgen !

liefs

6. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Iedereen die een echo heeft gehad gefeliciteerd dames

7. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @Ingrid Ik lees net van je over de opa van Roeland. Balen zeg is dat toevallig ook net de man van de oma van Roeland die onlangs gestorven is of is deze van de andere kant van de familie?

@surf Fijn dat de hematoon kleiner is geworden.

@iedereen die een goede echo gehad heeft Jippie

@Emmetje Fijn zo'n vent. Is hij altijd zo of was hij alleen vandaag een warhoofd.

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou heb ook een beetje aan mn nesteldrang gewerkt haha

ik heb thijmens speelgoed uitgezocht, het echte babyspul in een kist, voor naar zolder (het liep hier echt vol in de woonkamer)
    de was (van 3 maanden ofzo) opgevouwen en in de kasten gestopt (hoeven we niet steeds naar de zolder voor schone handdoeken en sokken haha)
    en een paar overhemden weggestreken...
    nu ff uitpuffen en dan hier beneden de trapkast of mssn toch nog onze eigen kledingkast (de zomerkleding eruit), ik kijk wel...

moet ook nog boodschappen hmmm...

9. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    dames met de mooie echo's gefeliciteerd!!!

hier ook druk geweest met uit zoeken van het speelgoed..
    alles door elkaar de knuffels en babyspeelgoed ..
    alles is nu weer netjes uitgezocht en is er weer een beetj overzicht in wat we hebben..

10. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Nog even geen tijd gehad om bij te lezen sorry!

Echo was helemaal goed, darmpjes zijn mooi naar binnen gegaan :D
    ze kon niet zien wat het wordt want hij/zij had de beentjes bij elkaar en de voetjes over elkaar haha hoe bedoel je preuts ;)

ook naar de tandarts geweest...... Dat was minder want m'n verstandkiezen moeten eruit bij de kaakchirurg :(

11. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    helemaal top dat alles zo goed gaat met de baby...
    als je zwanger bent mag je volgens mij geen verdoving ...
    moeten ze er nu uit of kan je ook wachten tot na je bevalling?

12. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    fijn zeg zo'n mooie echo!!!

13. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ik heb tijdens vorige zw schap wel verdovingen gehad... had ontsteking.. en tja
    was niks aan te doen beter dat dan.... zo'n kiespijn maar beter van niet natuurlijk

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hallo,

hier ook de tandarts afgezegd. wilde het risico niet nemen,. verstandskies blijft ook nog even waar ie is. hij doet geen pijn dus lekker laten zitten hahahaha

hier begint de buik behoorlijk zichtbaar te worden . vind het wel weer leuk! mensen zien het nu echt!

voor de rest zijn alle symptomen weg dus dat is erg fijn. en ik voel de kleine af en toe al en dat is echt weer zo'n prachtig gevoel!

kus

15. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Wat fijn zeg dat de darmpjes helemaal naar binnen zijn gegaan. Die zorg ook lekker weg. Super voor jullie :D. Hihi schattig he zo'n preuts kindje; was mn neefje ook. Echt lief!

Alleen de kaakchirurg is wat minder. Qua verdovingen heb ik geen idee of je dat mag en ik zal je mijn kaakchirurg verhalen besparen ;)

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @elegance! Super dat je echo goed was :D Genieten, genieten, wat zullen we genieten! (stukje uit de titelsong van pittige tijden :D)

@emmetje, maar dat is toch ook debiel! je status kwijt... wel zorgen dat ze um vinden hoor, voor hetzelfde geld heeft ie het mee naar huis genomen en onderweg van zn bagagedrager af laten vallen...

@limegreen, je mag gelukkig wel verdoving maar een andere soort dan ze normaal gebruiken, pff anders was ik bij mijn vorige zwangerschap echt dood gegaan...
    moet binnenkort ook weer naar de tandarts, 3 gaatjes laten vullen en een voortand moet er waarschijnlijk uit, die is al dood sinds mijn 12e toen ik uit een stapelbed ben gevallen op vakantie met mn kop op een stoel. maar hij is al 3 keer gebleekt en het kan waarschijnlijk niet nog een keer, dus daar komt dan of een schildje over of een stift. Maar dat zien we dan wel... Voordeel is dan wel dat de rest dan ook gebleekt wordt :D:D:D:D

Nou het gaat hier lekker...
    ben bij de supermarkt onderuit gegaan, zomaar vanuit het niets... Ben toen naar de huisarts gebracht. Bloeddruk gemeten, niet extreem laag (110/60), hb 8,6, suiker 6,5... Ze wisten ook niet zo goed hoe verder. De huisarts zei rustig aan doen... doe verdorie de hele dag niks... is alleen een boodschap dan al teveel? Morgen toch weer werken hopelijk gaat het goed.

Mijn zoon is morgen ook jarig :D

17. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Napoleon: dat is schrikken!! Hoe voel je je nu??
    Oh jee dan is je zoon morgen een beginnende tiener :)

over verdoving: de tandarts weet dat ik zwanger ben maar adviseerde om niet te lang te wachten want er zitten 2 gaatjes in de kiezen en als dat erger wordt als je hoogzwanger bent of net bevallen is het ook geen pretje. Moest het wel melden bij het maken van de afspraak

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    mirjam: fijn joh dat je zo'n goede echo had! heerlijk! wel jammer dat ze het geslacht nog niet konden zien haha

@napoleon: wow dat lijkt me toch niet helemaal goed hoor, moet je morgen wel gaan werken?? gefeliciteerd alvast met je zoontje als ik het morgen vergeet....

@mik: leuk hoor! buikje zichtbaar, en ook heerlijk dat je geen kwaaltjes meer hebt! lekker genieten!

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heb niet terug gelezen maar zag net wel in de quotes dat de darmpjes van de beeb van mirjam helemaal naar binnen zijn, gefeliciteerd!!!!!

Elegance ook een goede echo zag ik staan, gefeliciteerd!!!

Napoleon volgens mij is morgen je zoontje jarig dus alvast gefeliciteerd! Volgens mij was er ook iets gebeurt wat niet zo leuk was maar weet dus niet wat maar in ieder geval sterkte!

Verder weet ik het dus niet.

Hier vandaag bij de vk geweest en het hartje weer gehoord! Roeland zijn nichtje was mee en die had het nog nooit gehoord dus die had echt zoiets van wat gaat dat snel!!!!! hahahaha. Verder was ook alles goed en ook bij het bloedprikken de vorige keer waren er geen rare dingen te voorschijn gekomen.

20. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Napoleon; hmmm klinkt vervelend ! Hopelijk gebeurd het niet meer..

Hier een goede echo gehad ! Kindje lag alleen wat onhandig om mooi op de foto te gaan en om te meten. Ze kon wel een gevult maagje zien en blaas omtrek hoofdje was goed, harte klopte goed. Ze heeft de datum weer 2 dagen eerder gestelt, maar laat het aan de verloskundige over of dit officieel wordt. Maar ja die twee dagen...
    Ben weer helemaal opgelucht en omdat hij of zij zo moeilijk lag ruim een half uur kunnen gluren.. heerlijk..
    nu lekker dromen !!

Deel Deze Pagina