Meiden met mooie echo's Gefeliciteerd ! Dat is altijd fijn om te horen ! Onderuit gegaan in de supermarkt ? Jeetje zeg dat is schrikken !! Hopelijk gaat het nu beter met je. Mijn vriendin vertelde mij vandaag dat zij zwanger is !! 10 oktober krijgt ze een echo, en ze denkt zelf al 9 weken zwanger te zijn. Ik vind het zo leuk !!!!! Zijn we gezellig samen zwanger !
hier gaat het niet beter, vannacht 2 keer flauwgevallen... daarna vanmorgen weer, weer een bloeding. om kwart voor 2 een echo. niet meteen schrikken als ik niet snel online ben mijn zoon is jarig en viert dit bij zijn vader
Succes Napoleon!!! En natuurlijk gefeliciteerd met je zoon! Ons lieve poesje is gister aangereden, ze was direct dood. Ik ben er echt een beetje van slag van.
Meiden volgens mij gaat het met de echo's allemaal goed! Gefeliciteerd! Napoleon: wat schrikken allemaal, rustig aan en we duimen dat hetallemaal weer ok wordt Krista B: wat vreselijk.... sterkte Hier sinds 2 dagen weer extreem misselijk, kan het niet weg eten Zal mn 10 weken hcg piek wel zijn Ga zo nog maar even liggen...
ik wil je heel veel sterkte wensen.. laat je maar goed verwennen door je mannetje... Gefeliciteerd met je zoon zijn verjaardag!!
hoi sorry voor alweer een ego bericht: gisterenavond enorm ziek: alles overgegeven en buikpijn. De laatste dagen wee vaak bruin slijmverlies. Pffff i hate it!
Jeetje Napoleon! Succes vanmiddag! Ik hoop dat alles goed is met je baby en dat jij het advies ter harte neemt en het RUSTIG aan doet. (lijkt me ook niet echt makkelijk met 3 kids in huis, maar goed!) Misschien anders wat dropjes ofzo bij de hand houden voor als je je flauw voelt worden??? Oh ja, en natuurlijk van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje. Hoe oud is hij geworden?
@Napoleon gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. Wat vervelend dat flauwvallen. Hoop dat je snel weer beter bent. @Mirjam Joeppie wat goed dat de darmpjes naar binnen zijn gegaan. @Krista O nee wat erg. Veel sterkte toegewenst. @buik. Heb vandaag weer een megabuik. Ik moest bloed laten prikken in het ziekenhuis en had geen schone broek meer ivm vakantiewas. Dus heb ik vandaag mijn zwangerschapsbroek maar uit de kast gehaald. Kreeg ik vandaag van iemand die ik niet ken van naam maar wel van gezicht omdat ze ergens bij mij in de buurt woon de vraag hoe ver ik was want ze zag dat ik zwanger was. Vervolgens kwam de makelaar langs om posters af te geven voor open huis a.s. zaterdag en die dacht al te zien dat ik zwanger was ,durfde dat alleen niet te vragen, schrok ze zich een hoedje toen ik zei dat ik 11 weken zwanger was. Zij dacht dat ik 20 weken was. Ik zal vanavond een buikfoto plaatsen kunnen jullie ook beoordelen.
@Arka is het toevallig bekend tot hoeveel weken je bruinverlies kan houden? Is dat iets wat iemand de hele zwangerschap zou kunnen hebben? Vervelend dat het bij jou niet stopt.
ik heb er geen idee van. EN het is echt wel bruin slijm en niet echt bruin verlies zoals met oud bloed. Gaat ook altijd gepaard met bandenpijn. Heb al gelezen van dames die er hun hele zwangerschap last van hebben. was er maar een verklaring!!
Hallo showen maar die buiken hihihi ben erg beniewd! Ik ga nu op jacht naar positiekleding want denk dat ik volgende week of die week erna toch wel positiekleding moet gaan dragen en anders doe ik het toch want vindt het ook gewoon leuk Ik ga even bijlezen...... Maar Napoleon flauwvallen dat is echt eng doe je rustig aan meid! Als het goed is heb je nu de echo heel veel succes ik duim voor je dat alles goed is.
Wat een narigheid allemaal, flauwvallen, poesje aangereden, bruine afscheiding.. pfff sterkte allemaal.. Ik ben vandaag alleen heeeel moe en heb zo met een vriendin afgesproken om een lekkere boswandeling met de honden te maken, maar heb er spijt van. Kruip het liefst op de bank of in bad ofzo.. maar ja.. doggie wordt er blij van !
@krista wat erg van je katje.. sterkte meid. Pffff ik voel mij echt zo,n oude wijf.. ik ging net wat strijken ik kreeg al last van harde buik en pijn zo onder mijn buik en mijn benen ook.. net alsof ze slapen.