@Napoleon: wat naar van het flauwvallen! En gefeliciteerd met je zoontje! Ben benieuwd naar je echo. @KristaB: Wat naar van je poesje....zag je het gebeuren? Heb zelf ook twee poezen. Moet er niet aan denken! Heel veel sterkte. @Arka: Wat naar dat je nog steeds bruinverlies hebt. Hoop dat jij niet een van die vrouwen bent die het de hele zwangerschap heeft. Echo zijn goed...hou daar maar aan vast! Heb net ook te horen gekregen dat een van mijn vriendinnen zwanger is! Ben ook helemaal blij! Wel jammer dat ik nu in Frankrijk zit en dus niet lekker samen met haar kan zwangeren. Hier ook nog een klein ongelukje....ben met mijn zoontje in de armen van de trap gestuiterd! Zoontje gelukkig niks...ik blauwe plekken en heel veel spierpijn. Heb soms het idee dat ik de kleine voel, dus ook dat zit gelukkig goed! Was alleen wel behoorlijk schrikken!
Nee, gelukkig niet...we hebben hier plavuizen liggen en had er niet aan moeten denken dat mijn zoontje daar op gevallen was. Hebben nog geen leuning bij te trap dus die moet er maar snel komen. Hoe is het nu met je buik en benen? Leuk he dat de buik nu echt begint te groeien...ik ben ook al dikker dan de eerste keer!
@ Napoleon Dat is schrikken zeg ! Duimen dat alles goed is met ukkie ! Probeer rustig aan te doen En natuurlijk gefeliciteerd met je zoontje !! @ Krista B Jeetje wat verdrietig zeg ! Snap dat je van slag bent, moet er niet aan denken dat 1 van me poesjes dood gaat. @ AIRe Leuk he als mensen het al kunnen zien ! Ik ben benieuwd naar je foto ! @ Wonder 1980 Dat is schrikken ! Gelukkig hebben jullie je niet ernstig verwond en zit ukkie veilig binnen in de buik Ben net terug van zkh. Moest ff bloed laten prikken om te zien of alle waarde's etc. goed zijn. Ben benieuwd !
He meiden, ben vanmiddag naar de fysio geweest en het is toch m'n bekken. Dus moet nu 2 keer per dag oefeningen doen en volgende week maandag weer terug. Baal er wel van. Hoop niet dat ik nu nog 6 maanden lang met bekkenproblemen te kampen ga krijgen! Al wat gehoord van Napoleon? Hoop maar dat alles goed is....
Wat naar van je bekken.....hoop dat je wat aan die oefeningen hebt. Zes maanden is inderdaad een te lange periode!!
Geen idee wanneer ik de uitslag krijgt. Zal morgen ff aan de verloskundige vragen hoelang dat zal duren..
hey meiden, badankt voor jullie lieve woorden. nou rust dus idd, minder werken... hoe ga ik dat brengen? zucht... het zij zo. Verder met beeb alles goed . Was even flink zijn voetbalbenen aan het testen, gaf zelfs een dikke stoot tegen de transducer. Xander is vandaag 10 geworden. wat gaat de tijd toch snel, gisteren nog lag hij hier in mn armen... We gaan zo naar zijn vaders huis om het daar te vieren.
Gelukkig dat alles met de beeb goed is! Dat is uiteindelijk toch het allerbelangrijkste. Ik kan me wel voorstellen dat je er tegenop ziet om het op je werk te vertellen. Bij mij op mijn werk zijn ze ook nooit zo tactisch en meelevend met dat soort dingen. Succes in ieder geval!!!
Wat fijn dat de beeb het goed doet!! Denk je dat ze op je werk er geen begrip voor zullen hebben dan? Echt aan jezelf en de beeb denken hoor meid! Laat ze dan maar lekker in hun sop gaarkoken!
@Napoleon, wat fijn dat alles goed is met de beeb... Caromama, he wat naar dat het je bekken zijn. Bespreken jullie dit gewoon met de gynacoloog of moet je naar de huisarts hiermee.. ik wil namelijk ook een ander huis. En heb de woningbouw gesproken hier in belgie. Ik woon nu in een appartement van 2 hoog met hoge en gevaaarlijke trappen.. en 2 slaapkamers maar. Dus het wordt krap met de kleine en heb toen gebeld en gevraagd of je sneller een woning kreeg. Omdat ik toch last heb van mijn bekken en mijn rug en omdat ik een dochter van 2 heb is het moeilijk voor mij.. Toen zeiden ze moet je een medische attest van de dokter vragen... Dus ik weet niet waar het het moet vragen.
@Napoleon Wat vervelend dat flauwvallen, ik ken het helaas maar al te goed. Rustig aan hoor meis! @KristaB Oh jee, wat naar zeg van je poesje, sterkte! Ego; Ik lig nog steeds verplicht plat op de bank, wordt er helemaal gek van, alsof ik niet meer aan het leven meedoe... Ook heb ik bijna elke 12 uur weer een bloeding. Eigenlijk zou ik het ziekenhuis weer moeten bellen, maar ik heb geen zin om weer opgenomen te worden. Ze kunnen toch niks doen, behalve observeren. Ik lig liever in mijn eigen vertrouwde omgeving...hoezo eigenwijs. Ik moet trouwens ook echt uitkijken om niet flauw te vallen. Bloeddruk is extreem laag sinds de bloedingen; 87/40... tsja, dat zijn heel wat vlekken voor mijn ogen als ik opsta. Wie schreef er ook alweer over een bloedneus? Ik had er vannacht ook zo een, en dan spuit ik natuurlijk anti-stolling, dus was echt niet te stoppen! Ik ben al dat bloed nu toch echt wel zat! Kan geen bloed meer zien! Bah Iemand nog tips hoe ik mijn verplichte bedrust doorkom komende weken...? Liefs, Marijn
ik weet er alles van ik ben al 25 % in de ziektewet en denk ook niet dat ik daar nog uit kom denk ook niet dat ik het tot 34 weken vol hou om te gaan werken dus dat zal vast wel eerder zijn maarja er zijn ergere dingen
Hallo dames, gelukkig doet zp het weer! ik had al alles gelezen toen ik reageerde en de site eruit lag ik ga nu dus ook niet op iedereen reageren, moet zo gaan werken.. maar wat een vervelend nieuws allemaal gelukkig gaat het met de buikbaby's goed maar niet met de mama's flauwvallen, dropjes helpen idd, misschien een paar bij jou hoiuden voor als je je lichter in je hoofd voelt? ben ook wel benieuwd hoe je werkgever gaat reageren.. hoe was de verjaardag? ik weet niet meer wiens poesje is overleden.. moet er ook niet aan denken. jeetje wat een verdriet, heel veel sterkte.. bekkeninstabiliteit, hoe herkennen jullie het? ik kom s'avond niet meer van mijn plek af, dan doet mijn been pijn en is deze heel stijf.. ook voel ik het wel eens in mijn onderrug, maar kan het nog niet echt pijn noemen.. alles lijkt gewoon kei stijf.. alsof er een oud omaatje moet opstaan.. het ziet er echt niet uit.. en dat terwijl ik niet eens een echt buikje heb.. nog steeds bruinverlies arka.. pf.. idd niet leuk, maar zoals je zegt, het hoort er bij jou dus gewoon bij.. anders was het allang misgegaan.. hebben ze je wel verteld waar het vandaan komt? Hier zijn we stiekem al op zoek naar namen... voor een meisje hebben we er al een.. maar een jongen pff... wordt echt nog een hele kluif.. lijkt wel of alle leuke jongensnamen al door iedereen gebruikt wordn en dat vind ik van de meisjes namen helemaal niet.. hebben jullie al een naam of ook hard aan het brainstormen? zijn alle april dames al 10 weken?
Goedemorgen ladies, Gister helemaal niet geweest. Ontzettend druk gehad op mn werk en was pas laat thuis. Vannacht voor het eerst doorgeslapen hihi. Moest om 7 uur pas eruit om te plassen . Eindelijk na al die weken. En ook voor het eerst over ons kindje gedroomd. Ik was 3 weken te vroeg bevallen van een zoontje (ben ervan overtuigd dat het een meid wordt), borstvoeding ging perfect en het was een plaatje. Alleen hadden we nog steeds geen naam . Haha wat een mens niet kan dromen. Wij zijn nu dus ook bezig met namen. Vind dit zoooooo moeilijk. Ik vind het allemaal 'wel leuk'. Maar niet 'yes' dit is hem. Ach we hebben nog tijd zat . Nou weer ff douchen en te werk. Fijne dag allemaal
Dames, een vraagje: Ik heb mezelf hier ergens in een donker verleden aangemeld om mee te komen praten . Ahum, ik kon het niet zo goed bijhouden, dus heb niet veel meegeschreven. Nu wil ik vragen of ik af en toe met jullie mee mag schrijven . Ik zal waarschijnlijk niet 10 keer per dag posten, maar gewoon af en toe eens?
Goedemorgen allemaal @Napoleon ik ben blij dat alles goed is met de beeb! Maar hoe voel jij je nu? En weten ze waarom je flauwviel? @Arka echt rot weer bruinverlies hopelijk is het nu gewoon klaar en kan je vanaf nu onbezorgd zwanger zijn! @Sweetcandie volgens mij kun je de medische verklaring gewoon bij je normale dokter halen. In Nederland was het zo dat je als je met zo'n verklaring een huis aangeboden krijgt je die wel moet nemen en je dus niet mag weigeren. Maar mogelijk is het nu veranderd..... @Elegance wij zijn ook druk met namen bezig maar wij zijn uit de jongensnaam die wisten we eigenlijk al jaren en meisjesnaam hebben we meerdere die we leuk vinden dus gaat niet al te moeilijk worden denk ik. Gisteren heb ik flink geshopt voor positiekleding en moet zeggen dat ik erg goed geslaagd ben. Heb een mooie spijkerbroek en een paar truitjes en blouses/ tuniekje en een jurkje. Alleen nu weet ik nog niet vanaf wanneer ik het ga dragen. Het hoeft nog niet echt en tja die kleding staat leuker als je buikje groter is. Dus laat maar snel komen die buik van me