April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Mooie echo smile!

En Kleintje, wat fijn dat het hartje zo mooi klonk. EN dan ligt je bm echt al wel hoog zeg! Die van mij kan je geloof ik nog niet eens voelen...

Ego; ik heb om 13.45 afspraak bij de gyn, weer een echo, ben benieuwd.

Verder; nieuwe buikfoto's in album!!

Liefs,

Marijn

2. elam

elam Actief lid

26 feb 2009
    311
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo dames,

Ik wil me graag bij jullie toevoegen..
    Stond eerst bij de mei-mama's, maar heb afgelopen maandag een echo gehad, waarop bleek dat de baby 5 weken groter was..

Ik ben 18 april 2010 uitgerekend!

3. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

@marijn.. nou belspelletjes zal ik je afraden hoor haha
    -Ja dvdboxen lenen... altijd leuk ! Volgens mij heb ik de Sex and the city box nog, seizoen 1 t/m 5.. als je wil stuur ik ze zo op hoor dan moet je me even pben...
    -Een cursus van de loi ?? een taal die je nog wilde leren maar geen tijd voor had ??
    -Euhm... ehbo voor kinderen?? maar daar zal ook wel praktijk bij horen.. maar je inlezen kan geen kwaad..
    -Boeken van Jill mansel heb ik ook nog liggen.. lekker luchtige romannetjes !! Ik vind ze echt geweldig....

Tja verder ga ik nog even nadenken.... is best pittig als je niks mag natuurlijk...

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Welkom hier! Dat is wel even een verschil zeg! Vijf weken!! Dan gaat het wel ineens snel. Verder wel alles goed met je? Veel last van kwaaltjes?

5. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Wat is het hier altijd gezellig!
    Ik vind het zo jammer dat ik maar zo weinig tijd heb (of: dat mijn vrije tijd vooral gevuld is met slapen), anders zou ik hier veeeel vaker posten. Ik sluit me aan bij Angelina die ergens vraagt of ze gewoon af en toe even mee kan doen. :)

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    wow elam! Gewoon een hele maand cadeau! Hoe vond je dat? Was je gewoon nog ongesteld geweest?

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou ben ik wel benieuwd hoeveel kinderen je in huis hebt dan!!!

8. Angelina

Angelina Niet meer actief

Janne87, soms heb ik veel tijd, en soms helemaal niet ;)

Elam, wat een verassing dan zeg! Zomaar 5 weken erbij gefeliciteerd!

9. Angelina

5 kinderen in de leeftijd van; 11 ( zaterdag ), 7, 5, 2 en 1 jaar en nummer 6 onderweg.

10. mirjam2112

ja ik ook hihi tot nu toe heeft napoleon het grootste gezin toch??

11. mirjam2112

Zo dan !! dat doe je rap :D gaaf hoor zoveel kinderen.. het is dat me vriend niet meer dan 2 max 3 wil :(

12. Angelina

Dit is onze laatste. Denk ik. :D

Nee, het is de laatste. Het wordt zwaar voor mijn lichaam uiteraard, zeker met B.I. en dan de zorg voor de kinderen en de bv die ik nog geef en 3 zwangerschappen in 3 jaar......

Ik voel mij soms net octomama :D

13. mirjam2112

hahaha ja ik kan me voorstellen dat je een x je lichaam 'terug' wilt hebben... en dan nog bv erbij ook zeg ! pittig hoor..

Hoe oud ben je als ik vragen mag ?? (we zijn hier nooit nieuwsgierig hoor ;))

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wow! Dat is zeker een groot gezin! Leuk hoor!

15. Angelina

32.

Mijn lichaam heb ik iedere keer gelukkig zo weer in model haha, op de bv na, maar dat vind ik niet erg. Dat zal ik echt heel erg missen als dat definitief afgelopen is.

Ik ben 33 als uk wordt geboren, dan is het voor mij echt klaar. Daarna worden de risico's gewoon te groot vind ik, zeker met het oog op het hebben van een groot gezin.... Het is anders als je een eerste krijgt op de 33ste of een zesde, er zijn dan toch andere overwegingen die je maakt.

En namen verzinnen wordt ook erg lastig bij de zesde haha, zeker als ze een ook nog een tweede naam hebben ;)

16. mirjam2112

oh dat is nog hartstikke jong !! maar kan me voorstellen dat 6 genoeg is.. werk je er ook nog bij of niet?? ik wordt af en toe al gek van de zorg voor 1 + huishouden + 3 dagen werk... en dat stelt natuurlijk eigenlijk niks voor.

ja namen is nu bij de 2e al moeilijk want onze eerste dochter is vernoemd naar beide oma's... als dit weer een meid wordt moeten we eens ernstig gaan nadenken want zowel m'n vriend als ik hebben geen zussen :D

17. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Tjonge, bijzonder zoveel kinderen! Ik kom zelf uit een gezin met 7 kinderen (ben de jongste), maar tegenwoordig is dat gewoon niet zo 'normaal' meer, maar ik vind het erg leuk dat jij dat hebt!
    En heb ook wel veel respect voor je eigenlijk, het lijkt mij best pittig, maar goed, ik ben nu nog een onervaren mama dus ik moet het allemaal nog maar gaan merken ;)

18. Angelina

Ja Mirjam, dat probleem heb ik nu dus ook haha, we hebben alle namen al gebruikt, zelfs verpuzzeld! Als het een meisje wordt zijn er nog mogelijkheden, bij een jongen hebben we een probleem! :D

Ik werk er ook soms nog bij, meestal vanuit huis, flexibele uren dat scheelt! Meer voor de lol dan dat het echt voor een volwaardig inkomen is.

Dat moet je niet zeggen hoor, dat jouw situatie niet lastig is soms, ik denk dat ik geluk heb met mijn flexibele baan, waardoor ik ook nog thuisblijfmoeder kan zijn tegelijk! Anders was ik geheel gestopt met werken, die combi gaat nu hier niet denk ik. Teveel regelen qua opvang en dergelijke.

19. elam

elam Actief lid

26 feb 2009
    311
    0
    0
    Amsterdam
    @Caromama
    hihi, jah 5 weekjes verschil!
    dat ik zwanger ben geraakt was al een hele verassing, aangezien we er nog niet aan dachten..Door de pil heen is het toch gebeurd..

@De rest
    bedankt voor de felicitaties..Kom er wel erg laat bij, maar hoop dat ik gezellig kan meekletsen..

--
    En wat betreft mijn menstruatie; na de bevalling van mijn zoontje maar een paar keer ongesteld geweest..dat kwam waarschijnlijk door de borstvoeding..
    Had dus totaal geen vermoeden..Totdat ik een paar weken terug erg misselijk was..en het bleef aanhouden..
    daarvoor was er al gezegd dat ik ijzertekort had en 's avonds voelde ik me best moe waardoor ik rond 8 uur al in slaap viel op de bank..
    allemaal tekens, maar goed als je de pil gebruikt denk je niet 1, 2, 3 dat je zwanger zou kunnen zijn..
    Na 2 weken misselijkheid toch een test gekocht..wel met de gedachte; het zal wel niet en lachend de test gedaan..
    :):) dik positief!
    Was dus enorm schrikken, maar we beginnen nu aan het idee te wennen dat we straks in april met Arda van 15 maandjes en een broertje/zusje zitten..:)

20. Angelina

Janne, nee het is inderdaad niet van deze tijd. Toch heb ik altijd geweten dat ik veel kinderen wil. Dat is gelukt haha. Pittig? Nee. Dat hoor ik vaak, maar ik ervaar dat niet zo. Ik vond van 2 kids naar 3 wel pittig, en van 0 naar 1 ook trouwens haha.

Het rolt hier gewoon goed. Duidelijke afspraken, taakverdeling... No problems.

Deel Deze Pagina