April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Tof Angelina om te horen.

He Elam, wat bijzonder zeg! Fjin om te horen dat jullie er al een beetje aan kunnen wennen nu. Snap wel dat het ff schrikken was misschien!

2. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    He trouwens, ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik lust weer koffie en pindakaas! Dat gaat de goede kant op :) (al wil warm eten nog steeds erg slecht lukken...)

3. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Goede morgen moeders...

@elam , Leuk dat je gezellig mee komt kletsen...
    @Angelina , super dat jullie z'n groot gezin hebben..

4. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    ego berichtje: joepie al weer 14 weken!!!
    hier voel ik me prima , het misselijk zijn is bij mij o goed als weg..
    wel nog steeds last van als ik iets ruik wat ik niet zo lekker vindt ruiken dat ik gelijk bijna over me nek ga...
    sorry voor de details als je iets aan het eten bent..

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Gezellig meer april-mama`s erbij !

Ik lust trouwens ook zo af en toe weer koffie.. en ga er ook maar vanuit dat dat een goed teken is.

6. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Janne: Voor je het weet zit je er middenin en ben je een multitask moeder van de Honig reclame :D

Angelina: nou ik vind het super gaaf hoor !! En ben zelfs een beetje jaloers.. ik wil ook zo graag een groot gezin maar ja je moet het wel met z'n 2en willen.. ach we hebben een gezonde dochter en dat is al goud waard natuurlijk ! En een tweede frummel op komst hihi

Elam: Wat een mooie verassing !! HEt zal best pittig zijn weinig leeftijdsverschil maar daarbij ook heel fijn voor de kids zelf denk ik en je zit nu toch nog in de luiers (en evt gebroken nachten..) Als de eerste ouder is heeft dat zo z'n voordelen maar je bent wel weer gewend aan je vrijheid zeg maar... hmm ik praat warrig maar ik bedoel het goed hahah

7. mirjam2112

Janne & Kris: hihi ik lust ook weer koffie... grappig zeg.. de misselijkheid is hier bijna weg....

Van de week 's nachts werd Demi niet lekker en die spuugde zichzelf en mij onder.. ja toen moest ik ook bijna maar dat komt niet door de zwangerschap denk ik.. dat is sowieso niet fris :D

8. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Haha nee dat zou ik ook niet goed trekken, dat is toch wel weer een apart luchtje....
    Ik kan nog steeds niet tegen knoflooklucht of een buurvrouw in de bus die uit haar mond stinkt. Brr, wat een ramp was die busreis vanochtend :( ;)

Nou Mirjam, ik geloof je graag, ben jij inmiddels dus al zo'n multitaskmoeder geworden? :)

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @angelina, leuk joh 6 kinderen! Je stoot me van de troon hahaha! Ik hou het hierna voorlopig voor gezien, dr gaat een spiraal in en dan klaar, mijn man twijfelt nog maar goed, het is mijn 2e leg zegmaar ;) Hij wil ook niet dat ik me laat stereliseren met die nieuwe methode leek me dat wel iets. ik ben trouwens 28. Mijn oudste is gisteren 10 geworden een jongen, dan een meisje van 8 en meike is 14 maanden. De oudste twee schelen 1jr en 7mnd deze beeb en meike ong 1jr en 8mnd.

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    pfff durf mn werk niet te bellen...

11. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    respect voor de moeders met meer dan 3 kinderen....

12. mirjam2112

Napoleon: Snap dat het lastig is maar je gezondheid gaat voor alles hoor ! Dat zullen ze best begrijpen.. als jij elke x onderuit gaat in de klas is het ook geen succes toch ?

Limegreen: Heee en wij zelf dan ?? ik vind dat elke moeder respect verdient hahaha
    Maar inderdaad moeders van grote gezinnen runnen eigenlijk een flink bedrijf ;)

Janne: Euhhh... neee ik zat gisteren ook met een kant en klare maaltijd zuurkool voor de tv te eten met dochter :) schaam schaam.... terwijl het aanrecht nog vol stond met vaat en een dweilbeurt ook niet kwaad kan een keer...
    Maar meestal eten we netjes aan tafel met z'n 3en aardappelen en groente :D en ik begin nu wel klusjes in huis te doen ook als Demi wakker is, dan moet ze zichzelf maar even vermaken.. anders moet je alles doen in dat ene uurtje slaap per dag terwijl het dan ook juist lekker is om even te relaxen met een kopje koffie ofzo !

13. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    hahaha ja voor ons ook respect!!!

@moeders met een groot gezin: werken jullie ook allemaal ?

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @limegreen, ja dus, 3,5 dag in de week.

15. Angelina

Angelina Niet meer actief

Napoleon, gefeliciteerd met je zoon! Mijn dochter wordt zaterdag 11 :$. Gaat snel hé.

Nieuwe methode... Ik moet mij nu vast schamen maar ik heb geen idee wat je bedoeld :). Manlief wordt geholpen zeg maar haha. Hij vindt dat een moeilijke beslissing, blijkbaar ligt het gevoelig, maar het moet. :D

Koffie: Geen problemen mee gehad. Ik heb meer problemen met borrelnoten en gebakken vleesluchten e.d. . Nog steeds.

Respect voor alle mama's hoor, het maakt niet uit of je er 1 of 10 hebt, opvoeden is een zware taak. :)

16. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    ben er ook weer effe.. Ga niet alles terug lezen ben weekendje wegg geweest... En het was heerlijk, intussen ook jaartje ouder geworden pfff.

Gisteren verloskundige geweest, hartje klopt mooi, mijn bloeddruk was oke en was 3 kilo afgevallen... maar buik groeit als tierelier hihi

17. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zo hier even mijn nesteldrang weer uitgevoerd:p
    wordt een beetje gek van me zelf

6 kinderen :D
    bij mijn man in zijn familie is een gezin met 14 kinderen :D
    ik wil het liefst ook een groot gezin denk dat ik met moeite 3 kinderen bij me man kan krijgen hij wil er maar 2 en ik wil er 3 maar hij zegt dat er dan altijd 1 het buitenbeentje wordt dusja dan worden het er toch 4:p:D haha nee ik denk dat ik 3 genoeg vind maar eerst de 2de dan zien we wel weer verder mssn denkt manlief er dan ook anders over
    enige nadeel is dat ik al weet dat ik hem toch wel over kan halen en dat hij het zelf dan ook nog is leuk vind als het zover is :p
    mijn man is zo overhaalbaar:p

@ de rest ik ben het even vergeten

moet zo even boodschapjes doen en dan uitrusten voor vandaag

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hihi mijn man is zo overhaalbaar... hahaha
    de nieuwe sterilisatiemethode: ze brengen dan twee veertjes in je eileiders in en die groeien dan vanzelf dicht, is in 10minuten klaar. Enige nadeel is dat je daarna ook 3 maanden niet onbeschermd mag vrijen totdat het goed dicht zit. En deze is onherstelbaar.

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik ben trouwens de storm aan het lezen... janken! hahaha, ik doe dus zeker geen make-up op als we naar de film gaan!
    Iemand de film al gezien?

20. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    pfff even een ego verhaal hoor. Ben me toch geschrokken. Liep net met de hond buiten rijden er zo voor me neus een auto en een bestelwagen vol in elkaar.. wat een klap !! Ik mijn hond aan een mevrouw gegeven die daar ook stond en erheen gegaan ( ben verpleegkundige ) gelukkig niets ernstigs. Wat kleine schrammen en veel schrik. Er reed toevallig vlak erna ook een politie auto voorbij dus dat kwam wel goed uit. Kon ik weer gaan. Ben wel wat gewend, maar schrok toch erg. Viel me toen ik weer ``rustig`` doorliep op dat ik steeds met mijn hand op mijn buik liep :( toch soort beschermen ofzo ??
    Goed tijd voor een kopje rustgevende thee.. ;)

Deel Deze Pagina