Thanx voor de info Napoleon, ik kende het dus niet. Kris ik kan mij goed voorstellen dat je schrok! Geniet van je thee Sweetcandie, je bent al een eind op weg toch dan hé!
Hoi hoi, Voor mij poosje geleden dat ik hier geweest ben... Was een beetje druk met van alles. 2 nov krijgen we de sleutel van ons huisje! Zal zo even wat gaan bijlezen.
@napoleon is dat die film met Linda de Mol? @Kris nogal al logsich dat je schrikt als zoiets voor je ogen gebeurd gelukkig niks ernstig. En helpt je kopje tjee al? Jeetje wat zijn er veel mama's die veel kinderen willen lijkt wel of dat weer helemaal terugkomt. Onze oma's hadden vaak grote gezinnen en onze moeders generatie vaak maar 2 kids en nu deze generatie is toch weer van de 3 kinderen of zelfs meer. Wij hopen 2 kindjes te mogen krijgen maar misschien dat we tegen die tijd ook wel weer verder willen gaan
@kris, ja ik kan me voorstellen dat je schrikt! Bah... Ik heb ook als verpleegkundige gewerkt maar moest daarmee stoppen ivm bekkeninstabiliteit. Ik vind het nog steeds wel eens jammer maar goed. Ik heb dan wel altijd dat ik heel koelbloedig ga helpen en dat ik dan daarna helemaal inzak als ik weer thuis ben... nou ja altijd, hahaha! gelukkig zie ik niet heel vaak een ongeluk maar toch wel regelmatig een oud mannetje vrouwtje dat onwel wordt of kinderen met ongelukjes.
Ja dat herken ik wel. Werk in een psychiatrisch ziekenhuis op een crisisafdeling, dus maak nog wel eens wat mee zegmaar. En i.d. altijd achteraf pas de bibbers.. nu ook.. Ach kopje thee doet wonderen @ veel kinderen.. pff dat weet ik nog niet hoor. Begin er maar eens met 1 en aangezien ik al 32 ben zullen het er wel geen zes worden..
Of je moet hierna een vijfling krijgen. Kan Zo ken ik een verhaal.... Een stel was 6 jaar bezig om eindelijk een kindje te mogen krijgen. Uiteindelijk lukte dat dmv de medische molen. Ze wilden daarna wel ooit nog een tweede, over een aantal jaren, maar nu nog niet! Totaal onverwacht raakte de vrouw tóch spontaan weer zwanger, dat was een schok en beiden moesten erg wennen aan het idee. Uiteindelijk toch besloten er voor te gaan. Tijdens de 8 weken echo werden ze weer verrast....Met een drieling . Eerst met hulp 1 kindje krijgen, en nu spontaan een drieling, het leven kan raar lopen.
Napoleon: Heb hem zelf niet gezien maar hoorde van een collega niet veel goed erover....... sorry... Kris: Jeetje dat is schrikken zeg !! Even tot rust komen nu...... wel knap dat je er heen gaat, hoort natuurlijk ook bij je beroep, maar toch hoe vaak blijven mensen niet staan kijken maar doen ze helemaal niks !! Angelina: Wat een mooi verhaal joh ! Een spontane drieling is echt heeeeeeel zelden maar wel gaaf hoor al zei m'n gyn toevallig vorige week (daar was ook een drieling geboren in het ziekenhuis..) dat het toch risicovol is omdat je lichaam nu eenmaal op een 'eenling' is gebouwd, laat staan drie !!
jeetje mina ik net bij de karwei behang uit zoeken voor de baby kamer hebben ze bijna geen behangranden ik wil licht behang met winnie the pooh behangrand dacht ik er 1 gevonden te hebben is die niet leverbaar grr weet nou niet meer wat ik moet doen
Hello Kletskousen, Wat fijn dat de site het weer doet. Wou gisteravond een buikfoto plaatsen maar dat lukte niet omdat de site down was. Probeer het vanavond weer. @Elam welkom bij de apirlmama's als je op DE lijst wil moet je je eigen aanmelden bij Ingrid. @Angelina welkom terug. @Smile mooie echo van gisteren. @Trotsemama nog proficiat met je 2 jarig huwelijk. @Kris gatver dat was schrikken. Maar goed dat je meteen hulp wilt verlenen. Er zijn ook vaak mensen die geen hand uitsteken.
Dag allemaal, Ik kom nog snel even spieken hier. Fijn om alle positieve dingen te lezen! Al is het ook wel confronterend om die mooie foto's te zien. Helaas moest ik hier afscheid nemen door de miskraam die ik ruim 4 weken gelden kreeg. Maar ik heb ook weer goed nieuws, ben weer opnieuw zwanger! Ik ga nu een juni mama worden, en heb er gelukkig een goed gevoel over! Wens jullie een hele fijne zwangerschap verder en mooie april kindjes, liefs dagdroom
wat hebben jullie veel gekletst! moet nog even gaan bijlezen, om vervolgens wrs toch alles weer te vergeten... hopelijk ga ik allemaal goede, leuke en mooie dingen lezen...
ehm, ik weet niet meer wat ik nou wilde zeggen, heb het wel bijgelezen... ik zou graag 3 kindjes willen of 4, maar mn vriend wil het bij 2 houden.... we zien wel, wie weet komt er nog een 3e (en dan een tweeling haha) lijkt me zoooo gezellig! elam: gefeliciteerd, zo maar 5 weken verder, heerlijk! ehm, dat was het voor nu haha
ik wil er vier maar manlief wilt er mar twee! we zullen zien............................................. hahahahahahha
Heyyy dames!! Ik lees veel met jullie mee maar schrijf eigelijk nooit wat... wat ik me afvroeg is of er al iemand was die hun beebje heeft gevoeld???? voel af en toe een soort van gekreibel in me buik en soort van plopjes heb ik nou ook 2 keer gevoeld... ben benieuwd???
Dan voelde jij het al met een dikke 12 week??? en nu elke dag? meerdere keren op een dag??? sorry ben nieuwsgierig hihi