Haha! Dat denk ik ook bij die uitzetlijst! Dat heb je toch nooit allemaal nodig Van sommige dingen heb ik zelfs nog nooit gehoord. Laat staan dat ik weet waar ik het voor moet gebruiken. Maar goed dat er ervaringsdeskundigen zijn hier haha. Voor de maxicosi dan maar geen voetenzak nee. Het zijn inderdaad vooral korte stukjes en voor buiten heb je de wagenbak.
@ tamar: wat vreselijk! ik wens jullie veel sterkte toe de komende tijd. voor de rest: even snel zwaaien! We hebben een druk weekend achter de rug, m'n halfzus, haar zoontje, vriend en hond waren hier het hele weekend. Dat jochie is 9 mnd jonger dan Emma, dus die konden lekker met elkaar spelen. Maar toch wel vermoeiend zo'n weekend, ondanks dat het supergezellig was. Buikje groeit hier aardig, is al vergelijkbaar met de buik die ik had toen ik 4/5 maanden zwanger was van Emma...
Hallo meiden, weer even niet geweest, we zijn dit weekend heerlijk weg geweest! ik las het verschrikkelijke nieuws van tamar.. getsie meis, wat een narigheid.. ik hoop zo dat je snel weer zwanger bent en dat het dan allemaal goed mag gaan.. heel veel sterkte voor de komende tijd.. ik las dat ann80 ook haar 12 weken heeft behaald he? ik hoop voor jou dat de misselijkheid echt zal gaan afnemen.. hoe is het nu met je? hoe gaat het met jou marijn? wordt je een beetje goed verwend? Hier gaat alles zijn gangetje.. buikje is wel al wat zichtbaar, maar nog steeds lijkt het meer op een vetrandje dan een buikje.. ik hoop niet dat ik daar blijf groeien! voor de rest heb ik heel veel pijn aan mijn hak en kom ik vooral s'avonds niet meer van mijn plek af als ik wil gaan lopen.. dan is mijn hele been stijf.. ik las ergens dat het misschien hielspoor zou kunnen zijn.. vandaag toch maar even de ha bellen.. Meiden heel veel plezier vAndaag met zwangeren, werken en leuke dingen doen!
goeiemorgen allemaal! heerlijk rustig weekendje achter de rug en nu nog een dagje thuis. Ik heb besloten om samen met mijn antwoord op het aanbod op mijn werk te vertellen dat ik zwanger ben. Morgen dus.... Als alles in orde blijkt volgende week: wat is dat ene weekje dan? Als het natuurlijk niet in orde blijkt: tja dan zal iedereen het weten en misschien zal ik het begrip dan nog wel nodig hebben hé? Alles goed verlopen hier dit weekend?
Goedemorgen @tamar bah wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte de komende tijd! @marijn fijn dat het bloeden minder is. @Trotsemama hopelijk gaat de koop door! @AIRE hopelijk zit er toch nog een koper bij. @Trouwen een vriendin van mij is ook zwanger getrouwd en heeft een prachtige jurk gekocht bij futuremama en was niet zo heel veel geld kwijt dus misschien een idee! Hier alles goed en voor het eerst op maandag niet overgegeven joehoe!!!! Was wel even vechten maar heb het gered
Goedemorgen!! Iedereen een fijn weekend gehad zo te lezen. En wat gaat ie altijd hard voorbij he. Ik heb vandaag lekker nog 1 dagje. Heerlijk . We hebben gister aan de hele fam verteld dat we gaan trouwen. Aaaahhhh schoonmoeders ging huilen, zo lief!! En mijn ouders waren ook erg blij (en verrast!). En mn schoonzussie ook huilen. Helemaal top. Of ik ff heppie de peppie ben .
goedemorgen meiden! iedereen lekker weekend gehad?? wij wel hoor! lekker rustig! zaterdag boodschapjes enzo en een beetje opgeruimd op zolder en 's avonds kwamen mn ouders eten, hadden gourmet gekocht, dus dat was heerlijk! gister bij mn schoonouders geweest, ook altijd gezellig en verder lekker niets! hopelijk met jullie ook alles goed!
Goeiemorgen! Allereerst even voor tamar: meid, wat schrikken zeg. Ik wil je echt veel sterkte wensen en het is jammer dat je via de computer niet kunt knuffelen! Ik hoop dat je lieve mensen om je heen hebt die je een beetje steunen. En dan alle trouwberichten!!!(ik ben even de tel kwijt, vergeet steeds alle namen en het lijkt inmiddels wel of iedereen gaat trouwen wat natuurlijk onzin is). Echt ontzettend leuk zeg allemaal. In de winter trouwen is heel leuk! Ik ben in december '08 getrouwd, wel met alle poespas erop en eraan trouwens, en het was heerlijk. Ik ben afgelopen week echt maar een paar keer misselijk geweest dus ik hoop zo dat het de goede kant op gaat daarmee! Ik vraag me trouwens af: hebben jullie ook nog steeds zere borsten enzo? Inmiddels heb ik zwangerschapsbh's en dat gaat een stuk beter, maar het blijft zo beurs voelen allemaal Gaan mensen nog leuke dingen doen vandaag? En fijn weekend gehad? Ik ben een weekendje weg geweest met familie, was leuk maar ben er niet echt van uitgerust helaasch. Als het goed is volgende week vakantie....
Tja wij zaten bij gemeente voor ondertrouw en we zeiden dat van het erkennen, zij pakte er meteen een formulier bij, dat moesten we tekenen en naderhand hebben we een bewijs meegekregen, leuk voor in het plakboek later het is meer een gevoelskwestie; gewoon alles goed geregeld willen hebben Idd, jouw dag lijkt op die van mij, spannend hè! Leuke tijden komen eraan meis.. Heb er zin in!
Goedemorgen allemaal! Hier is het nog steeds rustig. Helemaal geen bloed meer verloren! DUs hopen dat dat zo blijft. Mijn buikje begint ineens ook aardig op te bollen, echt leuk! Ik begin wer wat meer te doen, behalve liggen op de bank. Beetje huishouden en gisteren zelfs naar het familie-etentje gegaan, waar de hele familie aanwezig was. Wel moe hoor, achteraf, amar wat heel leuk is is dat ik tegelijk met mijn nichtje zwanger ben. De eerste zijn we in de familie, dus mijn oma wordt dubbel overgrootmoeder. Zij is eind maart uitgerekend ik 4 april, dus kan nog tegelijk komen ook! We hebben natuurlijk de hele avond gekletst over onze buik-baby's en alles eromheen. Erg leuk. Nu voor vandag weer even niets gepland. Ik doe 1 ding op een dag. Misschien vanmiddag mijn eerste zwangerschapskleren gaan kopen als ik niet te moe ben! Liefs, Marijn
net bloedgeprikt... tja moest nog steeds gebeuren.. was erg druk... maar het prikken ging snel 3 okt weer naar de vk... dat duurt lang zeg! vandaag lekker een dagje vrij.. morgen, woe en vrijdag weer werken... morgen 15 weken!! fijne dag allemaal
marijn fijn zeg dat het nu goed gaat.. houden zo!!! leuk zo'n etentje en leuk dat jullie tegelijk zwanger zijn... hoer u in de fam ook 2 nichtjes die zwanger zijn... 1 begin april na mij en 1 in mei
Marijn, goed dat het beter gaat. De vriendin van de broer van mijn vriend is ook zwanger (3 weken korter)... Erg leuk dat zijn ouders 2 keer grootouders worden. Ik dacht dat ik een buikje had maar waren waarschijnlijk m'n darmen... is namelijk weg. Kon ook 2 weken geleden m'n baarmoeder voelen maar lijkt alsof ze nu kleiner is geworden... Misschien ben ik paranoid maar maak me een beetje zorgen.
He Lysette, Mijn buik is elke ochtend dun en hoe later op de dag, hoe zwangerder. Zal best van darmen zijn, maar die zijn nu boller omdat je baarmoeder ze omhoog duwt toch? Nou ja, even afwachten voor het echt je kind is onder het opbollende vel, maar goed
Klinkt goed Marijn, houden zo! Wendysunny, wat duurt het altijd een eeuwigheid he, tussen de bezoekjes van de verloskundige in! Ik ga vrijdag, hartje luisteren (ben alleen doodsbenauwd dat het kindje ineens niet meer leeft ofzo)
@Wendysunny Je zegt dat het lang duurt voordat het 3 oktober is. Volgens mij heb je een foutje gemaakt 3 oktober 2010 duurt best wel lang @Angelina De Druiventros ken ik ook. Ook dat is in de buurt. Maar was het druk bij de Efteling? Wij gaan aankomende zondag. Mijn moeder had nog kaartjes van de AH actie die ze op wil maken. Normaal gaan we doordeweeks maar we hebben nu geen datum dat we met z'n allen vrij zijn. @Janne Ik heb ook nog steeds zere borsten. Niet dat ze gegroeid zijn maar als mijn dochter een keer zich afzet doet het echt zeer. Dit heb tijdens mijn eerste zwangerschap niet gehad. @Napoleon jij vroeg een paar dagen geleden of de melkproductie al in gang gezet was. Hier nog niks maar tijdens mijn vorige zwangerschap kreeg ik het met 20 weken. Jij gebruikt dus al de "koffiepads". @Ego Heb al 2 futloze dagen gehad en volgens mij heb ik vandaag weer zo'n dag. Ik wil alleen maar bankhangen en voel me de hele tijd misselijk. Morgen naar de VK en nekplooimeting in ZH. Hoop dat het hartje nog klopt. Bij VK luisteren ze naar hartje dus weet het morgen om 09:00. @Marijn fijn dat het weer beter gaat.
Hoe is het hier allemaal.. ik heb niet alles gelezen. Hoop dat alles goed is met iedereen.. joepiee morgen 12 weken. Ik had gisterennacht vreselijk pijn aan mijn rechterarm tot mijn hand.. Echt niet normaal.. ik weet niet of dit met mijn zwangerschap te maken heeft. Mijn arm was net alsof die sliep en voelde zwaar aan en had ik ook pijn aan. Zo.n zeurende pijn heeft iemand hier ervaring mee.