April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelina

Angelina Niet meer actief

Ik heb er vaker over gehoord bij zwangeren, zou het dit kunnen zijn:

Carpaletunnel syndroom

2. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ja alre je hebt gelijk

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Marijn, wat fijn dat het wat beter met je gaat! Langzaam krabbel je weer een beetje overeind! Fijn!

Ik ben zo klaar met werken, heerlijk, en wat ga ik vanmiddag doen? Helemaal NIKS! Hmmmmmm :D

4. Angelina

Angelina Niet meer actief

AlRe: Het was niet normaal zo druk :$. Ik ga dus nooit meer in het weekend, iedereen wil nog even snel kaartjes opmaken blijkbaar. De Efteling kwam zelfs langs in de filemeldingen op de radio haha :).

Nee, volgende keer gaan we gewoon weer doordeweeks ;)

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

dag meiden
    ik zit hier een beetje met stress
    stel de potienele koper koopt ons huis dan betekent dat wij dus binnen 2 maanden het huis moeten verlaten
    maar de woningbouw die geeft dan niet even een huis voor een paar maanden en anti kraak woningen kan ik op internet niet vinden in krimpen aan den ijssel

hellpp wat nu

6. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Mijn schoonzusje heeft destijds tijdelijk met vriend & kind bij haar ouders gewoond. geen ideale situatie, maar ze waren wel uit de brand.
    Wij hebben in sneltreinvaart 1 slaapkamertje opgeknapt en hebben daar een leefbare ruimte van gecreeerd. Hebben daar bijna 4 maanden in 'gewoond' tot de rest van het huis klaar was. Ook een ramp, maar we hadden wat.
    Ik zou het anders echt niet weten. Miss idd particuliere huur?

Ik ga zo lekker shoppen in Alkmaar met mn zus en mn neefje van 1,5. Helemaal leuk! Zit nu te wachten tot hij wakker wordt ;)

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hier even snel een berichtje van mij, ben zo ziek als een hond op het moment. Is vanochtend begonnen en kan nu nog geen slok water binnen houden dus voel me goed beroerd.

Trotsemama, heb jouw berichtje wel even snel gelezen. Wij hebben ons huis verkocht eind juli/begin augustus en hebben 16 september de sleutel van dit huurhuis gekregen en 1 oktober was de overdracht van ons oude huis, was een heel gedoe en geregel en gehaast en gevlieg maar het is gelukt met Julian erbij. Wij huren nu particulier, we habben wel een huurcontract van een jaar maar we hebben ook nog niks anders gevonden dus dat maakt dan niet uit.

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    yoehoe! mijn banner is weer een hokje opgeschoven! weer een kleine mijlpaal! joepie! :)

geen idee hoe het zit met huren en verkopen.. kun je ook geen huurhuis krijgen bij de makelaar?

9. smile17

smile17 Niet meer actief

@trotsemama wanneer krijgen jullie de sleutel van het nieuwe huis? Misschien inderdaad de tussentijd overbruggen bij ouders of schoonouders en anders misschien vragen of je de sleutel van nieuwe huis niet iets eerder kan krijgen.

@Ingrid he bah hopelijk voel je je snel beter! Denk je iets verkeerd te hebben gegegeten?

@Ibas veel plezier met shoppen!

10. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    leuk he.. zo'n banner...

en tja...
    kan je tijdelijk op een camping in een huisje oid wonen??

11. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hier een zeer beroerde dag, gister niks binenn kunnen houden en vandaag weer t gaat wle iets beter, ook ontzettend last van mn rug echt niet normaal maarja gaat wel weer over!

12. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    laautjuhh... ga je al naar de fysio? mij helpt het redelijk.. word elke week gemasseerd in mijn rug

en voor de misselijkheid bestaan pilletjes.. emsafene.. weet niet of je die al hebt

13. Trotsemama1

ik zie mezelf niet op een camping bevallen haha
    eerst maar even afwachten wat er nu gaat gebeuren en of ze voor ons huis kiezen zoja dan heb ik net al een particulieren huurhuis gevonden
    alleen moet daar behangen worden en dat soort dingen maar het is een eengezinswoning dus dan kunnen we ook altijd na de bevalling verder kijken

14. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    bij een camping denken mensen al snel aan een mini caravan... maar er staan ook vaak huisjes die buiten het seizoen om leeg staan en dus verhuurd worden.

succes he

15. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @Trotsemama Wij hadden voor het in de verkoop zetten van ons huis afgesproken dat als ons huis snel verkocht zou zijn we bij mijn ouders intrekken.
    Ik zie verders particulier wonen nog als oplossing. Hebben mijn ouders ook gedaan toen ik 15 was. Ons huis was verkocht maar we konden niet in onze nieuwe woning. Ik geloof dat we daar 3 maanden gewoond hebben. Wat een dure oplossing zou kunnen zijn is misschien de organisatie direct wonen. Maar wat ik al zei; ze zijn best duur.

16. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

6 dec 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    Ben niet zo'n poster, maar wilde ff iets leuks met jullie delen:
    Ik heb een schopje gevoeld!
    Eergisteren eigenlijk al, maar durfde het toen nog niet te geloven.
    Maar net dus weer!
    Jeuh!

17. Trotsemama1

was ook als grapje bedoeld
    ik kan ook eventueel in mijn eigen caravan gaan wonen hahah

18. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    super hoor jacqueline...

ik voel nu ook af en toe wat..... gisteren heb ik de kleine voor het laatst gevoeld..

19. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    aj gezellig joh

bbq erbij..,.. hihi

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh wat gaaaf dat je hem al gevoeld hebt!!! ik voel de kriebels waar ik het vorige week over had wel steeds beter! :) dus denk stiekem echt dat het herbie is!
    ik had de echo voor de geslachtsbepaling per ongeluk een wek te vroeg geboekt.. lol.. heb dus net een nieuwe afspraak gemaakt! stiekem denk ik echt een jongetje! :) 30 oktober wordt de nieuwe dag! :) kunnen we gelijk daarna gaan shoppen! :p

Deel Deze Pagina