April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @trotsemama: wij hadden ons huis in Amsterdam binnen een week verkocht, een beetje sneller dan gedacht natuurlijk, en die mensen wilden er ook binnen 2 maanden in... Ons nieuwe huis was toen nog in aanbouw. Wij hebben toen voor 8 maanden 2 kamers in een bed &breakfast kunnen huren voor 500 euro incl. internet en schoonmaak elke week. Het ontbijt hadden we natuurlijk niet voor zo'n lange periode. Omdat het in de winterperiode was hadden ze graag huurders voor langere periode. Mssn ook wel een optie voor jullie, omdat het ook in de winter valt...

de rest moet ik nog even bijlezen...

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb de kleine ook zeker al gevoeld. Ik twijfelde al een weekje, maar van het weekend overduidelijk, dus denk dat het daarvoor toch ook al de kleine frummel was... Echt geweldig! Het is nog niet supervaak, maar vooral als ik net druk ben geweest en dan even rustig op de bank ga hangen, dan voel ik wat gebubbel, hihi!

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @angelina, uhmm woon je in beilen/hoogeveen? Dat gok ik zo, hahaha. Vandaag nog in Hoogeveen geweest, met een vriendin van de juli08 hyve naar duitsaldn (meppen) geweest.
    Was wel jammer dat de efteling en druk en nat was. 2 dingen waarvan ik nou net niet hou in een pretpark :D

@trotsemama, hoe is het nu met je hoofd? blerg ik weet precies wat je bedoeld. Nu 6 keer al flauwgevallen en gisteren al door manlief weer op de bank geinstalleerd met bouilion voor ik weer een beetje boven jan was.

@ka, ja sommige dingen op de uitzetlijst... maar ja er zijn ook dingen waarvan de een er wel bij zweert en de ander helemaal niet. Zoals ik vind een wasbakje met 2 bakjes erg handig maar een heleboel niet. Of anderen vinden een kruik weer onzin maar dat ligt weer net aan je kind en wanneer het wordt geboren...
    Die maxicosi voetenzak doen wij zeker wel weer maar ons spruitje gaat straks ook weer mee achter op de fiets dus dan is die wel nodig!

@trouwjurken: ik heb een witte jurk gekocht bij neckerman toen, een maat groter ;)

@janne, pfff die borsten doen echt vreselijk pijn... en dan heb ik ook nog een 14,5mnd oude dochter rondklimmen en die dus even regelmatig op mn borst leunt... Maar hier is de melkfabriek ook al flink bezig...

@wendysunny, drie oktober is allang geweest hoor ;) 3 okt weer naar de vk... dat duurt lang zeg!

@lysette, dont worry! Nu de invloed van het hcg minder wordt werken je darmen weer beter ;) Hierdoor zijn ze minder opgeblazen. en probeer anders eens je bm te voelen als je een volle blaas hebt, dan voel je het beter.

@alre, nee die zoogcompressen gelukkig nog niet nodig! En anders gebruik ik eerst lilypads. Maar onder de douche dan druppen ze wel even (en dan waarschijnlijk me sex ook)

@sweetcandy, het lijkt wel een beetje op het carpale tunnelsyndroom, heb ik ook gehad maar dan kwam het bij mij door het lopen op krukken, dat mag ik dus ook nooit meer doen...

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden,

even vraagje: ik heb sinds vrijdag allemaal blaasjes op mn tong... doet echt zeer. nu hoorde ik zojuist dat mn collegaatje en haar moeder en haar zoontje het ook hebben gehad vorige week... en nu denk ik dat mijn zoontje het mssn ook heeft gehad, toen ik dacht dat er kiezen doorkwamen... (veel kwijlen, handjes in zn mond, niet kunnen slapen...)
    ik dacht mssn aan het herpesvirus (nog nooit eerder last van gehad), maar nu lees ik op internet dat het ook een ander virus kan zijn, waar nog weinig over bekend is, waarschijnlijk door mn zoontje meegenomen van het kdv... bij iemand van jullie mssn bekend wat je er tegen kan doen??

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik zou het niet weten surf :( niet bekend ermee :(

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hmm geen idee maar het lijkt wel gewoon op herpes simplex en dat is al heel erg besmettelijk, dus als jouw zoontje met zn handje in zn mond zit en dan bij jou of als hij speelgoed in zn mond heeft gehad en een adner kindje ook dan kan je dat dus al overbrengen.

7. Angelina

Angelina Niet meer actief

Napoleon, nee de andere kant in Drenthe :D. Meppen, ja daar komen wij ook wel eens op te shoppen.

Surf, ik ken het ook niet, welk ander virus zou het dan kunnen zijn dan? Kunnen het geen aften zijn?

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja dacht dus ook aan herpes simplex, maar dat weet ik dus niet zeker... mn zoontje heeft vorige week ook een plekje in zn mondhoek gehad, hadden andere kinderen op de opvang ook... daar zeiden ze dat het krentenbaard was?? ik weet het ook niet precies... het zijn in ieder geval geen aften, want dat heb ik wel vaker en is gemakkelijk op te lossen met vitamines, maar dat werkt nu niet...
    nou goed, ik hoop dat het snel over is in ieder geval, we wachten het wel af...

ik ga de kleine naar bed doen, ga morgen naar ballorig! leuk!
    tot laters!

9. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    @ Surf; geen idee. Sorry.

@ Beebje voelen; ik voelde gisteravond in bed ook een soort 'belletjes'. Lastig uit te leggen. Weet zeker dat het mn darmen niet waren. Kan dus de kleine geweest zijn :D. Wow :D.

Heerlijk geshopt met mn zus en haar kleine vent. Nieuwe winterjas uiteindelijk gekocht bij zeeman voor nog geen 10 euries :). Had mn zus ook gedaan zei ze en dat beviel haar prima. En een bolero'tje en een vest. Allemaal flinke aanbiedingen, maar helemaal leuk voor weinig dus :D.

Ik heb vanmiddag ook mn zus gevraagd als getuige. Zooooo lief, ik kreeg een dikke knuffel en traantjes als antwoord.

Sorry ben n beetje ego bezig geloof ik.

Ga nu lekker waar is de mol kijken, peertje eten en zo in bedje verder kijken.

Fijne avond verder nog!!

10. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@wendysunny emesafene heb ik al :) maar heb er soms dagen tussen zitten dat hij niet helemaal goed aan slaat..

hmmm misschien eens kijken of ik dat ook kan krijgen! fysio... Tanx

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    mijn beeb deelde net toch een best rake schop uit... voel hem alleen aan de zijkant trouwens, de placenta zit aan de voorwand

zo ben deze week even alleenstaande ouder. Heb net mijn man weggebracht. Ging ik net in bed zitten, heeft ie een lief kaartje onder mn kussen gelegd :D

12. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Ik voel als ik gewoon zo zit nog niets...
    Maar als ik mijn hand op mijn buik leg, voel ik een
    soort plopjes, tikjes, ja moeilijk uit te leggen...

Ik denk dat dit de kleine is...
    Zou het zo zijn ??
    Iemand ervaring mee ???

13. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

6 dec 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    Het zou heel goed kunnen hoor, Kleintje! het voelt bij mij als gepor, maar ik hoor veel meiden gebubbel zeggen of plopjes. Dus het zou heel goed kunnen.
    Probeer een beetje te voelen of het ook echt onder bij je schaambot is, als het hoog is kunnen het ook je darmen zijn. Maar nogmaals, aan jouw beschrijving te horen, ja hoor! :)

14. Angelina

Angelina Niet meer actief

Napoleon, wat lief van je man.

Surf, hoe is het vandaag met het blaasje? Al verbetering?

Ibas, bedoel je voor jezelf geshopt? Dat dat zo goedkoop kan dan!

Bewegende beeb: Ondanks dat ik best slank ben, en het mijn zesde kindje is, voel ik niets. Bij mijn jongste zoon wel vanaf 14 weken, nu dus niets hahaha.

Verder niets te melden eigenlijk ;). Mijn 3 jongste kinderen zijn ziek, hebben één of ander virus te pakken, maar ja, dat is niet raar in dit seizoen. Het slaapt wel heel vervelend, 3 hoestende kinderen.

15. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Goeiemorgen!

He Ibas, wat een goed idee een Zeemanjas!
    Ik zit steeds maar te twijfelen wat ik moet doen met een winterjas, ik vind jassen zo duur en een beetje zonde om er nu een te kopen die ik dan verder nooit meer draag. Dusse.. ik denk dat ik daar ook mar eens een bezoekje ga brengen ;)

Beweginkjes voelen: ik voel toch ook echt plopjes die absoluut niet van mijn darmen zijn, want het voelt echt anders. Het voelt haast als kriebel vanbinnen ofzo. Ik voel het niet heel vaak, vooral als ik erg druk ben geweest en dan op de bank plof met de knoop van mn broek los haha. Mijn rust maakt geloof ik mijn kindje wakker :)

Ik ben wel benieuwd naar iedereens nieuwe outfits, want volgens mij zitten die er al aan te komen. Wie draagt zn positiekleding al? Fotoooos! :D

16. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Napoleon, wat super zeg dat je zo'n schopje voelde!! En wat super lief van het kaartje!

Kleintje, zoals de verloskundige mij vertelde lijkt het erg op wat jij zegt. Zal heel goed kunnen!

Angelina, beterschap voor je kids!

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Even ego: ga zo weg voor mn echo, ben toch een partijtje zenuwachtig..... Stom he.
    Ben al een week kots en kots misselijk, dus je zou zeggen maak je geen zorgen, maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan8)
    Tot vanmiddag!!

18. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    He LadyZorra,
    sterkte met je zenuwen! En geniet van je echo! Het komt vast goed, niet teveel zorgen maken hoor :) Straks zie je hopelijk een hoopje spartelende armpjes en beentjes enzo!

19. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    Tjeempie wat is het hier rustig. Normaal kletsen jullie wat af in de ochtend.:D

Wilde even vertellen dat ik vanmorgen het hartje heb horen kloppen. Gelukkig.

Vanmiddag de echo. Lady Zorra veel suc6 vanmiddag.

20. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ladyzorra en alre veel plezier met jullie echo!!!

Deel Deze Pagina