Is goed. Ik zit ook nog in mijn pyjama hahahaha... heb weinig zin om me te douchen enzo. Tenminste de zin is erwel alleen de zin om naar boven te lopen ontbreekt
haha ik zit ook nog in de pyjama Vind het nu al gezellig hier gaan er een mooie tijd van maken met zijn allen! en dat er nog maar veel meer bij mogen komen.
Bevallingslijst April 2010 mama's 1 april Spriet- 23 jaar, 1e kindje, zh, bv, geslacht verrassing! Wimjo- 28 jaar, 1e kindje, thuis, bv, ?? 2 april Lysette- 25 jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? 5 april Ingrid130- 28 jaar, 2e kindje, zh, fv, geslacht geheim! 7 april Debora- 24 jaar, 2e kindje, zh, bv, geslacht onbekend! Afsprakenlijst:
hahaha voel me meteen minder erg dat ik nog in mijn pyama zit Inderdaad gezellig en hoop ook dat er heeeeeel veel gezellige april mama's bij gaan komen!
Hey dames, Wat is er al veel bij getypt... Lig ook nog in pyama op de bank met laptop. Vriend is er 2 uur geleden bijkomen liggen en is op m'n benen in slaap gevallen... Zijn jullie borsten ook al gegroeid? Heb normaal al behoorlijke borsten (70E met kleding maat 36) en mijn bh's zitten nu al erg strak... Ben een beetje bang voor wat er komen gaat...haha Wil trouwens in het zh bevallen en de eerste maanden bv geven. Weet nog niet of ik het geslacht wil weten. Heb trouwens wel heel erg het idee dat het een jongetje is.....geen idee waarom..haha
Bevallingslijst April 2010 mama's 1 april Spriet- 23 jaar, 1e kindje, zh, bv, geslacht verrassing! Wimjo- 28 jaar, 1e kindje, thuis, bv, ?? 2 april Lysette- 25 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? 5 april Ingrid130- 28 jaar, 2e kindje, zh, fv, geslacht geheim! 7 april Debora- 24 jaar, 2e kindje, zh, bv, geslacht onbekend! Afsprakenlijst:
Heb niet het idee dat mijn borsten al zijn gegroeid maar dat zijn ze bij mijn eerste zwangerschap ook niet echt dus ben ook benieuwd wat ze dit keer doen. Ik keek voordat we wisten dat Julian een jongetje was ook veel meer naar dingen voor een jongen. Had het toen nog niet door maar nadat we het wisten had ik zoiets van ow... zou dat dan de reden zijn dat ik bepaalde dingen al heb gekocht enzo. Dus het zou maar zo kunnen zijn dat je ook een jongetje krijgt Jongetjes zijn wel heeeeel leuk hoor Maar volgens mij meisjes ook wel
Ach daar is de zondag toch ook voor lekker relaxen, het is dat wij vanmiddag en vanavond afspraken hebben maar anders had ik ook nog wel eventjes zo gezeten denk ik... Mijn borsten zijn wel wat groter en pijnlijk heb nu 75b maar de bh`s komen al aardig strak te zitten dus het is nog maar de vraag hoelang ik deze nog aan kan. Ik heb vanaf dat ik een jaar of 15/16 was het gevoel dat ik op mijn 23/24ste moeder ging worden (wat dus klopt volgende maand word ik 24 en dat ik een jongentje zou krijgen dus ben heel erg benieuwd of dat ook klopt. zo en nu ga ik echt rennend naar boven haha
Dank je wel!!! Wij spreken het gewoon op z'n nederlands uit, dus met een echte J, dus eigenlijk klinkt het dan als julijan hahaha
Hoi hoi, Ik mag me ook aanmelden. Eindelijk na zoveel jaren zijn we zwanger. Kan het niet geloven. Vanochtend voor de 5e keer een test gedaan en toch nog steeds zwanger. Ongelofelijk. Volgens de calculator ben ik 3 april uitgerekend. groetjes, Marijke
Bevallingslijst April 2010 mama's 1 april Spriet- 23 jaar, 1e kindje, zh, bv, geslacht verrassing! Wimjo- 28 jaar, 1e kindje, thuis, bv, ?? 2 april Lysette- 25 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? 3 april Marijke B- ?? jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? 5 april Ingrid130- 28 jaar, 2e kindje, zh, fv, geslacht geheim! 7 april Debora- 24 jaar, 2e kindje, zh, bv, geslacht onbekend! Afsprakenlijst:
Marijke Van Harte Gefeliciteerd!!!!! En welkom bij de 'club' Wie doet er mee met Moeders voor Moeders. Ik ben nog in twijfel. Zijn jullie bij de ha geweest toen je wist dat je zwanger was? Heb morgen een afspraak maar weet niet wat ik moet zeggen haha
Toen ik zwanger was van Julian ben ik wel naar de ha geweest en heb toen gezegd dat ik overtijd was en al twee posi testen had. Hij feliciteerde ons toen en heeft ons een pakketje meegeven met wat info en het nummer van de vk. De vorige keer met de mk ben ik niet naar de ha geweest maar gewoon de vk opgebeld. Zijn na de geboorte van Julian verhuisd van hoogeveen naar assen dus had toen een nieuwe ha die ik nog nooit had en heb gezien dus bel gewoon meteen de vk morgen op. MvM doe ik niet aan mee De reden is heel simpel eigenlijk, we krijgen nogal regelmatig mensen over de vloer en de enige mogelijkheid die ik heb om de flessen neer te zetten is in het toilet en heb nog geen zin om het mensen te moeten vertellen.