April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nou finn zegt; ik ben 1,5 en al heul groot (maar niet heus ;) )
    Hij zegt idd bij alles nee, vind niks goed, kan niet alleen spelen, wil alleen maar aan me hangen, als ie z'n zin niet krijgt zegt ie: nouhou!!! (waha heeft ie geleerd van de kleindochter van de oppas) Hij slaat, zit aan alles dat niet mag (de gasknopjes :$ als ik aan het koken ben) en gilt alles bijelkaar...

Leuk he kinderen ;) 8)

nee hoor dit is een fase, gaat wel weer over en dan heb ik m'n vrolijke ventje weer terug! En vooral heel consequent zijn, hoewel ik merk dat als ik moe ben ik het wel eens zat ben om de hele tijd Nee Finn, nee Finn te zeggen...

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik heb op de site van mij vk's foto's gezien van hun, en in de ah zag ik toevallig 1 van hun! ze was zelf ook zwanger en had een zoontje bij zich. Ze stond voor me in de rij bij de kassa en ze zag er echt heel vriendelijk uit!

3. xdien

xdien Lid

29 jul 2009
    85
    0
    0
    NULL
    n-b :)
    hihi, ik ben er ook wel blij mee dat ze zo aardig is/was :)

pff, binnenkort zul je het weten, maar ik vind het persoonlijk wel belangrijk dat je het toch wel een beetje kan vinden met je vk.. toch?
    ik ben ook benieuwd naar hoe een echo gaat! maar er zullen vast wel mensen zijn die dat hier weten!

4. xdien

xdien Lid

29 jul 2009
    85
    0
    0
    NULL
    pff, hij wil gewoon lekker zijn eigen gang gaan zeker!
    nouhouu!! hahaha...
    als je dan terug komt van je werk ofzo en dan gaat je kind nog heel veel aandacht vragen kan ik me voorstellen dat je echt zoiets hebt van ik ben moe haha..

soms is het wel moeilijk, toch? om zo consequent te zijn...

haha, wat grappig dat je een van hun in het echt hebt gezien!

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Denk dat je een inwendige echo krijgt. Heb ik ook gehad met 9 weken. Deed geen zeer hoor! Mijn man had echt zoiets van: dat jij zomaar bij een vreemde in je blote kont op die tafel gaat liggen Wahaha tja ik wilde m'n kindje zien!!

6. xdien

xdien Lid

29 jul 2009
    85
    0
    0
    NULL
    hahaha neeeee :O
    de vk heeft er wel wat over verteld, maar wie maakt de echo dan? :(

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik had een praktijk met 6 vk's, uiteindelijk gingen er 2 met zwangerschapsverlof en had ik dus weer 2 nieuwe. Heb er in totaal ook acht gezien en de 1 was natuurlijk leuker als de ander. Eigenlijk vond ik er 1 totaal niet aardig maar de rest was gewoon leuk! Uiteindelijk heeft geen van hen mijn bevalling gedaan want die is overgenomen door de gyn en haar vk's.

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja soms is het wel lastig om zo consequent te zijn, vooral omdat hij soms van die dagen heeft dat hij niet met z'n speelgoed wilt spelen, maar wel een zoet kan zijn met iets waar hij eigenlijk niet mee spelen mag. Toch maar afpakken dan, met een krijsbui als gevolg...
    Maar hij kan ook mega lief zijn!! Hij heeft alleen z'n periode even niet...

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    bij mij maakte de vk zelf de echo. Ik had er 3 waarvan ook 1 zwanger was. De vervangster was erg leuk! Ik heb een keizersnede gehad. Het meisje dat mijn eerste echo heeft gemaakt is langs gekomen toen we daar weer thuis van waren. Was ook echt een lief mens

10. xdien

xdien Lid

29 jul 2009
    85
    0
    0
    NULL
    haha, heb je ze allemaal gesproken, krijg je tijdens de bevalling ineens iemand anders!:(
    dat is ook raar..gaat dat altijd zo?

11. xdien

xdien Lid

29 jul 2009
    85
    0
    0
    NULL
    gelukkig maar.. :O
    huh, al die vk raken zelf ook zwanger.. :p
    dan mag straks een van hun collega's de bevalling doen haha..

waah, een keizersnede.. is dat eng?

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nee maar wel als je ineens onder medische indicatie in het zh bevalt. Dan doen de vk's van het zh het vaak. Soms samen met je eigen vk

13. Evelien 1986

19 jul 2009
    99
    0
    0
    Helpdesk medewerker
    Borculo
    lijkt me toch echt helemaal niks! eng! :(

Heb 27 aug pas de intake, ik ga eerst lekker trouwen en op vakantie!! ;)

Oja, de jurk paste vandaag goed! En hij hangt nu bij mijn ouders thuis. M'n aanstaande mag hem natuurlijk nog niet zien!

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Xdien, ik denk ook dat je een inwendige echo krijgt. Bij Julian maakte de vk alle 'normale' echo's en de inwendige echo's deed de gyn. Als je een gewone echo maakt moet je je buik bloot maken en dan krijg je wat gel erop en dan gaan ze er met het echo apparaat erover heen. Hierdoor zie je dan je baby op een scherm.

15. xdien

xdien Lid

29 jul 2009
    85
    0
    0
    NULL
    haha, ik zit hier zowat op alles te reageren haha :p

haha, dan kruipen ze ergens heen en dan pakken ze iets wat ze niet mogen en dan kan het ook nog wel eens gevaarlijk zijn.. eigenlijk hetzelfde als mijn hond, maar dan is het natuurlijk heel anders haha!

volgens mij hebben alle kinderen dat wel eens, zo'n periode waarin ze gewoon even vervelend zijn maar vorderest zijn het schatjes! :D

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nee gaat normaal niet zo, welke vk je hebt ligt eraan wie er dienst heeft omdat het er meerdere zijn. Ik had tijdens het begin van de bevalling wel 1 die ik al vaker had gezien maar omdat Julian in het vruchtwater had gepoept moest de gyn de bevalling overnemen.

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja meestal doen ze bij elkaar de kinderen halen! wel leuk!

ik heb een geplande keizersnede gehad (finn lag in stuit) Nee dat was niet eng en viel me ook erg mee met de pijn. Als ik nu al zelf weeen had gehad enz enz dan lijkt het me wel zwaar. Ik was heerlijk uitgeslapen, op het gemak naar het zh gelopen om 6 uur 's ochtends, iedereen was lekker rustig en legde alles goed it. Het was vlak voor carnaval, dus tijdens de operatie werden de plannen doorgesproken, waar ze uitgingen, als wat verkleed :D

18. xdien

xdien Lid

29 jul 2009
    85
    0
    0
    NULL
    pff, lijkt me eng!
    achja, ik heb ook al een kathether gehad dus veel beschamender kan het niet zijn :p

volgens mij moet je daar ook wel geoefend voor zijn, voor inwendige echo's..

doen jullie trouwens mee (of gaan jullie meedoen) aan moeders voor moeders? de vk gaf me een foldertje mee, maar weet niet wat ik er mee moet..

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Fijn dat de jurk goed past!! Het is echt niet eng hoor zo'n inwendige echo; als er op het scherm een klein frummeltje te voorschijn komt vergeet je je "situatie" even :D

Heerlijk ook nog op vakantie! waar ga je heen?

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik doe er niet aan mee maar dat is omdat ik geen idee heb waar ik de flessen moet bewaren zonder dat iemand ze ziet. Krijgen nogal regelmatig visite enzo en heb nog geen zin dat iemand het weet.

Deel Deze Pagina