April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @wendysunny Gefeliciteerd met je vriendin.

@Ikheid Heel knap van je:)

@Kraamhotel Het kraamhotel in Tilburg staat naast het ziekenhuis.
    Er is een gang die de panden met elkaar verbind indien nodig. Ideaal dus8)

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ wendy sunny; hier zit het dichtsbijzijnde kraamhotel in Tilburg dacht is. Vind ik zoiezo ver weg ( woon in Breda ) Denk dat het toch thuis of zh wordt..

Mexicaanse griep tja ben ook niet uit nog. Zou einde november moeten voor de inenting. Ga het er nog maar eens met de verloskundige over hebben volgende week.

Roken tijdens zwangerschap. Tja ik zou het niet doen ( ben zo`n 4 jaar geleden gestopt ) maar kan me ook voorstellen dat stoppen zoveel stress met zich meebrengt dat dat ook niet goed is. Minderen is toch wel het minste wat je kan doen. Kan me er niets bij voorstellen ik probeer niet te angstvallig alles ter vermijden wat niet mag, maar houdt me toch zeker aan de leefregels en daar hoort niet roken toch ook zeker bij !

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

ben je opgeroepen dan???

ik doe het niet. mex griep is gewoon griep alleen een andere variant. heb ook nog nooit de griep gehad. dus

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik ben ook gestopt met roken toen ik zwanger was van donique,. na 12 jaar roken was dit voor mij ook heel erg moeilijk. maar voor zo'n gup in je buik doe je het gewoon!

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

hier hebben we geen kraamhotel.. jammer! anders had ik het erg graag gewild! mijn mams is van mij bevallen in Goirle in de meiboom, was een kraamhotel dat nu voortaan in Tilburg zit.

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

ik ben ff eten..
    misschien tot vanavond!
    mex. griep prik doe ik niet. waarom? kweet niet..

7. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @Ikheid Ik zelf ben ook in een kraamhotel ter wereld gekomen. Inderdaad in Goirle het heette toen Moedervreugd;)

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nee, ben niet opgeroepen, maar hier in Frankrijk leeft het nog behoorlijk!! Ieder half uur wordt er wel iets over bericht! Vandaar....

9. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    @ Zorgverzekering. Wij zitten bij univé. Daar hebben we alle verzekeringen en dan is hij erg goedkoop. Krijg je pakketkorting. Inderdaad nog even nakijken hoe het zit als de kleine er is.

Napoleon, wat bijzonder dat je wordt geinterviewd!

Mirjam, wat schokkend van je collega. Door blijven roken en niet op controle willen.

Wendysunny gefeliciteerd met de baby van je vriendin! Wat leuk zeg! En super dat alles goed gaat.

De rest weet ik niet meer

10. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    miriam: rare collega hoor

en ik kan pas in nov omdat ik dan lang weekend vrij ben (ze woont in ierland) en ik ga daar met mijn zoontje heen

11. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
  12. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
  13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Mooie buik Wendy ! En lief dat kusje ..

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland

JEMIGGGGGGGG :D dat is al een mooie buik!!! Je zou zo voor 20 weken door kunnen gaan joh!

15. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

jeetje wendy wat een mooie buik

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @agelina, bij de h&m denk ik wel.
    @ikheid, wat supergoed van je, helemaal gestopt :D:D:D:D.
    mexicaanse griep... ik weet het nog niet, ga er eerst even met de vk over praten, ben nu best vatbaar dus...EN aan de andere kant vind ik het ook wel onzin...
    Hey wendy! ook al zo'n pokkel! Ik ga zo ook even een foto maken :D

17. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ik moet zeggen dat hij ook heel dik is... hihi

en dan te bedenken dat hij voor de zwangerschap helemaal plat was.... (tja bij mij zit het op de heupen hihi)

18. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    mexicaanse griep: ik wil geen prik omdat de bijwerkingen niet bekend zij... wil niet hebben dat de baby er iets aan over zou houden!!!

19. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    leuk napoleon... een foto!!!

20. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ik ga strakjes ook even een foto van mijn buik maken......Maar jij kan echt trots op je buik zijn hoor!

Mexicaanse griep: Ja ik neig ook naar het niet laten inenten. Vind het ook eng omdat de gevolgen op langere termijn niet bekend zijn. Ga het ook nog even met de vk overleggen.

Deel Deze Pagina