@wendysunny Gefeliciteerd met je vriendin. @Ikheid Heel knap van je @Kraamhotel Het kraamhotel in Tilburg staat naast het ziekenhuis. Er is een gang die de panden met elkaar verbind indien nodig. Ideaal dus8)
@ wendy sunny; hier zit het dichtsbijzijnde kraamhotel in Tilburg dacht is. Vind ik zoiezo ver weg ( woon in Breda ) Denk dat het toch thuis of zh wordt.. Mexicaanse griep tja ben ook niet uit nog. Zou einde november moeten voor de inenting. Ga het er nog maar eens met de verloskundige over hebben volgende week. Roken tijdens zwangerschap. Tja ik zou het niet doen ( ben zo`n 4 jaar geleden gestopt ) maar kan me ook voorstellen dat stoppen zoveel stress met zich meebrengt dat dat ook niet goed is. Minderen is toch wel het minste wat je kan doen. Kan me er niets bij voorstellen ik probeer niet te angstvallig alles ter vermijden wat niet mag, maar houdt me toch zeker aan de leefregels en daar hoort niet roken toch ook zeker bij !
ben je opgeroepen dan??? ik doe het niet. mex griep is gewoon griep alleen een andere variant. heb ook nog nooit de griep gehad. dus
ik ben ook gestopt met roken toen ik zwanger was van donique,. na 12 jaar roken was dit voor mij ook heel erg moeilijk. maar voor zo'n gup in je buik doe je het gewoon!
hier hebben we geen kraamhotel.. jammer! anders had ik het erg graag gewild! mijn mams is van mij bevallen in Goirle in de meiboom, was een kraamhotel dat nu voortaan in Tilburg zit.
@Ikheid Ik zelf ben ook in een kraamhotel ter wereld gekomen. Inderdaad in Goirle het heette toen Moedervreugd
Nee, ben niet opgeroepen, maar hier in Frankrijk leeft het nog behoorlijk!! Ieder half uur wordt er wel iets over bericht! Vandaar....
@ Zorgverzekering. Wij zitten bij univé. Daar hebben we alle verzekeringen en dan is hij erg goedkoop. Krijg je pakketkorting. Inderdaad nog even nakijken hoe het zit als de kleine er is. Napoleon, wat bijzonder dat je wordt geinterviewd! Mirjam, wat schokkend van je collega. Door blijven roken en niet op controle willen. Wendysunny gefeliciteerd met de baby van je vriendin! Wat leuk zeg! En super dat alles goed gaat. De rest weet ik niet meer
miriam: rare collega hoor en ik kan pas in nov omdat ik dan lang weekend vrij ben (ze woont in ierland) en ik ga daar met mijn zoontje heen
@agelina, bij de h&m denk ik wel. @ikheid, wat supergoed van je, helemaal gestopt . mexicaanse griep... ik weet het nog niet, ga er eerst even met de vk over praten, ben nu best vatbaar dus...EN aan de andere kant vind ik het ook wel onzin... Hey wendy! ook al zo'n pokkel! Ik ga zo ook even een foto maken
ik moet zeggen dat hij ook heel dik is... hihi en dan te bedenken dat hij voor de zwangerschap helemaal plat was.... (tja bij mij zit het op de heupen hihi)
mexicaanse griep: ik wil geen prik omdat de bijwerkingen niet bekend zij... wil niet hebben dat de baby er iets aan over zou houden!!!
Ik ga strakjes ook even een foto van mijn buik maken......Maar jij kan echt trots op je buik zijn hoor! Mexicaanse griep: Ja ik neig ook naar het niet laten inenten. Vind het ook eng omdat de gevolgen op langere termijn niet bekend zijn. Ga het ook nog even met de vk overleggen.