April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    waarom denken jullie allemaal na over de griepprik? je krijgt hem toch alleen als je een risicogroep bent?

zijn jullie allemaal risicogroepen????

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Als je zwanger bent behoor je tot een risicogroep....vandaar.

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nee hoor pas na je zes maanden! en dat zijn wij nog lang niet!

daarvoor krijg je geen prik

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ik begrijp op de voorlichtingssite iets heel anders....ik duik er nog wel ff in.

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    mijn huisarts heeft me medegedeels dat er pas sprake is van inenten bij zwangere vrouwen als ze boven de zes maanden zijn! voor die tijd is het voor ons ook gewoon uitzieken!

en als ik boven die zes maanden ben en er is nog steeds sprake van neem ik hem niet!

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
  7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    vreemd, hier zeggen ze dus inenten vanaf 4 maanden. maar goed... Ik werk op een hele grote school (meer dan 1200 leerlingen) en als de griep los gaat barsten dan ben ik bang dat ik hem wel krijg omdat ik nu toch ook erg verkouden ben, en ik heb het altijd benauwd als ik zwanger ben.

ik lig inmiddels al in mn pyama dus foto maak ik morgen ;)

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

dames ik ben er uit ik denk dat wij een opzetstoeltje voor op de kinderwagen nemen
    simpel goedkoop en makkelijk

9. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Voor op de kinderwagenbak?? Niet op wieltjes??
    Mocht je er 1 hebben gevonden hoor ik graag waar, het leek mij ook wel wat namelijk.. :D

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @trotsemama, als je een moderne wagen hebt kan dat niet... Die moderne wagenbakken zijn nl van die zgn vouwbakken en daar kan geen stoeltje op :S

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik ben ook erg benieuwd!

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    even kijken of het gelukt is....mijn buik met 16 weken

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik dacht dat je risico was vanaf dat je in het tweede trimester zit, dus na de 3e maand... ik ga trouwens geen inenting halen, vind het nog te vaag allemaal...

14. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hier gaat het vandaag redelijk naar de huisarts geweest paar dagen geleden flinke smakkerd gemaakt tegen de punt van het bed, die ik even niet had gezien, licht gekneusd scheenbeen, en vervolgens ook nog es een slijmbeursonsteking in mn schouder.. er ook nog ff bij.. voor de rest rustig aan doen. vanwege die slijmbeurs... nou ja maar effe afwachten

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wat kunnen jullie kletsen zeg:$:D

Heb wel bijgelezen maar er is niet echt veel blijven hangen:)

Mooie buiken voorbij zien komen!

Prik voor mexicaanse griep, doe ik niet aan mee als ik word opgeroepen. De bijwerkingen zijn nog niet bekend dus vandaar.

Positiekleding, ik heb geen andere keus dan het aandoen want mijn eigen kleren pas ik echt niet meer. Heb tot nu toe volgens mij alles nog gekocht van mama licious, is niet super duur en wel mooi (vind ik dan).

Warme douche, kan geen kwaad voor je kindje. Ik douche alleen maar warm en Julian is er gewoon uitgekomen met 3500gram en 51cm;)

Aangekomen, ik heb geen idee. Maak me er ook niet druk om, heb bij Julian alleen maar gezond gegeten en ben over de 25 kilo aangekomen zag ik laatst op het kaartje staan en alles is er weer afgegaan. Heeft ook niet alleen te maken met wat en hoeveel je eet maar ook met de hoeveelheid vruchtwater, hou je vocht vast of niet enz. Dus je kan er niet altijd wat aan doen;)

Verder weet ik het niet meer!

Hier onwijs misselijk, maandag ziek geweest, gisteren niks aan de hand en nu heb ik de hele tijd het gevoel alsof ik naar de wc moet rennen:( Hoop dat het snel over is.

16. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    @ Napoleon
    Wat een mooi boek he !
    in het begin was ik zo kwaad op die vent...
    En aan het eind heb ik idd wat tranen verloren.
    Kan niet wachten tot de verfilming van het boek uitkomt !

@ smile17
    Ik heb er idd nog meer.
    Maar die staan hier ergens in dit forum.
    En anders moet je ff gluren op mijn babysite.
    (zie mijn onderschrift)

@ sasiesas
    Welkom bj de april mama's en gefeliciteerd.
    Ik hoop dat je een goede uitslag krijgt.
    Ik duim in ieder geval voor je !

@ all
    Mijn oma is vandaag getrouwd met haar nieuwe partner.
    Leuke dag gehad, maar erg zwaar.
    Was al om half 7 uit bed om oma optijd op te maken, en haar
    haar bij te werken. En om 18.00 moest ik weer werken tot
    23.00. Ben echt doodop en ga zo lekker mijn bed opzoeken. Ik
    kon op mijn werk wel Janken, zo moe !!!

Even nog over de hoofdpijn.
    Hier ook veel migraine, en volgens de VK kan dat bij mijn
    zwangerschap horen. Heel erg vervelend dus !!

Enne, de foto heb ik bewerkt op
    www.blingee.com
    Daar kun je zoveel leuke dingen mee doen ! :)

Ik zag trouwens nog meer buikjes !
    Mooi hoor dames !!! :D

Zo :)
    En nu ga ik mijn bed in !
    Slaap lekker dames !!

17. Angelina

Angelina Niet meer actief

Dames, goodmorning!

Lange nacht gehad=ziek kind. Die nu wél slaapt uiteraard ;).

Mooie buiken dames, dat schiet al op!

Ikheid: Wat onwijs knap van je zeg! En is het nu makkelijk vol te houden dan?

Ingrid: Beterschap!

Ik wist niet dat er nog zoveel dames hier moeite hadden met stoppen met roken, misschien kwam mijn eerdere post wat bot over, dat was niet zo bedoeld ;).

Mexicaanse griep: Waarschijnlijk hebben we die al gehad ( volgens de HA ) en anders zou ik mezelf niet laten inenten.

Kleintje84: Gefeliciteerd met je oma's huwelijk!

Vandaag komt de kapster, mijn haar knippen. Kijken wat voor spannends er deze keer uitkomt 8)

18. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Goodmurning!

@Ikheid; wat knap van je!! Vind je het nog moeilijk? Ikzelf ben direct na mn positieve test gestopt en ik zal je vertellen; heeeeel soms heb ik nog steeds trek in een sigaretje. Doe het absoluut niet hoor, maar die trek is er soms nog. Maar nogmaals; schouderklopje voor jou!

@ Mexicaanse griep; ik doe het ook niet. Ik ben er heel nuchter in. Volgens mij is het gewoon een griep en alleen 'gevaarlijk' als je al zwak bent, net als de normale griep. En daarbij zijn de gevolgen nog zo vaag.... Nee doe het niet.

@ Wehkamp; zat allemaal prima!! Op 1 spijkerbroek na. Van esprit nog wel. Verder een jurkje, joggingpak en shirtje zaten als gegoten. Dus ben tevreden :D.

@ Buikfoto's; wat leuk allemaal!!! Echt super!

@ Gewicht; vorige week stond ik op de weegschaal 63,4 :$. En gister 62,5. Bijna een kilo kwijt. Echt vreemd hoor. Ik begon op 59 kg, dus valt wel mee volgens mij.

Verder weet ik t ff niet meer.... Hier verder alles prima. Alles gaat zn gangetje wel....

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Goeiemorgen allemaal,

@Lautjuhhh: wat vervelend van je smakkerd tegen het bed....en een slijmbeurs ontsteking is niet niks. Mijn vader heeft daar jaren geleden ook last van gehad en ik kan me nog goed herinneren hoeveel pijn hem dat deed. Heel veel sterkte. Wat gaan ze er trouwens aan doen?

@Ingrid: Wat vervelend dat je zo misselijk bent. Ik ga voor je duimen dat het snel over is.

@Kleintje: Gefeliciteerd met het huwelijk van je oma! Wat bijzonder om je oma te zien trouwen!
    Wat vervelend dat je ook migraine hebt. Had je dat voor de zwangerschap ook al? Ik niet....maar kan er nu goed over meepraten. Pffff....bij mij hielp na 5 dagen een volledige dag slaap, maar ja....had er al wel 5 dagen opzitten.

@Angelina: Veel plezier met knippen van je haar....Ga je iets totaal nieuws doen?

@Ibas: wat knap dat het stoppen jou ook meteen gelukt is! Super hoor!

20. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    wonder1980 mooie buik hoor

meiden ik ga zo babyzwemmen
    vanmiddag fysio
    en daarna nog even shoppen denk ik
    morgen werken en dan weekend!!!

kleintje: jij had ene lange dag... gefeliciteerd met je oma's huwelijk... heeft ze een leuke partner gevonden?

ibas: ik weeg met bijna nooit... tja probeer zo gezond mogelijk te eten, weinig koek en snoep (ook op aanraden van de vk ivm vorige kindje dat zwaar was)

wat zijn jullie plannen vandaag?

Deel Deze Pagina