maar had je mijn berichtje wel gezien? Hij kan alleen op die oude bakken hè. Die nieuwe wagenbakken mogen ze niet op... De zijkanten zijn nl van een zgn vouwsysteem gemaakt en dan gaat je wagen stuk... welke wagen heb je?
Zo, net bij de fysio geweest. De eerste afspraak. het bekken is weer lekker scheef, bewegelijk, mn SI gewricht rechts is niet goed waardoor alles scheeftrekt tot in mn nek. Verder adviseert ze om wel een bekkenband te gebruiken, juist ook omdat druk op mn bekken de bewegingen soepeler maken. Maar daar gaan we het de volgende keer verder over hebben... Pfff mijn rechterbil is helemaal gespannen, toen ze op een spier drukte kon ik wel door de grond zakken, zo pijnlijk!
Besef net pas dat ik 14 wk ben vandaag JEEEEE napoleon; deze snap ik niet zo De zijkanten zijn nl van een zgn vouwsysteem gemaakt en dan gaat je wagen stuk... De zijkanten van mijn bak zijn gewoon hard...
ja de zijkanten zijn wel gewoon hard maar het is zegmaar een soort plastic (iets dikker dan dat wat ook in boodschappentassen onderin zit) en de rand wordt omhoog gehouden door dwarsstangetjes. en dan zijn ze dus te zwak. Maar informeer anders voor de zekerheid bij mutsaerts dan weet je het zeker.
Hallo meiden, ik kom even spieken hoe het hier gaat! helaas krijg ik niet alles gelezen hier, mijn baan laat dat echt niet toe ik moet dus soms inspringen en kan dan weer even niet reageren.. als ik dan wil reageren zijn er weer een paar pagina's bij! Er is deze maand nog niet zoiets als vroege of late april mama's he? zodat het iets rustiger is.. zou ik ook wel weer jammer vinden omdat er dan niet iedereen meer bij elkaar is.. maar dit hou ik echt niet bij ohja op de site van de april mama's staan de vlindertjes niet vermeld he? is het geen idee omdat alsnog te doen? ik vond het altijd wel prettig dat ik genoemd werd bij de sept en dec mama's je hebt er toch even bij gehoord Ik maaak in mijn vrije tijd nml websites en zat al te fantaseren dat ik een kon maken met een chatbox! kun je live chatten en ook een innieminie forumpje voor alleen de april mama's lijkt jullie dat iets? niet dat ik zoveel tijd heb, maar vind het gewoon ook leuk om ermee bezig te zijn
Sorry weet niet meer wie gepost heeft over dat de baby toch gehaald is bij de vrouw die Mexicaanse griep had. Wel knap dat dat dan gedaan is. Heb de bbc site er even bijgezocht. Daar word helaas geen melding van gemaakt. Er stond wel dat de vrouw een tiener was van 17 jaar. Heb er een beetje een mixed feeling over. Hoop niet dat ik iemand beledig sorry. Maar 17 pffff. @Wonder nee hoor niks aan de hand heb ermee leren leven heb het al 17 jaar. Waar ik wel boos om word is bij het programma Benelux Next Topmodel (ook Holland's en America's) dat die meiden helemaal over de zeik gaan als hun haren geknipt worden. :x:x:xEr zijn mensen die geen keus hebben die helemaal kaal worden. Mensen met dezelfde haarziekte als ik of nog erger mensen met kanker. Sommige meiden zijn zo egoistisch. (volgens mij spel ik dat niet goed)
@Elegance moet wel bekennen dat ik hoop dat wij ons niet splitsen. Ik kan het makkelijk bijhouden maar daar in tegen werk ik maar 3 dagen in de week dus heb ik makkelijk praten. De NOD topics waren niet bij te houden. 40 pagina's op een dag dus dit is dan een piece of cake. Ondertussen ken je iedereen ook vrij goed. Het maakt mij niet uit dat de een wat meer post dan de andere.
oh ja de NOD's toen presteerde ik het ook nog om iedere avond alles terug te lezen! en daarna op iedereen te reageren.. scheelt ook denk ik wel dat ik niet veel meiden hier ken van de NOD's ik was er vanaf mijn 2de mk nauwelijks nog.. toen kon ik die confrontatie nog niet echt aan om lekker naief zwanger te worden.. voel me nu dan zo saai.. ben ook nog wel erg moe als ik thuiskom, mijn energiepijl is down below.. helaas hopelijk wordt dat snel toch weer ietsje meer.. misschien dat ik me dan ook weer wat gezelliger voel.. nu voel ik me een figurant
Oh gelukkig!! Ja ik kan me ook mateloos irriteren aan die hysterische wijven (sorry!!) die daar een punt van kunnen maken. Die meiden maken zich constant druk om dingen waar van ik zoiets heb.....ehhhh word volwassen ofzo?! Maar goed.... Over de Mexicaanse griep...ik las op internet een ander verhaal denk ik...daar ging het om een 38 jarige vrouw.
Mexicaanse griep, ik laat me niet inenten. Door mijn allergieen en vorm van astma krijg ik wel elk jaar een oproep voor de griepprik en dus ook voor de mexicaanse griep. Griepprik weet ik nog niet of ik dat doe. Mexicaanse griep vind ik gewoon eng, omdat ik niet weet wat de gevolgen zijn voor de baby. Wil geen risico lopen. En bij deze mijn 'mega'buik! Voor mijn doen is hij echt superdik, maar in vergelijking met de buiken die ik gezien heb stelt het nog niet veel voor haha!
He meiden! Hm, net alles gelezen, maar ik ben geloof ik alweer veel kwijt. Veel zieken/halfzieken hier? Beterschap allemaal! Alre, wat rottig voor je, van je haar, kan me goed voorstellen dat je je aan die next topmodels meisjes kan ergeren (als ik dat al heb, dan jij helemaal!) Nou ja, ik merk dat ik nu eigenlijk mezelf ook schaam, dat ik zit te miepen over dat mijn haar niet zit. Sorry! Ik snap het verhaal over iets op een wagenbak niet helemaal. Waar gaat het nou precies om en wat is er handig aan? Heteren is hier wel heel dichtbij, dus als het écht handig (zag dat er daar een was ) Ik heb me fijn ziekgemeld op mn werk en ben thuis in bed flink in slaap gevallen (meer gedonderd, ik was zo weg). Werd 3 uur later wakker van de telefoon Was geen verkeerde actie dus en nu heb ik vakantie! Maar ik wil iedereen veel sterkte wensen met werken, zelf ben ik helemaal over de zeik na 4 dagen, ik trek het echt maar nét. Dus veel succes! Weet nmiet of ik alles nu heb gehad, maar oke.
mmmm z'n opzetstoeltje mag niet op mijn kinderwagen dan gaat me kinderwagenbak kantelen dus niet veilig jammer jammer jammer wordt het toch een kiddyboard
ik heb zin in frietspeciaal.. of nog beter frietzuurvlees met een dikke klodder mayo! heb zo gezond gegeten dat ik vind dat dat wel kan vandaag! heerlijk! zo mijn mannetje maar eens inlichten! zal hij wel blij mee zijn na al het gezonde gedoe afgelopen tijd! Moet wel zeggen hij eet iedere dag wel trouw zijn bordje leeg! ik heb mijn tic gevonden! ik eet opeens heel veel peren! ik at voor ik zwanger werd nooit peren.. en nu kan ik niet zonder!