ik heb de vorige keer meegedaan, maar nu niet. Is me net wat te onhandig met Finn. Of ze moeten het komen ophalen. De vorige keer moest ik het zelf wegbrengen en dat zonder auto met van die groene flessen over straat te slepen...
haha dat is wel raar, als het je collega is! (en voor jezelf ook dan, ze weten namelijk precies hoe alles gaat haha) pff, gelukkig! was je niet teleurgesteld dat finn in een stuit lag toen ze het vertelden? hahah, ze waren allemaal verkleed als chirurg of verpleegkundige of dokter.. hahaha
dus jullie doen niet mee? ik denk dat ik zelf ook niet mee ga doen.. en inderdaad, het is behoorlijk vervelend als je ermee over straat moet slepen :O of als iemand het ziet staan terwijl je het nog even geheim wilt houden..
Een beetje wel natuurlijk. De vk was er zelf niet achter gekomen. Ik ben een keer proefpatient geweest op de vk opleiding in Maastricht. 1 van de studenten zei; hij ligt in stuit! Lerares voelen: ja je hebt gelijk... Ik de week erop naar mijn vk. Nee zei ze, echt niet hoor! Maar moest wel even naar het zh omdat ik me niet zo lekker voelde. Daar kreeg ik een echo en lag meneer dus in stuit... Heb nog een draaipoging gehad; AAAUUUWWW niet leuk, en niet gelukt ds dan maar een kz. Zou het zo weer doen!
hahaha, proefpatient, ach ja, daar help je wel weer veel studenten mee ! huh, wel raar dat ze in je eigen ziekenhuis zeiden dat finn niet in stuit lag.. aaaaauw! wat zou je zo weer doen? en waarom moest je dan precies naar een kinderziekenhuis? (haha, ik zit hier allemaal vragen te stellen, maar ik weet nog niet zo heel veel op zwangerschaps gebied dus vandaar )
Trouwens, ik heb nog iets heel raars en weet niet of het nou bij de zwangerschap hoort of niet, ben het helemaal vergeten te vragen vandaag aan de vk.. ik zweet heel erg, maar dat had ik vorig jaar zomer etc niet.. ik weet dat het warm is, maar heb dit eigenlijk nog nooit eerder gehad, vooral als ik ga slapen is het heel erg..
Ja was wl leuk hoor en die meiden konden dan echt voelen hoe een baby lag. is toch anders dan op een pop. Ze vonden het zelf ook erg leuk. Ik was gewoon bij een verloskundige praktijk, en de vk daar zei dat ie niet in stuit lag omdat (bleek dus na de geboorte) Finn een klein koppie had, dat net zo goed z'n billetjes hadden kunnen zijn! Ik moest daarna naar het gewone ziekenhuis, omdat ik me niet lekker voelde (veel duizelig) en kreeg wat onderzoeken. Alles ok, alleen bij de echo konden ze dus zien dat Finn in stuit lag. Ik zou zo weer kiezen voor een keizersnede bedoelde ik, als dit kindje ook in stuit ligt. Dan doe ik geen draaipoging meer. Het herstel viel me erg mee, hoewel dit zwaarder zal zijn met Finn in huis
haha goed dat je het zelf ook wel leuk vond hahaha, maar ze hebben het toch mooi goed geraden! maar alles was wel goed met jezelf dus? alleen finn lag in stuit? gelukkig maar :0 pff ja, maar als je zelf aan het herstellen bent van de keizersnede dan kan je partner misschien wat meer zorgen voor finn omdat het anders misschien wel te zwaar word, hihi
pfff, gelukkig maar! dacht ook niet dat het iets raars was haha, het is niet zo dat het buikkrampen zijn en zo erg vind ik het ook niet
gelukkig maar! Nee m'n man moet dan sowieso meer helpen want de eerste 6 weken mag je niet zwaar tillen en Finn is nu 10 klio dussss...
Bevallingslijst April 2010 mama's 1 april Blauw78- 31 jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? Buddie- 26 jaar, 1e kindje, th, bv, verrassing! Evelien 1986- 22 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? Krista B- 27 jaar, 2e kindje, th, bv, nog onbekend! Spriet- 23 jaar, 1e kindje, zh, bv, verrassing! 2 april Lysette- 25 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? 3 april Ikheid- 28 jaar, 1e kindje, th, fv, nog onbekend! Marijke B- 30 jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? Marisha- 29 jaar, 1e kindje, zh, bv, geheim! 4 april Deb26- 29 jaar, 2e kindje, zh, bv, geheim! Draaimolen- 31 jaar, 2e kindje, zh, bv, nog onbekend! Ka85- 24 jaar, 1e kindje, th, bv, nog onbekend! 5 april Ingrid130- 28 jaar, 2e kindje, zh, fv, geheim! Naliey- 22 jaar, 1e kindje, th, bv, geheim! Smile17- 27 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? Xdien- 16 jaar, 1e kindje, zh, fl, nog onbekend! 6 april Futermama- 24 jaar, 2e kindje, ??, ??, ?? 7 april Dagdroom- 28 jaar, 1e kindje, th, bv, nog onbekend! Debora21- 24 jaar, 2e kindje, zh, bv, Verrassing! Ibas- 26 jaar, 1e kindje, zh, bv, nog onbekend! Jesminn- 26 jaar, 2e kindje, zh, bv, nog onbekend! Lalalala- 33 jaar, 2e kindje, zh, bv, geheim! 8 april Jo86- 22 jaar, 1e kindje, zh, bv, nog onbekend! 9 april Miza- 26 jaar, 2e kindje, zh, fv, geheim! 10 april Onsukkie- 25 jaar, 2e kindje, zh, bv, ?? 11 april Miranke- 31 jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? Nex- 25 jaar, 2e kindje, zh, bv, nog onbekend 12 april Bijtjes- 34 jaar, 3e kindje, ??, ??, ?? Afsprakenlijst: Week 32: 04 augustus: Xdien - Intake vk Week 33: 12 augustus: Spriet - Intake vk + echo 13 augustus: Marisha - Intake vk + echo 14 augustus: Marijke B - Echo 14 augustus: Smile17 - Intake vk Week 34: 17 augustus: Draaimolen - Intake vk + echo 17 augustus: Ibas - Intake vk 20 augustus: Dagdroom - Intake vk 20 augustus: Ka85 - Intake vk + echo 21 augsutus: Ikheid - Intake vk Week 35: 24 augustus: Ingrid130 - Intake vk 25 augustus: Debora21 - Intake vk 25 augustus: Lysette - Intake vk 26 augustus: Miza - Echo 27 augustus: Evelien 1986 - Intake vk Week 36: 31 augustus: Buddy - Intake vk 31 augustus: Miza - 1ste afspraak gyn 01 september: Ibas - termijn echo Week 38: 14 september: Onsukkie - Intake vk + echo 17 september: Nex - Intake vk Heb je wijzigingen, aanvullingen of afspraken voor op de lijst graag in een pb naar ingrid130 zodat de lijst overzichtelijk blijft.
haha, dan zal hij wel veel moeten helpen!' dan kan je finn niet dragen als je weer aan keizersnee krijgt maar dat weet je nog niet
Je zou 't eens kunnen doorlezen nee, zonder alle gekheid, tis voor een heel goed doel en zo weinig moeite, dus waarom zou je niet meedoen?! Hier komt komende zaterdag een mw. van MvM en dan ga ik weer beginnen. Heb de vorige zwangerschap ook de volle 10 wkn meegeplast. Ik zet de flessen onder de carport in een vuilniszak en ze worden vervangen door nieuwe schone flessen. Ideaal.
Je krijgt er als je wilt gewoon soort vuilniszakken bij en dan heeft dus niemand door wat daar inzit. Mensen zullen echt niet gaan snufelen in die zak Ik wil nl. dat tot een week of 11 de buurt nog niet op de hoogte is, vandaar dat we met die zakken werken, dat kun je gewoon zo afspreken. En een neutraal wit busje komt ze ophalen. Vorige keer is dat hier heel goed gegaan.