Hallo allemaal Wij hebben vanavonf burritos gegeten, dat vind ik echt helemaal geweldig. Hebben jullie dat ook dat je juist nu zin hebt in vette hap, het liefste elke dag?? Ik heb na de havo de sportacademie gedaan, daarna in deeltijd gezondheidskunde gedaan en later de opleiding special educational needs gedaan en werk nu ook als remedial teacher op school. Napoleon: remedial teaher is een leuk beroep en leuke opleiding. Vanavond weer gooische vrouwen jippe!!
marijn; pabo en ik ben juf in een groep 678 combi en bij gr 1-2... vrijdagmiddag heb ik gr 5-6 (dan zijn 3,4 vrij en is 678 wat kleiner)
net mijn beste vriendin gebeld.... was van de week bevallen.. ging erg snel allemaal. kindje 3... de 2e jongen. ik ga eind nov die kant waarschijnlijk op met zoonlief... spannend. Ik heb wel vaker gevlogen, maar nooit alleen met hem!! hihi.
Alre: wat een mooie meid!! Wonder: knuffelen doet ze alleen als ik weg ben geweest hoor hihi hoe oud is jou zoon nu? Suze: jaaaaa vette hap heerlijk! Wendy: wat spannend samen vliegen! Stoer hoor!! Enne constipatie... Niet kunnen poepen toch?? Hier de ene x meer dan de andere x maar over het algemeen gaat het goed eigenlijk..
Oooooooh dan is er nog hoop hahaha...maar hij is ook nog vrij jong hoor....in augustus is hij 1 geworden.
Halloooooooo!!!!!!!!! heb wel bijgelezen maar weinig onthouden, sorry kan dus ook niet op iedereen apart reageren!! Wel mooie buikjes voorbij zien komen! Mooie echo's en controles voorbij zien komen!! Over splitsen, ik zou het zonde vinden! Ben wel niet meer zo actief aan het mee 'ouwehoeren' als in het begin maar dat komt omdat ik het nu wat drukker heb met van alles en nog wat maar lees wel altijd alles bij alleen reageren schiet er dus bij in. Belangrijke dingen, mededelingen, vragen enzo in rood zetten vind ik dus een goed idee! en verder weet ik niks meer. Ben nog steeds misselijk, hang ook regelmatig boven de pot maar hou het kotsen zelf tegen dus dat schiet ook niet op. 's Nachts al last van brandend maagzuur dus de rennies heb ik er maar weer bijgepakt maar ga het eerst proberen met melk dus heb 's nachts een tocht naar de koelkast die ik maak. Verder gaat het goed en groeid de buik goed!
@ buiken Zitten mooie buiken tussen zeg! hier begin ik ook al een beetje een buikje te krijgen! @ echo's! mooi dat er weer mooie en goede echo's waren! @ echo, pff zoek me een apezuur naar een hobby maar kan echt niks vinden wat ik echt leuk vind! jullie een tip misschien?
Bedankt meiden voor jullie reactie's en uitleg op mijn vraag ! Ik heb nu weer zo'n pijn in mijn bovenbeen/heup. ga maandag toch maar de VK bellen. En dan maar hopen dat het allemaal meevalt. Wat een mooie kindjes zag ik allemaal voorbij komen ! Leuk hoor !!
Wat een geklets hier.. moet toch vaker hier komen en allemaal mooie fotos van de kindjes.. ik durf hier niet zo snel een foto te zetten... wie is er nog wakker
Ik ben weer wakker na een kort nachtje! Zoontje begon om half drie ineens te huilen....geen idee waarom....maar goed...heb niet het idee echt geslapen te hebben... Waarom durf je hier niet zo goed een foto neer te zetten?
Gotver! Een heel bericht getikt en alles weg! Bah... Dan maar ff een ego: hier alles goed, 16 weken vandaag! Ik ga zo naar de nagelstudio, daarna komt een collega van mijn vriend en die eet een hapje me, daarna gaan we naar Middelburg voor de tattoo van mijn vriend.. Hij wil gaan kijken of hetgeen wat ie wil ook echt kan, ben benieuwd! Fijne dag allemaal!!! Reageer vanavond of morgen wel uitgebreider, solly!!! XxX
Trouwens.. ik heb hele mooie buiken, baby's en echo's gezien!!! Kei schattig zeg! Constipatie, jep hier ook! En doet nog zeer ook.. Ik eet veel peperkoek, cruesli, bruin brood en ook pruimen.. Maar niets helpt echt, kan soms een half uur op het toilet zitten, maar dan nog zonder resultaat, sorry voor de details!
owwwww! WAT BEN IK EEN OEN! heb gisteren mn portomonnee en telefoon op de auto laten liggen... Weg natuurlijk... ahhh ik mag het gelukkig aan zwangerschapshormonen wijten...
Ooooh wat erg!!!! Die zwangerschapshormonen toch ook!!! Gefeliciteerd met je 16 weken!!! @Ikheid: Veel plezier vandaag! @obstipatie: heb ik gelukkig geen last van. Maar ik drink twee kopjes koffie per dag....en ik denk dat ik daar heel veel aan te danken heb!
tje wat gaat het ineens hard hier.. kan het echt even niet bijhouden sorrie.. Vandaag weer een hele dag op pad dus geen tijd om bij te lezen Hopelijk gaat het met iedereen goed ? Hier is alles ok...