Nou bij Julian heb ik pas met 6 weken ofzo een test gedaan, bedacht me ineens dat ik toch al wel ongesteld had moeten zijn Had nooit gedacht dat het in 1x raak zou zijn en nu wist ik dat het kon in 1x raak dus veel eerder een test gedaan maar de weken vliegen echt zo voorbij. Met 2 weken overtijd bedoelde ik aan het einde van de zwangerschap van Julian
Ja.....het kan zeker in 1x raak zijn hahahaha ooooooooooh dat overtijd lopen..........VRESELIJK vond ik dat hahahaha ik was 9 dagen overtijd....en werd iedere ochtend teleurgesteld wakker dat het WEER niet begonnen was hahahahahaa.....ik wilde die ukkepuk zo graag in mijn armen houden!! Uiteindelijk is het bij mij gewoon overdag begonnen...hihi
ik heb 13 dagen overtijd gelopen, nou eigenlijk 12 omdat het op de 12e dag eind van de middag/begin van de avond is begonnen en op de 13e dag is hij om half acht 's ochtends geboren. Vond het wel snel gaan opzich het overtijd lopen, achteraf gezien dan he hahaha. Vond het wel super irritant dat iedereen elke dag gaat vragen of je al wat voelt en van die tips gaat geven waar je helemaal niks aanhebt Allemaal maar zeggen dat ze hopen dat de kleine snel komt want ze zijn zooo benieuwd. Alsof ik dat zelf niet bij na al meer als 9 maanden met zo'n kleintje in mijn buik Maar ja ze bedoelden het goed zeggen we dan maar.
Het is hier ook al een keer aan mij gevraagd maar dat was volgens mij door Kristab, dus ik ga het nu aan jou vragen. Ben jij 'bang' dat je dit keer weer overtijd gaat lopen??
Nou.....dan heb jij ook lang nog in spanning gezeten zeg!! Ja en al die nieuwsgierige mensen ....heel herkenbaar haha....Maar ik zat mezelf volgens mij nog het meest in de weg hihi....
Nee, ben ik niet bang voor....ik ga er gewoon vanuit...valt het mee! En jij? Trouwens....in Zweden zeiden ze dat 25 augustus mijn uitgerekende datum was en in NL 16 augustus....uiteindelijk ben ik op 25 augustus bevallen dus was ik helemaal niet overtijd als ik van die datum was uitgegaan hahaha
Ik ga er ook gewoon vanuit dat ik overloop kan het inderdaad altijd nog meevallen als het wel eerder of tijd gebeurt. Daarnaast hebben we in het begin natuurlijk al 2 weken kado gekregen dus als we 2 weken overlopen is de baby eigenlijk gewoon precies optijd
Preciesssssssssss! En daarbij.....ze zeggen nu dat ik 27 maart uitgerekend ben, terwijl....als ik mijn cyclus erbij haal dan zou het toch echt begin april moeten zijn.... ongeveer een week later dus. Ga dus al uit van iig 1 week overtijd haha
Ik ga me maar eens even omkleden en Julian een jas aandoen en naar het voetbalveld want ik had beloofd dat we zouden kijken bij Roeland en de tweede helft is inmiddels ook al begonnen. Tot straks!!!
Als ik mijn cyclus moet geloven is het 5 april maar ben terug gezet naar 9 april (banner staat trouwens nog wel op 5 april) dus ik heb zoiets van ergens in april komt er een baby hahaha
Ja, ik ga me ook omkleden....gaan zo de omgeving verkennen hier. Jij veel plezier bij de voetbal!! Precies....ergens in april een baby!! JOEHOEEEEEEE!!!
Hallo allemaal, 4 weken geen internet en 300 pagina's met berichtjes verder, ben ik er weer! Lekkere vakantie gehad in Egypte en Jordanie! De laatste met zijn tweetjes........Straks zijn we met 4!! Julli begrijpen vast dat ik niet alles ga terug lezen......... Leuk om alle banners 4 weken verder te zien staan en dat er al gesproken wordt over de 20 weken echo's die komen gaan. Vakantie was leuk, maar laatste week viel tegen. Sinds ik de 1e 3 maanden voorbij ben, lijkt het bij mij te beginnen: moeilijk eten, kokhalsen en overgeven........echt irritant. Mijn buikje groeit wel en mijn kleding zit echt niet meer lekker dus woensdag maar even gaan shoppen! Wat een straf Hoop dat met jullie alles goed is. Woensdag mag ik weer naar de gyn, hopelijk weer een echo en hartjes horen kloppen....... liefs
Welkom terug!! Fijn dat je vakantie leuk was, alleen minder van die laatste week! Ben benieuwd naar een foto van je buik! En ik duim voor een echo aankomende woensdag!
Lekker zeg 4 weken vakantie!!! Welkom terug!! Balen dat je nu zo misselijk bent en moet overgeven maar misschien omdat je kleding nu niet meer zo lekker zit dat het over is als je positiekleding aanhebt, druk op je buik kan natuurlijk ervoor zorgen dat je misselijk bent Veel shop plezier alvast voor woensdag en natuurlijk ook veel plezier met de echo!!!!
Ben dus weer terug van voetbal kijken, wat was dat slecht zeg hahaha Volgens mij kon ik het zelf beter toen ik nog op voetballen zat want dit leek nergens op. Heb ik natuurlijk ook eerlijk gezegd tegen roeland die het gelukkig wel met me eens was hahaa
Hahahahaha....gelukkig was manlief het ermee eens! Maar wat leuk dat je zelf ook gevoetbald hebt! Lang?
ik heb iets meer als 4 jaar gevoetbald, toen moest ik voor mijn opleiding stage lopen en kwam er niet meer aan toe om te trainen helaas.
Ja ik vind het nu toch wel snel gaan hoor! Pfff over 3 weken al de 20 weken echo! Meike is echt aan het boeven... overal opklimmen (is niet zo erg) maar dan ook overal op staan... arggg wordt er knetter van!
lijkt wel wat op de stuntman die we hier in huis hebben, stoeltje naar de vensterbank schuiven om dan via de stoel op de vensterbank te klimmen, uit zijn kinderstoel klimmen, uit de wandelwagen, in de box verzint hij ook van alles om op te klimmen, op tafel proberen te klimmen, via de bankleuning naar zijn kinderstoel klimmen om daar dan op te gaan staan Heb inmiddels 10 paar extra ogen nodig alleen al om hem in de gaten te houden.