@ namen, wij hebben de jongens naam en meisjes naam al meisje was eerder! haha, Ik zelf denk dat ik een meisje krijg maarja dat is maar gevoel nog 7 weekjes dan weten we het! haha @ ego hier gaat het vandaag wel redelijk krijg wel meer last van mn rug! maarja gaat wel weer over! en lekker beroerd, verkouden en hoesten! blegh lekker vroeg naar bedje vanavond @mik Gefeliciteerd!
Hoi iedereen! Druk druk hier vooral op het werk hectisch! en daarnet alweer verhaal gekregen van kennis die een miskraam heeft gehad. Brrrrrrrrrrrrr was het maar al dinsdag! Hopelijk bij jullie alle sok?
Goedeavond dames nog even gauw een berichtje van mij zal me laatste zijn voor de vakantie ! vandaag weer gewerkt pfff wat zijn die 6 uurtjes zwaar! na de vakantie maar even met de nieuwe manager praten! @ napoleon ik loop al bij een bekkenfysio en heb ook oefeningen maar het helpt gewoon allemaal niet ik baal er zo van ! en bewegen is het beste en ik zal ook moeten blijven bewegen want ik heb nog een dochter dusja helemaal niks meer doen zit er toch n iet in ik hou wel de krukken heb ik nog een beetje ondersteuning ! ik ben al weer vergeten wat jullie allemaal hebben geschreven sorry !! vergeet echt alles (bloos bloos) meiden tot na me vakantie heerlijk ben er echt aan toe!!
Dinsdagavond weten wij wat het word ! Als hij of zij het wil laten zien natuurlijk Ik had de hele tijd geen voorgevoel wat het zou gaan worden, maar ik heb de laatste tijd steeds het idee dat het een jongen word. Ik spreek ook steeds ombewust in de "hij vorm". Volgens mijn vader word het 100% zeker een meid. We hebben allebei geen voorkeur. Als het maar gezond is !
Wij hebben trouwens op 16 november de 20 weken echo om half 9 in de ochtend. En 22 december een pretecho
goedemorgen meiden! hier nog steeds giga moe en ook nog eens keelpijn.. voel me dus echt bleh.. had gehoopt dat na dit relaxe weekend ik minder moe zou zijn.. niet dus en heb ook nog een hele drukke week.. morgen krijg ik te horen of mijn contract verlengt wordt per januari... ik ga ervanuit van niet.. ze gaan inkrimpen en tja ik ben toch de laatste die erbij is gekomen.. en 2 mk's en een zwangerschap bevorderen niet je werkniveau.. helaas.. vanacht ook nog exht stom gedroomd.. ik werd dus ontslagen en in mijn droom ging dat echt op een lullige manier.. daar werd ik zo emo van dat mijn mannetje zich ermee ging bemoeien?? en toen werd hij ook nog eens ontslagen! al met al geen leuk begin van de week dus!
Hier ook niet lekker, keelpijn, rugpijn, hoofdpijn en bandenpijn. Heb me ziek gemeld, heerlijk! Niets moet, alles mag. Ik ga de beebiesite eens ff updaten en wat foto's erop zetten en dan maar eens delen met vrienden/familie, dan kunnen ze ons een beetje volgen.. XxX
hee meiden, iedereen een lekker weekend gehad? Wij wel, waren naar ons huisje in Duitsland, heerlijk! We kunnen niet zo heel vaak heen, want meestal is het verhuurd (we hebben het ook voor de verhuur), maar nu een weekendje vrij dus! Ben nu wel moe, want waren met mn schoonouders en dat kost toch meer energie dan dat je gewoon met zn drietjes bent... maar was wel erg gezellig. Vandaag is mn vader jarig, dus zo direct even op de koffie, dan zie ik mn oma's ook weer even. En dan naar huis zodat Thijmen even rustig kan slapen en dan vanavond heeft mn moeder een dinertje gemaakt voor het gezin zeg maar, dus mn broers met aanhang komen dan ook, altijd heel gezellig! Word dus weer een leuke dag. Hopelijk jullie ook! En oja, ik ga ook maar eens het pretechobureau bellen, had twee weken terug al contact met ze gehad, maar had ze nog een keertje gemaild, maar hoor maar niets terug, even nabellen of onze afspraak wel vaststaat op 4 november... heb er zin in! hopelijk met jullie ook alles goed, heb nog niets bijgelezen, nog geen puf voor gehad, maar mssn ga ik dat nu maar even doen... fijne dag iedereen!
Goeiemorgen!! @ Kleintje....wat spannend!!! Ga je het met ons delen of houd je het geheim? Wat naar de je zo beroerd voelt....hopelijk knap je snel op! @Elegance: jij ook al ziek....bah joh! Hoop dat jij ook snel opknapt. Hou die keelpijn wel ff in de gaten he? Ook een spannende dag morgen....nou ik ga voor je duimen hoor dat het allemaal goed afloopt. Wat naar van je droom....de hormonen nemen hier 's nachts ook een loopje met me hoor. Droom de gekste dingen. @Surf: Fijn dat je zon leuk weekend hebt gehad....echt ff lekker er uit! En gefeliciteerd met de verjaardag van je vader!! @Ego: Vriendlief heeft gisteravond ook voor het eerst de baby voelen trappelen. Echt geweldig!! Ik denk dat ik in week 28 weer voor de pretecho ga.....
ik zal het met jullie delen meiden ! De echo is om 20.00 in de avond, en daarna gaan we naar mijn ouders om het te vertellen ! Daarna heb ik nachtdienst.. dus het zal waarschijnlijk de volgende dag worden....
@wonder: wat gaaf dat je vriend het al heeft gevoeld. Ik voel zelf wel dat het steeds duidelijker word en mn vriend zit al steeds met zn hand op mn buik, hij wil het weer zo graag voelen. Bij thijmen was het met 19 weken dat hij het voor het eerst voelde, maar ik hoop dat hij het nu eerder kan voelen omdat ik het ook al eerder voelde... hij kijkt er echt naar uit, zo lief!
@Surf: aaaaaaaaah lief he die mannen die zo meeleven!! Nou vorige week voelde ik het zelf steeds beter...dus dan zal het bij jou ook zeker niet lang meer duren voordat vriendlief het ook voelt!! @Kleintje: oooooohhhhhhh wat spannend!! Ik ben super benieuwd!!
Hier ben ik ook weer eens!! Heb deze week weer tijd om te lezen en te schrijven. Lekker een weekje vakantie. Het gaat gelukkig iets beter met mij. Heb geen pijn in mijn nek en in mijn hoofd meer van mijn klachten die ik 4 jaar geleden opgelopen heb na 2 ongelukken. Wel veel pijn in mijn onderrug en bij mijn schaambot. Maar we gaan braaf voor alles naar de fysio. Zijn er al mensen bezig met het kammertje. Wij wel hoor. Vind het helemaal leuk. 6 november wordt het bezorgd en mijn man en schoonvader gaan hem 21 november in elkaar zetten. Dan kunnen alle gekregen en gekochte spulletjes erin. groetjes
Leuk wonder dat je vriend het nu ook voelt!!! @ kleintje84 dat je het zo lang voor je heb kunnen houden, ongelooflijk! Leuk vanavond vertellen, enjoy! Wij hebben net de vloer voor de babykamer gekocht en die word morgen al gelegd Nu wordt het echt Vanmorgen naar de vk geweest en hartje weer mogen horen. Heerlijk geluid is dat toch. En ladies ik durf heel voorzichtig te zeggen dat ik me langzaam iets beter ga voelen FINALLY!!!! Geef niet meer dagelijks over en voel me stuk minder misselijk Liefs, Ann
Beterschap voor iedereen die niet lekker of ziek is ! Vervelend hoor, hopelijk knapt iedereen snel op.. Wat voelen jullie de baby allemaal al vroeg, ik voel nog niets ( denk ik ) Als ik me s`avonds in bed heel erg concentreer voel ik heel vaag iets kriebelen soms, maar vrees dat dat meer mijn fantasie is dan de baby.. Donderdag weer naar de verloskundige, hartje luisteren !! Ben er wel weer aan toe een beetje zekerheid.. Buikje groeit gelukkig wel goed dus dat stelt wel gerust.
He meiden! Zo, lekker even bijgelezen! Bedankt voor alles wat ik lees over harde baarmoeder, pukkels, steken onderin de buik en obstipatie. Allemaal heel normaal dus! He Wonder, buddy! Mik, gefeliciteerd met Julia! Tof zeg! Elegance, wat balen van je droom enzo. Succes met als je je niet lekker voelt en je niet echt een fijn vooruitzicht hebt op je werk. Ikheid, goed dat je je hebt ziekgemeld en geniet lekker van je dag! Wonder, tof dat je vriend jullie kleintje heeft gevoeld. Ik voel het zelf nog maar heel af en toe, dus ik laat mijn man nog maar even met rust. Anders is het zo rot als het steeds niet 'lukt' ofzo. Nog even wachten tot ons kindje wat sterker is dan maar! Ann, geniet er lekker van dat je je beter voelt! Goed nieuws! Jose, tof van het kinderkamertje. Wij zijn in de voorbereidingsfase. Dat houdt in: schuur opruimen (deze week aan beginnen). Ons huis is klein en er moet van alles verplaatst om een kamer leeg te krijgen voor de kinderkamer, er moet ook van alles opgeruimd in de schuur. En nu staat de schuur vol met ouwe zooi die wegmoet. Dus daar gaan we deze week aan beginnen. Dat is altijd een stressfactor in onze relatie, want ik gooi het liefst alles weg, en mijn man het liefst niks. Dolle pret! Nou ja, we hebben vast een lijst gemaakt uit ons hoofd met dingen die weg mogen, dus dat scheelt tijd (als we alles eerst een uur moeten gaan bekijken en afwegen of het nog goed is of niet...) Ego berichtje: mijn man en ik heb deze week vakantie en dat is zo heeeeerlijk! We gaan morgen 2 dagen weg en verder thuis beetje aanrommelen, krijgen bezoekje, nog verjaardagen te bezoeken enzo, ik geniet er echt van! Ff helemaal bijkomen. Fijne dag allemaal vandaag, succes met jullie bezigheden!
Oh ja, en verder wil ik gewoon héél even klagen..... Behalve enorme behoefte aan satekroketten en patat, snak ik mijn hele zwangerschap al naar filet americain en brie... en dat mag niet!!
brie mag je behoorlijk wat soorten wel ! Zo lang ze maar gemaakt zijn van gepasteuriseerde melk en dat zijn de meeste supermarkt brie-en wel hoor. Filet amiricain... hmmm heerlijk ! Ja dat mis ik ook ..
@Ann80: wat fijn dat je je steeds beter voelt! Leuk he om met de babykamer bezig te zijn! @Kris: tijdens mijn eerste zwangerschap voelde ik de baby ook pas met 17 weken hoor. Nu met de tweede wel eerder, maar dat schijnt normaal te zijn. Daarbij heb ik ook mazzel dat mijn placenta gunstig ligt, waardoor ik het sowieso sneller voel. Dus geen zorgen hoor! Kan best nog een paar weken duren! @Janne: hey buddy! Ik denk dat we wat gegevens uit moeten wisselen of niet? Tenminste weet niet precies hoe het allemaal in zijn werk gaat hahaha. Lekker dat je vakantie hebt en dat jullie dr even uit gaan. Have fun! Dat randje kan geen kwaad hoor bij brie. Zolang het maar gepasteuriseerd is. Ik eet hier ook gewoon geitenkaas (gepasteuriseerd) met randje.