April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Gefeliciteer met je goede echo!! Genieten joh!
    Ik heb in NL de combinatietest (nekplooimeting) gedaan en daar ging ze ook heel secuur te werk hoor. Verschillende standen van de baby werden genomen om zo een goed gemiddelde van de nekplooi te krijgen. En ja ook hier doen ze het in combinatie met een bloedonderzoek. Dan pas kunnen ze de kansberekening maken. Geen zorgen dus!!

2. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @wonder1980, ze vroeg aan mij of ik het bloedonderzoek wilde doen. Maar dit heb ik nooit gedaan bij mijn andere zwangerschappen. Dus nu ook.

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Oh dat is best vaag....dan heb je gelijk dat je gewoon je gevoel volgt en het net zo doet als de andere keren. Lastig he...in een ander land wonen! Ik ben dr hier ook niet aan begonnen....just in case...doe alles in NL

4. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ kris: wat 'n opluchting! Ik zou zelf ook ontzettend nerveus worden...

@ namen: wij zijn nog niet bezig met namen, ik denk wel dat ik binnenkort mijn lijstjes met namen van m'n eerste zw.schap erbij pak. Alleen nu moeten we ook nog rekening houden dat het leuk klinkt bij Emma. Onze nr 2 meisjesnaam van destijds vind ik niet bij Emma passen, dus toch maar weer opnieuw rangschikken. Ik heb er wel weer zin in. Ik denk dat bij ons, net als bij Emma, de meisjesnaam het makkelijkste is.
    Ik zou het op zich erg leuk krijgen om 2 meisjes te krijgen (kom uit een meidenfamilie), maar een jongetje zou ik ook erg bijzonder vinden. Ik probeer me er in ieder geval op in te stellen dat het een jongetje word, omdat ik daar dus bijna tot geen ervaring mee heb en ik daar voor mijn gevoel echt even aan zal moeten wennen.
    Wij willen het niet vantevoren weten, dus mijn geduld wordt even op de proef gesteld

5. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Wonder1980, woon jij ook niet in NL dan. Ja, ik heb in ieder geval aan haar gevraagd of alles goed was. Maar ik vind haar zo vaag.. en voel mij helemaal niet op mijn gemak bij haar.

Ik had in NL een schat van een verloskundige. IK heb ook geen ervaring met gynacoloog..

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nee, ik woon in Frankrijk en tijdens mijn eerste zwangerschap in Zweden. Maar wat ontzettend naar dat je geen goed gevoel heb bij je gynaecoloog! Dat was dus mijn grote angst en daarom ben ik ook bij mijn eerste steeds naar NL gegaan voor de controles. Maar misschien moet je toch heel open naar haar zijn dat je haar soms niet goed begrijpt. Misschien dat ze dan wat meer tijd neemt om eventuele vragen weg te nemen. Heel vervelend hoor!

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Kris, blij te horen dat alles goed is met je man!!

Mirjam, ik weet het!!! Denk ik hahaha maar je hebt het hier dacht ik al een keer verteld wat jij wou maar dat wilde je vriend toen niet dus ik denk dat ik het weet...

Brie, lust ik niet en filet ook niet dus wat dat betrefd geen problemen hier. Eet wel af en toe leverpastei maar dat is omdat de vk zei dat dat rustig mocht zolang je maar niet meer als 1 broodje met leverpastei per dag eet.

Namen, wij waren er al uit maar toen ineens vond roeland de meisjesnaam niet meer leuk dus weer opnieuw gaan denken en we weten het nu echt zeker. Zolang Roeland zich tenminste niet weer bedenkt. De jongensnaam is nog steeds hetzelfde als wat we in het begin hadden bedacht. Nu nog een paar weken wachten zodat we weten welke naam het gaat worden.

Baby voelen, ik voel nog helemaal niks! Vorige keer pas met 28 weken gevoeld omdat alles wat maar aan de voorkant kon liggen ook aan de voorkant lag en Roeland heeft het toen nooit gevoeld omdat Julian stil bleef liggen zodra Roeland zijn hand op mijn buik legde hahaha. Was toen dus al bezig met papa pesten. Hoop wel dat ik het dit keer eerder voel maar ik maak me dus geen zorgen als ik het de komende paar weken nog niet voel.

Ego, al 2 dagen niet misselijk geweest!!!!! Ben zoooo blij!

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    pff ik zou reageren maar nu weet ik het niet meer...

Ingrid, fijn dat je je weer beter voelt :D

Wij gaan zo ff lekker op de bank (nou ja lekker, hij zit niet zo lekker, woensdag krijgen we een "nieuwe' bank. Die zit wel lekker maar is niet zo heel erg mooi, dus daar gaat wel een kleed over. (bank ziet er goed uit hoor, maar niet helemaal onze stijl, maar momenteel zit ik even liever lekker dan mooi) Als we een huis gaan kopen, kopen we ook een goede nieuwe (hoek)bank. jaha, dan moeten er wel 6 mensen op de bank kunnen zitten.
    Het bankstel is 2 blauwe montelbanken, die gaan dus weg, staan op mp. Als woensdag nog niemand heeft geboden gaat ie naar de kringloop hier waar de verkoopsprijs naar opleidingen in 3e wereld gaat. En dan hebben we nog 2 stoelen van Ikea staan (poang achtig)

oh lol, maar we gaan dus ff lekker op de bank met een warme chocomel met slagroom en speculaasjes en naar extreme home make-over kijken, en nu hopen dat het geen oude afleveringen zijn!

9. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @sweetcandie fijn dat je echo goed was

@Mik gefeliciteerd met je zus

@Trotsemama Wat vervelend dat je zo achteruit gaat. En een hele fijne vakantie toegewenst.

@Napoleon Fijn dat je je spullen terug hebt. (helaas zonder inhoud)

@Ann Jippie fijn dat je je wat beter voelt.

@Mirjam Misschien dat je placenta ervoor zit.

@Kris Fijn dat je vriend in orde is.

@Habibas Als je een echo krijgt laat je hem dan weer zien?

@Namen we zijn er al bijna uit de jongens naam. Nu nog een meisjesnaam kiezen uit de lijst die ik opgesteld heb.

@Ego Wat ben ik ontzettend moe zeg. Gisteren in de Efteling had ik het echt zwaar. De rij van Carnaval festival was echt niet te doen. Ik kon bijna niet meer staan. Ook moet ik meer overgeven. Vervelend dat het in deze fase van de zwangerschap erger lijkt te worden. Het liefste lig ik de hele dag in bed.
    Efteling was behoorlijk druk zeg. Ik heb parkeerplaatsen gezien waarvan ik niet eens wist dat die bestonden. De rit van mijn ouders naar de Efteling bedraagt 20 minuten maar volgens mij hebben wij in Kaatsheuvel 30 minuten in de file gestaan om te mogen parkeren. (En dat terwijl wij via een andere kant Kaatsheuvel binnen komen)

Iemand nog iets van Sassiesas gehoort?
    na haar slechte nekplooimeting via topic echo's en onderzoeken helaas niks meer van haar gehoord.

Ik heb ook nog iets van Dagdroom gelezen via de topic miskramen. Het is echt ROT om te lezen dat ze het erg moeilijk mee heeft.

10. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    goedemorgen meiden...

wat zijn jullie plannen vandaag?

hier zo wat boodschapjes doen.. naar de aldi en c1000
    vanavond fitness

verder weinig plannen vandaag

vandaag 16 weken~!!

fijne dag allemaal

11. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    alre: was er iets speciaals in de efteling dat het zo druk was? mooi park hoor

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Wat naar dat je zoveel last hebt gehad in de Efteling.....en ja ik kan me voorstellen dat lange wachtrijen dat absoluut geen pretje zijn. Kwam het door de winterefteling dat het er al zo druk was?

Nee, niks meer van Sassiesas gehoord. Hoop niet dat het iets ergs te betekenen heeft. En wat naar dat Dagdroom het zo moeilijk heeft.

13. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ingrid: hahahah nou ga ik gelijk m'n eigen berichten terugspitten wat ik heb gezegd :D

Sassiepas; niks van gehoord...
    Wat is er met Dagdroom dan??

Oh ja..... ik schaam me dat ik gisteren gezeurd heb want.................
    IK HEB DE BABY GEVOELD GISTEREN !!!! jaaaaa eerst hier op m'n werk maar toen twijfelde ik nog... en toen gisteravond in bed voelde ik heb echt... Plop plop :D

14. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ook hier niks gehoord

mirjam wat fijn dat je de beeb geveold heb

meiden ik ben weg.. boodschappen doen

15. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    JOEHOEEEEEEEE!!! Wat super dat je de baby gevoeld hebt!!! :D

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Gefeliciteerd met je 16 weken!!!

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wat gaaf Mirjam! Leuk hè?
    Ik ook niks meer gehoord of gezien, ik ga eens ff rondneuzen, misschien kom ik wat tegen..

Hé meiden er zijn zelfs al JULI-MAMA's !!! Wooow!

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Gefeli met je 16 weken! Lekker!
    Succes met boodschappen doen.. moet ik straks ook nog, gelukkig niet veel..

19. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ja ik geloof dat de efteling druk was ja. wij gingen naar de Loon en Drunese duinen met de hond lekker wandelen en hebben ook flink in de file gestaan richting kaatsheuvel..

Zo naar een collega foto`s maken van haar met haar paard, opdracht voor mijn foto-cursus.

Hopelijk loopt mijn dag beter dan gisteren.. minder stress..

20. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Juli mama's !!!????? Nu al !???????? Ik was ook een juli mama :D

Hmmmm Ingrid; ik kan niet vinden over welke naam ik het heb gehad hahaha balen zeg !!
    Maar er zijn verschillende namen afgekeurd door vriendlief dus er is een kans dat dat toch de naam niet is ;)

Wendy: Jeeeeeeee 16 weken !!! Gefeli !!!

Zie bij dagdroom eerlijk gezegd niks bijzonders bij de berichten.... of heb ik iets gemist ?

Deel Deze Pagina