Haha, zo werd me vriend vanmorgen wakker en was misselijk (maagproblemen).. Ik schoot omhoog enriep keihard Mexicaanse GRIEPPPPPP!!! Ben zo naar beneden gehuppeld wahaha
Dat moeders voor moeders hoe komen ze dat ophalen want ik zou t niet leuk vinden als de hele buurt er van zou weten! hahah aangezien ons eerste kindje nog maar 4 maanden is!! Ooh jeetje 2 kids in 1 jaar.. Moet echt nog effe wennen aan het idee hahha maar het went snel das in ieder geval zo!
Laten we maar hopen dat het idd allemaal meevalt en de media het weer eens enorm opblaast. Ik duik lekker mijn bedje in, morgen weer vroeg dag. Trusten allemaal
Volgens mij heb ik vervroegde nesteldrang ofzo hahaha... alles moet schoon en opgeruimd en geverfd en ga zo maar door. Word nog leuk de komende maanden hahaha
Kan me voorstellen dat je nog lichtelijk in shock bent...haha...hier komen ze in een neutrale witte auto zonder belettering o.i.d. en de flessen in krat kun je in een vuilniszak buiten ergens neerzetten. Je kunt afspreken met MvM waar je die neerzet. Ik zet 'm bij ons onder de carport naast de kliko, geen hond die 't dus opvalt. Je kunt 'm ook in de achtertuin zetten en de poort openlaten etc. Of gewoon voor op straat, is net afval Valt altijd wat af te spreken.
Ik hoop dat ik daar deze keer last van krijg zo op 't eind. Vorige keer totaal geen last van gehad, was veels te lam om alles grondig schoon te maken en zeulde zoveel extra kilo's met me mee op 't eind dat ik 't wel gescheten vond met die nesteldrang
Ik ga er nog even over nadenken. Kan ze dit keer natuurlijk in de badkamer neerzetten, kon in ons oude huis bij de vorige zwangerschap niet omdat die beneden zat en daar ook ons enige toilet was. Verder voor het ophalen kan ik denk ik ook wel een dag met ze afspreken en dat ze bijv. even bellen als ze er aan komen ofzo. Kan ze wel bij de voordeur neerzetten maar dat is hier ook bijna meteen aan de stoep dus dat is niet zo prettig en achter werkt ook niet echt omdat ze daar niet kunnen keren als onze auto's daar staan.... Kan natuurlijk altijd informeren.
hahaha mijn moeder kwam toen samen met een kennis van haar schoonmaken omdat ik zelf niks kon ivm bekkeninstabiliteit dus die leefden zich helemaal uit. Ik had toen ook meer dat ik alles anders wilde, zo moest de woonkamer nog worden geverfd, er moesten andere meubels komen en die moesten ook anders komen te staan. Roeland zei al meteen dit keer, ik ga niet weer de woonkamer doen hoor! Wonen hier namelijk pas sinds oktober vorig jaar hahaha
Wat hebben jullie lekker gekletst! Mvm, ik weet nog niet of ik weer mee ga doen, daar moet ik eerst nog even over nadenken. Heb het mijn eerste zwangerschap wel gedaan trouwens. Ik ga mijn bed opzoeken, trusten meiden, tot morgen.
Bevallingslijst April 2010 mama's 1 april Blauw78- 31 jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? Buddie- 26 jaar, 1e kindje, th, bv, verrassing! Evelien 1986- 22 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? Krista B- 27 jaar, 2e kindje, th, bv, nog onbekend! Spriet- 23 jaar, 1e kindje, zh, bv, verrassing! 2 april Lysette- 25 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? 3 april Ikheid- 28 jaar, 1e kindje, th, fv, nog onbekend! Marijke B- 30 jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? Marisha- 29 jaar, 1e kindje, zh, bv, geheim! 4 april Deb26- 29 jaar, 2e kindje, zh, bv, geheim! Draaimolen- 31 jaar, 2e kindje, zh, bv, nog onbekend! Ka85- 24 jaar, 1e kindje, th, bv, nog onbekend! 5 april Ingrid130- 28 jaar, 2e kindje, zh, fv, geheim! Naliey- 22 jaar, 1e kindje, th, bv, geheim! Smile17- 27 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? Xdien- 16 jaar, 1e kindje, zh, fl, nog onbekend! 6 april Futermama- 24 jaar, 2e kindje, zh, bv, nog onbekend! 7 april Dagdroom- 28 jaar, 1e kindje, th, bv, nog onbekend! Debora21- 24 jaar, 2e kindje, zh, bv, Verrassing! Ibas- 26 jaar, 1e kindje, zh, bv, nog onbekend! Jesminn- 26 jaar, 2e kindje, zh, bv, nog onbekend! Lalalala- 33 jaar, 2e kindje, zh, bv, geheim! 8 april Jo86- 22 jaar, 1e kindje, zh, bv, nog onbekend! 9 april Miza- 26 jaar, 2e kindje, zh, fv, geheim! 10 april Onsukkie- 25 jaar, 2e kindje, zh, bv, ?? 11 april Miranke- 31 jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? Nex- 25 jaar, 2e kindje, zh, bv, nog onbekend 12 april Bijtjes- 34 jaar, 3e kindje, ??, ??, ?? Afsprakenlijst: Week 33: 12 augustus: Spriet - Intake vk + echo 13 augustus: Marisha - Intake vk + echo 14 augustus: Marijke B - Echo 14 augustus: Smile17 - Intake vk Week 34: 17 augustus: Draaimolen - Intake vk + echo 17 augustus: Ibas - Intake vk 20 augustus: Dagdroom - Intake vk 20 augustus: Ka85 - Intake vk + echo 21 augsutus: Ikheid - Intake vk Week 35: 24 augustus: Ingrid130 - Intake vk 25 augustus: Debora21 - Intake vk 25 augustus: Lysette - Intake vk 26 augustus: Miza - Echo 27 augustus: Evelien 1986 - Intake vk Week 36: 31 augustus: Buddy - Intake vk 31 augustus: Miza - 1ste afspraak gyn 01 september: Ibas - termijn echo Week 38: 14 september: Onsukkie - Intake vk + echo 17 september: Nex - Intake vk Heb je wijzigingen, aanvullingen of afspraken voor op de lijst graag in een pb naar ingrid130 zodat de lijst overzichtelijk blijft.
Een echo is alleen maar heel leuk, en de 1e x had ik echt zoiets van: IS DAT BIJ MIJ????????? Was een heel rare gewaarwording. hihi.
Oh jee, is dat mijn voorland... Louise is nu 14 maanden. Maar moet zeggen dat ze een vrij makkelijk meisje is, op het slapen na dan... maar goed, als je ook 4 kiezen tegelijk krijgt.
Het is net wie er dienst heeft, maar als je in barensnood zit kan het je niet echt schelen wie er naast je bed staat meestal, haha.
Nou nee, je voelt er niets van, alleen was mijn aanleiding ervoor en aanloop erheen wat minder plesant.
Het opvoeden van honden en kinderen vind ik persoonlijk vergelijkbaar, alleen een hond kun je niets uitleggen en je kindje wel steeds meer.
Ik heb wel weeën gehad en toen een spoed keizersnee (op handen en knieën op het bed naar de ok, alwaar de gewone verpleging moest helpen met de operatie die de gyn deed, omdat er om die tijd 's nachts zo snel geen ok personeel was), want de navelstreng zakte uit. Maar ik vond het ook 100% meevallen. Na 2 dagen was ik alweer thuis en na een weekje liep ik alweer km's met de honden in het natuurgebied. Heb ook nooit meer pijn of last van het lidteken gehad.