April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Habibas gefeliciteerd met je mooie echo! Super zeg!

Kleintje wat een mooie plaatjes zeg! Gefeliciteerd met je zoon!

@ 3d-echo. Wij zitten nog te twijfelen over een 3d-echo. Wat is een mooie periode daarvoor? Nu zie je het hele kindje nog in beeld en heeft het nog ruimte om te bewegen. Later in de zwangerschap weet ik niet of je het kindje nog wel mooi in beeld kan zien. Wat jullie?

@ Klachten. Ik had de eerste 3 maanden eigenlijk (bijna) nergens last van. Nu ben ik al 2 of 3 weken heel erg moe. Dat moet nu juist toch minder worden? Waar zou dat door kunnen komen? Hebben jullie daar ook last van?

2. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zag berichtjes over een Hyves langskomen, hoe word ik daar lid van?

Liefs

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik heb me aangemeld voor die site, maar ben nog niet geaccepteerd.

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Kleintje, wat een mooie plaatjes en inderdaad overduidelijk een jongetje!!!

Habibas, gefeliciteerd met de mooie echo!!!

Ka85, volgens mij raden ze het aan om tussen de 16 en 24 weken aan te doen maar als je een echo bureau opzoekt via internet staat het volgens mij ook wel aangegeven bij de meesten wat de mooiste plaatjes opleverd.

Verder hoor ik iedereen over het voelen van het kindje, ik voel nog helemaal niks! Vorige keer dus ook niet dus maak me er geen zorgen om. Komt allemaal vanzelf wel.

Uhmm..... toen was ik alles alweer vergeten, mijn geheugen is echt een zeef. De laatste dingetjes kan ik een beetje onthouden maar das dus maar heel weinig.

5. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel ook nog geen leven, maar mijn placenta ligt dan ook aan de voorkant.......En het is ook nog erg vroeg, dus ik was ook verbaasd dat al zoveel mensen al iets voelen.

Hoe heet de Hyves van 'ons'?

De gyn heeft trouwens gezegd dat ze bijna zeker weet dat het een een-eiig tweeling is. Wat het worden is zo goed als bekend, maar houden we toch nog even voor ons. Wij wilden het toch wel graag weten.

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik was net ff met de honden wandelen en toen heeft mijn vriend de huisartsenpost gebeld (de schat!), omdat ik steeds zo klaag over hoofdpijn.
    Nu willen ze me zien.. ze willen de bloeddruk opmeten. Ik kan om 19.30 uur terecht.

Ik laat straks wel ff weten hoe het was!

XxX

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik had inderdaad bij Julian ook de placenta aan de voorkant en dan duurt het gewoon wat langer tot je wat voelt. Ik wacht ook gewoon rustig af, is wel bijzonder natuurlijk om je baby te voelen te schoppen maar vind het als het uit de buik is meer bijzonder;)

Hyves, geen idee. Is al een paar keer voorbij gekomen maar vergeet het telkens. Staat volgens mij ook nog op ontzichtbaar.

Wat leuk dat jullie het al redelijk zeker weten wat het wordt! Wij willen het ook weten maar houden het geheim voor zolang ik mijn mond kan houden hahaha.

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Oooooh wat goed van je vriend! Lekker doortastend. Ik duim dat alles goed is.

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Lief hè!
    Thanks!

x

10. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo lief die zorgzame mannen. Heel goed!
    Veel succes straks, hopelijk is je bloeddruk goed en krijg je wat tegen de hoofdpijn wat geen kwaad kan voor je kindje!

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    meiden met al een dreumes thuis: hoe gaan jullie dat straks oplossen? met een duowagen
    met een buikdrager
    met een meerijdplankje
    of iets anders

ik zit echt te dubben, vind het zo zonde van onze wandelwagen om een duowagen te kopen, dus ik neig nu naar de combi van draagzak en wandelwagen en een meerijdplankje (als ik die kan vinden voor op de quinny buzz...)

wat doen jullie??

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oei, da's niet zo handig! Ik ben zelf ook zo'n lomperd, alleen val ik eerder de trap op, dan eraf!!!

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Om eerlijk te zijn zit ik met precies dezelfde vraag. Deze dreumes begint sinds twee dagen een beetje te lopen dus ik denk dat alleen een loopplank wat vroeg is. Zit toch meer te denken aan een duowagen. Tja, en een buikdrager kan natuurlijk ook altijd.

hmmzz...ben er nog niet over uit.

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    oh joh...nou ben wel blij te lezen dat ik niet de enige lomperd ben haha...maar wel naar joh. Struikel je dan ofzo?

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, dan heb ik gewoon teveel haast en dan struikel ik over mijn eigen voeten en dan val ik de trap op. Wel minder gevaarlijk dan de trap af vallen ;). Hoewel ik dat ook al wel een paar keer in mijn leven heb gedaan. Gelukkig niet zwanger. Wel de dag dat we op wintersport gingen. Gevolg: hersenschudding, gekneusde enkel en geen avontuur op de lange latten :(

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier vind ik het ook zonde van de wandelwagen en er komt hier dus een meerijdplankje en een buikdrager zodat ik het kan combineren. Daarnaast ga ik nog een buggy erbij halen voor als we met 2 volwassenen weggaan dan kan Julian gewoon in de buggy en de kleine in de buzz. Hier dus ook een buzz, er zijn wel plankjes die er op passen alleen heb je dan geen garantie meer erop.

17. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

hier ook eerst de buikdragwr want met zo'n plankje moet ik naast de wagen gaan lopen.. Vind ik niks.. En als de belastingteruggave meevalt een duowagen van mp hihi

april2010babies.hyves.nl
    en hij is zichtbaar inmiddels...

Ikheid: hoe is het afgelopen???

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier een plankje met een zitje erop voor achter de bugaboo. en buikdragers!!! ik heb al een buggy dus als we met ze'n tweeen weggaan kunnnen we altijd met twee wagens!

donique loopt nog niet maar zal dit vast doen voor dan!

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    julian loopt ook nog niet maar heeft al wel 2 stapjes los gedaan en staat ook al los dus duurt hopelijk niet lang meer, zou wel fijn zijn want wordt toch wel zwaar en lastig nu met die buik zo. Ga er wel vanuit dat als de baby er is hij zeker wel loopt.

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hahaha ja dat zal wel. donique staat ook vaak los. en loopt prima aan het handje!

Deel Deze Pagina