April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Een keizersnee zou ik ook zo weer doen, alleen nu is de situatie wel anders, omdat je dan natuurlijk een paar dagen ziekenhuis moet blijven en dat is wel lastig met zo'n uk thuis.

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb ook meegedaan, maar ik vond die flessen zo stinken...

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zo ik kom mezelf tegen hier, dus ik ga d ehonden uitlaten.

Mevrouw was om 6 uur wakker vanmorgen, *zucht*

4. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Goedemorgen!

Mooie tijd onsukkie, ik heb de mazzel dat mijn vriend eruit moet om 6 uur en de hond meteen uitlaat.

Ik heb het gisteravond met mn schoonzusje over mvm gehad. Zij heeft de eerste zwangerschap ook meegedaan en had het idd ook meteen over die stinkende flessen ;). Ik denk wel dat ik ook mee ga doen. Maar alleen als ze het op komen halen en ik kan alleen thuis mn plas opvangen, op mn werk kan dat echt niet.

Verder hebben we weer een behoorlijk onrustige nacht gehad, wordt er gek van :(.

En hebben jullie ook zo de neiging om nog een test te doen? Het enige bewijs dat ik zwanger ben zijn die testen die ik zelf gedaan en beoordeeld heb. Verder nog niet bevestigd door een arts ofzo. Vind het zoooooo onwerkelijk nog....

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha ja, ik doe er ook af en toe nog een hoor.

Maar wie moet wakker gemaakt worden?
    Hier m'n dochter om 6 uur hoor, niet de honden, haha.

6. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Oh haha :). Ik dacht dat omdat je schreef dat je de hond uit ging laten en dat mevrouw om 6 uur wakker was. Oeps :).

Dus het is niet zo heel vreemd; mijn testdrang ;). Ik zoek denk ik bevestiging en een test is het enige dat mij tot nu toe bevestiging kan geven. Miss toch nog maar 2 halen bij de kv :)

7. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ik ga jullie weer verlaten, het is weer foute boel hier...
    Buikkrampen, heftig vloeien, dat komt niet meer goed.

8. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Miza dat meen je niet!!!! Ik zou zeggen houd moed! Maar jij voelt het zelf het beste en kent je eigen lichaam.... wat erg voor je.... :(

9. Buddie

Buddie Actief lid

30 jul 2009
    133
    0
    0
    @ Miza: Wat heftig! Jeetje heel veel sterkte, ben er stil van,........

@ Wimjo: ook voor joouw natuurlijk heel erg veel sterkte, hopelijk komt jullie grote wens toch snel weer uit!

10. Buddie

Buddie Actief lid

30 jul 2009
    133
    0
    0
    Goede morgen allemaal! Hier een beetje brakke mamma, echt een mindere ochtend hier dus, heb ook het gevoel een verkoudheid onder de leden te hebben die niet wil doorzetten. Erg heftig om te lezen van die miskramen, dan word je er weer meteen mee geconfronteerd hoe kwetsbaar dat je bent!
    Het testen is heel erg herkenbaar, ik heb afgelopen maandag nog een keer een test gedaan van de clear blue. De digitale test, twee weken geleden berekende die nog dat de bevruchting pas 1 tot 2 weken geleden had plaatsgevonden, en nu zei de test 3+ dus ik was er heel erg blij mee, betekend dat mijn hcg spiegel toch flink omhoog gegaan is. Ook de test van mvm was dik positief dus dat zijn allemaal positieve ontwikkelingen waar we ons dan maar aan vast houden!
    Vandaag lekker een dagje vrij, ga vanmiddag even met de buurvrouw naar de stad, even lekker ertussenuit! Iedereen hier een fijne dag!

11. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Nou inderdaad, worden we zeker weer even met onze neus op de feiten gedrukt: we zijn allemaal nog zo pril zwanger, het kan nog alle kanten op met ons :(. Maar natuurlijk blijven we hopen en uitgaan van het beste.

Ben nu aan het werk maar het is zoooooo rustig met dit prachtige weer, bah, wordt het zo'n eindeloos lange dag ;).....

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jeetje meid, wat balen... hele dikke knuffel van ons!

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ach meis, veel sterkte! Dikke knuffel

Ik ben nog altijd in afwachting maar heb geen grote verwachtingen... volgens mij ga ik gewoon ongesteld worden. Lees wel af en toe even mee en wens iedereen een goeie zwangerschap toe!

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik zit ook op het werk.. heb echt geen zin meer! Om 1 uur heb ik pauze, eindelijk! Ga lekker ff door de stad waggelen.. Lekker weer!

De kwaaltjes zijn er nog steeds, en worden alleen maar meer en meer, heerlijk zeg! Ik geniet er echt van! Nog 2,5 dan de intake bij de vk en dan nog een week w8en en dan heb ik echo.. Ik heb echt geeeeeeen geduld!!! Zucht..

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ibas.. wij lopen gelijk

16. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    thanx meiden.

Niet meteen uit het veld laten slaan hoor.
    Jullie krijgen in april allemaal hele mooie wondertjes!

Gelukkig ben ik al een hele gelukkige en trotse mama, daar put ik mijn kracht nu maar uit.
    Ben net uit frustratie wel even aan het werk gegaan.
    Mijn keuken blinkt gewoon weer en de koelkast is van binnen en buiten ook weer fris.. ;)

17. Lysette

Lysette Actief lid

22 jul 2009
    374
    12
    18
    The Big City
    Miza, veel sterkte...

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Elk nadeel heeft een voordeel, maar het is wel op z'n grofst gezegd "kl*te". Knuffel!

19. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Heel veel sterkte!!

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Miza sterkte!

Deel Deze Pagina