April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nu wel! Echt super leuk gedaan!! Mooie buik ook hoor! Heb er aan zitten denken toen ik zwanger was van Seeger, maar vind het altijd lastig om het bij te houden. Heb nu het boek papa en mama vertellen over jou dat gaat van nul tot de pubertijd.

2. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Aangezien de meeste van jullie stukkie verder zijn (ik 24 april) vraag ik het maar ff hier.

Voel sinds vanmorgen een soort van rekpijntje in het midden van mn buik iets onder mn navel.
    Is dat groei?

Stond vanmorgen met tandenpoetsen tegen de wasbak geleund en was gewoon ff gevoelig.
    Is geen buikpijn ofzo maar beetje sensitive laat maar zeggen.

Slaap ook laatste twee nachten stuk minder goed en slaap altijd op me buik maar werd ik wakker van vannacht voelde alsof ik op een bolletje lag in mn onderbuik dus ben maar omgedraaid...:(

3. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL

Jeetje Tamar, ik ben het eens met Surf, je staat er zo geweldig positief in zoals je het nu beschrijft. En toch is het heel heftig allemaal hoor! En nu heel hard duimen dat je heel snel een normale cyclus hebt en weer een positieve test!

KNUFFEL!

4. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    En ow ja mn borsten (lees tepels) jeuken zo word gek!
    Voel me echt belachelijk als ik stieken probeer te krabben :D

5. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL

Fijn dat je nu weet waar het vandaan komt en dat het niets ernstigs is! Hopelijk werkt die infraroodlamp! Succes!

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mijn tepels ook.. en mijn buik ook! Alles wat groeit gaat jeuken.. Heel irritant!!! Krab me zowat in de rondte!
    En dat van die rekpijn.. heb ik ook, als ik me uitstrek in bed, is allemaal erg gevoelig denk ik, in ieder geval niets om je druk te maken!

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dankjewel! x

Grrrr 16 seconden!

5 seconden... zucht

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik heb ook een dagboek, maar vind zo´n site wel erg leuk, kunnen familie en vrienden ook mee genieten van alles en zo blijven ze ook een beetje op de hoogte..

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

10. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja die pijntjes ken ik maar al te goed hoor! Dat is inderdaad doordat alles aan het groeien is.

Ik ben ook een echte buikslaper maar helaas ligt dat nu niet prettig meer doordat de baarmoeder in de weg gaat zitten hahahaa :D Het hoort er allemaal bij.

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ben ff boodschappen doen, daarna ff de boven stofzuigen en wat sollicitatiebrieven de deur uit doen..

Tot strakkies! XxX

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hoi meiden,
    Heb geprobeerd een beetje terug te lezen, maar wat veel pagina's...

Tamar heelveel sterkte

En zag een mooie echo voorbij komen met een klein fritsje hahaha

Voor alle hoofdpijn meiden een dikke knuf

Gister zeer zware en emotionele dag geweest.
    We moeten nog op de officiele uitslag wachten, maar gelukkig zag hij geen hele grote tumoren, dus dat was wel een opluchting.
    Gisteravond enorme harde, pijnlijke buik door alles en nu nog beetje teveel steken/ prikken naar mijn mening, maar ja waren ook zware dagen, dus zal wel even tijd nodig hebben.

ver meerijdt plankjes ed kan ik niet meebabbelen, want dit is onze 1e...

En ik las nog verhalen over mensen die beter gelijkvloers kunnen gaan wonen hahaha

Meiden ik kruip zo op de bank, want wat een drama weer!!

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Dus in eerste instantie even gerust ademhalen, maar wanneer krijg je de uitslag? En hoe ondering je hond het allemaal? Die zal gister wel als een blok in slaap gevallen zijn of niet? Ja, harde buiken zullen inderdaad een gevolg zijn geweest van die zware emotionele dag. Rust maar even lekker uit.

14. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @Tamar Fijn dat de mensen in het ziekenhuis heel lief voor je waren. Hopelijk blijft je ongesteldheid niet lang uit en kan je er weer snel voor gaan.

@jeukende tepels Ja heel herkenbaar.

@plannen voor vandaag Mijn man is vandaag ook vrij en we willen graag een verjaardagcadeau voor onze dochter uitzoeken. (01/11)
    Maar ben vanmorgen hier zo actief geweest dat ik nu niet meer de puf heb om naar de stad te gaan. Maar goed hij is open tot 2100 dus heb nog even om bij te komen.

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @lady: probeer lekker even rustig aan te doen, even tijd voor jezelf! dat heb je wel verdiend!

ik ga proberen een buikfotootje erop te zetten, kijken of het lukt...

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hier eentje van een blote buik bij 15+1...

hij lijkt heel erg op die van 3 weken terug... mssn binnenkort wat groeien..
    Bekijk bijlage 23026

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
  18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Leuk die foto's!!! Je ziet het echt al goed joh....das geen 'iets teveel gegeten buik' meer!!

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hihi dankje! ik vind m echt nog veel te klein haha, ik pas mn gewone broeken nog en bij thijmen nu echt al niet meer, is toch gek?? ik kan niet wachten op nog meer buik haha

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Surf mooie buik hoor!!! Ik ga ook ff proberen er 1 van mij op te zetten...

Deel Deze Pagina