April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Das ook niet veel! Daar kun je nog wel een keer leuke slofjes voor halen;)

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    en er is niemand meer dus ik ga er ook maar weer vandoor! Slaap lekker allemaal en tot morgen!

3. Angelina

Angelina Niet meer actief

Goodmurning :D

Sassiesas: Wat een goed nieuws! Wel rot dat jullie 2 weken in de rats gezeten hebben, ik hoop dat jullie nu wat meer kunnen gaan genieten!

Tamar: Woorden schieten soms te kort... Ik hoop dat je snel een wolk van een beeb mag verwachten.

Hoe is het met mijn buddy trouwens? Kris, hie is ie? :D Hoofdpijn beter vandaag hoop ik?

Later!;)

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Goedemorgen!

Wat een leuke slofjes Kleintje en wat een gave site! Echt heel mooi gemaakt!

Sasiesas: supergaaf zeg! Zooo blij voor jullie.. Ik las je verhaal en zat echt met tranen in mijn ogen.. Kom je hier nu gezellig meekletsen?

Gisteren gezwommen, was weer erg lekker en best vermoeiend! Vanuit het zwemmen nog een theetje gedronken en naar bed gegaan.. Nu weer een nieuwe dag: niks op de planning staan, heb alles in huis.. Heerlijk!

Jullie nog plannen?

XxX

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Whiiiiii!!!! Morgen 17 weken :D

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    pff wat een verhalen zijn er bij geschreven... en ik weet echt niet meer wat er nou precies geschreven is... mssn lees ik te snel, dat het niet blijft hangen??

trouwens wat ook leuk is (vind ik dan) meelezen bij de novembermama's... er zijn al 3 kindjes geboren en de 4e komt vandaag (door inleiding), echt spannend hoe het allemaal gaat ,en fotootjes van die kleine wondertjes! echt leuk...
    (komt natuurlijk ook omdat ik Fl3x een beetje in de gaten wil houden (is mn schoonzusje) hihi)
    nou goed

heeft iedereen goed geslapen vannacht? ik op zich wel, maar wel wat onrustig, ben wel 4 x wezen plassen! tot nu toe ging het gewoon met 1x, maar nu dus weer een record... ik hoop niet dat het vanaf nu elke nacht zo gaat...

7. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

WIj hebben ook een babysite gemaakt
    -=] lauraglenn.babysite.nl [=-

Voor de rest gaat wel hier krijg dit weekend mn neefje van bijna 2 weer dus wel gezellig! broer en schoonzusje zijn 5 jaar bij elkaar dus die gaan een weekendje weg!! naar de hutteheugte

Voor de rest, mannetje heeft astma, en ik zit nog steeds te hoesten!

8. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Nou ik ben ook weer terug van controle.. had een vervanger van m'n eigen gyn helaas....
    Weer afgevallen maar bloeddruk enzo waren goed.. hartje was niet te vinden met de doptone dus even snel mogen spieken en hij/zij lag lekker te slapen met 't handje bij 't hoofdje... en het hartje klopte uiteraard :D dus weer helemaal blij..

En van dat afvallen vond ik zelf nogal raar want ik eet me gek en m'n buik en borsten beginnen heeeeel langzaam te groeien.. ook spugen doe ik niet meer en m'n schildklier werkt goed.. dus alle logische redenen om af te vallen zijn er niet :(

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    We hebben lekker gegeten hoor!!!!!:D:D

Sassiesas wat een goed nieuws!! Geniet nu maar lekker

10. mirjam2112

Sassiesas: Wat een goed nieuws !! Lijkt me verschrikkelijk om zo lang in de rats te moeten zitten...

Janne: Hierbij een hele dosis moed... ik had precies hetzelfde bij Demi... heb toen zelfs op bed liggen huilen toen ik zwanger was omdat ik niet wist hoe ik borstvoeding moest geven... en hoe ik dat moest gaan doen met kolven enzo.. toen is m'n vriend bij me komen liggen om me moed in te spreken dat het allemaal wel goed zou komen enzo... de lieverd ;) de hormonen nemen een loopje met je hihi

Kleintje: Wat een leuke slofjes hihihi

Viel me trouwens op dat diegene die voor het eerst mama worden wel een grotere buik lijken te hebben dan de 'tweede ronde mama's' hahaha

M'n collega vertelde gisteren dat z'n vrouw zwanger is.. hoorde ik net van iemand anders, 3 weken na mij :D hij is nu vrij helaas...
    hmmmm ik bedenk me ineens dat hun dat al wisten toen ik ze vertelde dat ík zwanger was.... heb niks aan hem gemerkt toen ;)

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Laura: ik heb ff een berichtje geplaatst op je site, de eerste ben ik! Hihi! Leuke site hoor!
    Gezellig weekendje voor de boeg, geniet ervan en beterschap jullie allebei!
    Mirjam: tja.. van dat afvallen is idd apart, ik heb er ook geen verklaring voor, ik heb het idee dat ik alleen maar groei, gelukkig niet overal, alleen maar mijn buik. Van achteren zie je bijvoorbeeld niet dat ik zwanger ben, hopen dat dat blijft ;)
    Een heuze baby-boom bij jou op het werk, haha! Leuk!
    Wat fijn dat je kleine uk weer ff hebt gezien.. vind ik persoonlijk leuker dan alleen het hartje horen.. :) Heerlijk dat ook alles weer goed was, toch weer een hele opluchting vind ik altijd..

Surf, daar lees ik ook mee.. Ik lees ook mee bij de juni en juli mama's, leuk om te lezen dat wij er een paar weken geleden ook zo bijzaten.. Hahaha!
    Ik slaap echt dramatisch.. moet er vaak uit voor te plassen en dan heb ik weer dorst, en 's ochtends ben ik nog steeds kei moe.. :(

Xxx

12. mirjam2112

Wat vervelend dat jullie zo slecht slapen... ik moet er gemiddeld 1 x uit voor Demi's speentje en gelijk even plassen maar dan val ik wel gelijk weer in slaap...
    Het is gewoon een gemeen trucje van moeder natuur om te voor te bereiden op de gebroken nachten ;)

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik denk het ja.. ter voorbereiding..

14. mirjam2112

Gemeen he ;)

Ik had het geluk dat ik al gewend was aan korte nachten en vroeg opstaan.. (als chauffeur vaak om 0300 eruit en dan als je ergens moest wachten ff in de auto op bed gaan liggen..) dus die rare nachten en slaaptijden kan ik wel hebben...

En toch zie ik er als een berg tegenop om straks weer hele nachten in de weer te zijn...

15. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Wat een mooie babysites heb ik voorbij zien komen! Echt heel leuk om te zien!

@Slapen: heb wat onrustig geslapen....ook door het plassen en het lastige is dat ik daarna niet zo makkelijk meer in slaap val....en ja heb ook onwijs veel dorst!

@Ladyzorra: fijn dat je lekker gegeten hebt!! Haha...:D Wel leuk om af en toe wat receptjes uit te wisselen.

@Mirjam: leuk dat je even hebt mogen spieken bij de kleine! Ahhhhhh ik wil oooooook!!

Zal de komende dagen niet zoveel schrijven ivm bezoek, maar kom af en toe wel ff spieken!

16. mirjam2112

Wonder; maar jij heb de 20wk echo al heel snel, dat is veel leuker !!
    Deze echo van vandaag duurde nog geen eens 10 seconden hoor :(

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland

Ja das waar!!!!! Ah maar deden ze maar zon korte echo?

18. mirjam2112

Nou ik had een vervanger... een man, en mijn vorige gyn was ook al een man dat was ook al zo'n botte boer !!
    Die vroeg mij doodleuk met 37 weken zwangerschap of me al verteld was dat de baby na de geboorte in het ziekenhuis moest blijven en dat ik dan, gezien de drukte, waarschijnlijk wel naar huis moest na de bevalling !!
    Nou gelukkig is dat niet gebeurd en de zusters vertelde later dat dat ook niet had gebeurd, ook al had ik op de gang moeten slapen bij wijze van...

Maar in ieder geval, nu weer een man en die ging met de doptone luisteren naar het hartje maar kon hij niet vinden dus de echo was alleen maar om even te checken of het hartje nog klopte..

En dan nu even verder ego-en: Ik moet huilen !!!! Mijn vriendin heeft na 4 maanden thuis te zitten een baan !!!!!! Ik ben zo trots dat de tranen in m'n ogen staan haha ik gun het haar zo :D

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wat zijn we allemaal emo he! ik ook gister hoor, ik was bij mn ouders om de kleine op te halen (hij is elke donderdagmiddag daar) en hij was zo lief aan het spelen met mn oma, en dansen enzo, toen moest ik zomaar huilen, ik vond hem zoooooo lief! toen kwamen de traantjes hihi

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Aaah wat een lieve traantjes allemaal..
    Ik doe ff mee.. mijn hondje zat net zo naar me te kijken, is het geen dotteke?! Daar doe je toch alles voor?

(ik heb nog geen kindje rondlopen, maar wel 2 hondjes.. en die kunnen er ook wat van, zooooo aanhankelijk!) Hihi :D

Deel Deze Pagina