Surf & ikheid: Wat een lieverds allemaal !!!! hihi zullen we even groepsknuffelen en dan de goeie traantjes allemaal laten lopen
Hmmmmmm! Heerlijk!! Ik zit nu naar de muziek dvd van Nick en Simon te kijken, die hebben zulke mooie nummers.. Jank jank Haaahahahaha!
@Ikheid wat een schat van een hond. Mijn hond kon ook altijd zo schattig kijken echt om op te vreten. @sasiesas wat geweldig nieuws daar wordt ik helemaal vrolijk van! Gisteren afspraak gemaakt voor de geslachtsecho en we mogen zaterdag over een week al! Ben echt zo benieuwd en kan me bijna niet voorstellen dat we over ruim een week al weten of we een zoon of dochter krijgen!
jaaaa groepshug!! haha, wat een lieve hondjes en kindjes en verhalen! geweldig! laat de traantjes maar stromen hihi! ik heb even actief gedaan, jaja, das alweer een tijdje geleden. Heb de badkamer geboend, pff dat was echt wel nodig! zelfs met een tandenborsteltje de voegen die een beetje vies waren! maar nu ben ik echt gesloopt! zo eerst maar even een broodje eten en dan kijken of ik nog meer puf heb...
alles!!? dat gaat me niet lukken hoor in een dag hihi ik moet eigenlijk de was nog opvouwen, de zolder, eerste verdieping en de woonkamer stofzuigen en dweilen... maar op de zolder gaan we morgen klussen, dus daar doe ik niets... maar de rest moet eigenlijk wel, en ik wil de keuken weer eens goed schoonmaken, de lades en kastjes enzo, en de ramen moeten gelapt, en de strijk ligt er nog kortom, dat gaat me niet lukken vandaag, want wil ook nog naar de stad en ik wil ook nog thijmen niet al te laat ophalen van de opvang... hihi dan volgende week maar weer een beetje en zo steeds stapje voor stapje haha
Jep alles.. wel in stappen hoor, ff pauze nemen optijd. Nou succes! Ik ga dadelijk ff het voorpaadje doen, schoonschrobben en groen tussen de tegels uit halen.. Erg leuk werk.. NOT!!!
Jeetje wat zijn jullie allemaal actief in huis zeg !! Ik woon op 80m2 en heb nog moeite om het bij te houden haha Tja 2 katten en een baby = rommel mja.... Heb m'n gordijnen gewassen (voor het eerst in 5 jaar met 2 rokers...) dus die zijn 6 tinten lichter maar ook korter geworden helaas.. Nu is het ergste dat ze niet uitgezakt zijn en dus gestreken moeten worden damn is wel 12 meter breed bij elkaar......
@mirjam, nou ik ben er ook slecht in hoor, daarom is het nu zoveel werk hihi... maar ik heb nu echt de kriebels, het MOET gewoon schoon
Ach als ik straks verlof heb dan ga ik er tegenaan Als ik nu vrij ben is Demi er ook altijd en is mijn vriend meestal werken dus dan is de wc schoonmaken al moeilijk omdat ze dan erbij komt staan met die nieuwsgierige neus maar dat vind ik niks met al die chemische troep enzo... dus prop ik alles in de slaapuurtjes en soms een teletubbie/sesamstraat uurtje hahaha