April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    je hebt gelijk heb het gelijk veranderd hih

en is weg gehaald

nog meer tips?

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

@napoleon
    ik heb de afgelopen week regelmatige harde buiken gehad
    aan de ene kant vertrouw ik het niet en aan de andere kant weet ik niet wat ik er mee moet:(

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

#8983 Ikheid, 24 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 okt 2009
    Hier: gisterenavond enorme steken, ik kon niks doen, was helemaal verstijfd, jeetje wat deed dat zeer, ik schrok er echt van!!! En inderdaad ook een mega harde buik!!!
    :$ Vandaag 17 weken!!! :$

Ibas, gecondoleerd meis! Sterkte! En wat leuk dat je schoonzusje ook zwanger is, kun je samen alles met elkaar delen.. Wel fijn dat je iemand dichtbij hebt die nu ook zwanger is, kan je af en toe raad bij elkaar vragen. Ook leuk voor later voor de 2 kindjes! Ik voel me soms ook zo blèh! Kan het niet omschrijven.. Ik vind het idd ook best pittig af en toe! Maar ja, wat je zegt, we zijn wèl zwanger!

Angelina, nee joh dat is niet erg! Mij lukt het ook echt niet altijd en daarbij werkt mijn geheugen ook niet altijd mee!

Napoleon: aah dat is een bedtentje! :D Pfff erg hè die harde buiken! Lijkt wel alsof je ervoor gestraft wordt als je net iets te veel hebt gedaan, bij mij is die grens steeds sneller bereikt.. Nu heb ik al harde
    buiken na het stofzuigen, dan moet ik echt ff gaan zitten en rustig aan doen.. soms weet ik me er geen raad mee. Jij dus ook niet.. Ik denk dat de VK ook alleen maar gaat zeggen: rustig aan!

Hier: gisterenavond weer hartje van onze sruit gehoord! Het is nu erg duidelijk, je hoort echt de hartkamertjes en een duidelijke hartslag! I'm totally in LOVE! :)

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    sorry voor de late reactie:)

Jah veel sneller! Je weet een beetje wat je allemaal kan verwachten, zegt ook eigenlijk weer niets ...kan zo anders zijn. Maar je heb het over het algemeen gewoon best wel je handen nog vol aan de andere spruit dat de spruit in de buik soms even op 'hold" staat. En dan krijg je een echo en dan denk je "shit echt waar ...een mensje...met benen en al!":D

Misselijkheid is zo goed als over...heb nu helemaal geen kwalen...ga langzaam aan me kleding vervangen door positiekleding.

Kijk stiekum ook wel uit naar me verlof...maar ondertussen erg druk met genieten:p

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    je mag tot 20 harde buiken op een dag hebben, ik had er in 3 uur al 50 gehad. :( Ik stond op het punt de vk te bellen en toen zakte het gelukkig af... ben uiteindelijk om half 2 in slaap gevallen...
    zien hoe het vandaag gaat, ga zo eerst met eva en meike schoenen kopen, een hittepit halen (schijnt goed te zijn bij harde buiken, geeft meer rust) en heb om half 2 een kappersafspraak, daarna ga ik even echt rusten en dan zie ik wel wat ik ga doen ;)

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Veel plezier met de meiden! En heerlijk ff een moment voor jezelf; naar de kapper! Lekker! Take it easy en een fijne zaterdag!
    Hier regent het! Bah! Wij gaan zo naar het restaurant waar we gaan lunchen met ons trouwen.. Menu doorspreken enzo..

7. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Apoleon: geniet van je meiden dag en rustig an hè...

Ikheid: oee spannend die voorbereidingen! Veel plezier!

Hier net een pan macaroni gemaakt, lekker makkelijk voor vanavond en vriendlief kan het meenemen naar z'n werk (avonddienst... Bleh)
    straks komt moeders even langs met een soeppan en dan ga ik m'n eerste kippensoep maken.. Een echte met kippenpoot en al! Spannend.. Hoop dat het lukt..
    En als ukkie vanavond slaapt dan roept de studie helaas.. Mijn doel was de zaterdagavond vrij te houden maar ik was gisteren te moe :)

8. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

9. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Leuk die tekst voor op het geboortekaartje...:D

Die eerste zin heb ik ook in gedachten..
    samen met nog 2
    Maar kan nog niet echt kiezen hihi ;)

10. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @Mirjam Ik lust geen koffie dus heb die niet op.

@Kleintje Waarde van 100 oh my god. Ik weet niet wat de waardes van mijn vader zijn maar 100 is echt veel.

@Ibas. Wat leuk dat je samen met je schoonzusje zwanger bent.

@Elegance Wat spijtig dat de afdeling moet inkrimpen. Ik schrik wel van het aantal meiden wat tot nu toe hun baan zijn kwijtgeraakt.:$
    Gezinsuitbreiding op komst en dan een financiele zekerheid die wegvalt.

Gisteren heeft een bekende Nederlander (politiek) een reis bij mij in optie gezet. Ik merk wel dat je zo'n klant anders behandelt. Ik werd er helemaal zenuwachtig van...Hopen dat de reis doorgaat want dat is dan een lekkere omzet.
    Heb eerder al wel eens een BN-er gehad maar omdat die uit de muziekindustrie kwam was die persoon zeer relaxt. Toch anders dan iemand uit de politiek.

11. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    9008)8)

12. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    he ik lees een hoop narigheid.
    Iemands oom overleden; sterkte !
    Harde buiken; ja hier ook af en toe, maar nog niet zo veel als sommigen hier..

Verder ben ik het weekeinde weg, vertrek ongeveer nu naar zeeland naar mijn ouders, blijf daar lekker slapen vannacht. Maandag is mijn vriend ook nog vrij en gaan we iets leuks doen. Weinig tijd voor het forum dus..

Iedereen een heel fijn weekeinde..
    En een knuffel voor degene die dat nodig hebben !

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Iedereen, Happy 900!

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha ik vind het heel leuk maar ik heb nog maar 450;)

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ibas: gecondoleerd meis! sterkte vandaag met de crematie...
    en natuurlijk ook gefeliciteerd (hoe tegenstrijdig kan het zijn joh) met je nichtje (toch) die ook zwanger is! samen zwanger is toch wel erg leuk!

@harde buiken: oeoeoeoe vervelend hoor! rust helpt denk ik toch het beste ook al willen we dat vaak niet horen...

@hier: alles goed, beetje brakkig dat wel (moe, misselijik enzo), maar verder prima!

hopelijk met iedereen verder alles goed, heb nog lang niet alles bijgelezen...

16. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    Huhh 450?

Er stopte hier net politie voor de deur. Ze moesten mijn buurvrouw hebben. Ik heb toen de politie weg was de buurvrouw ge-smst of alles ok was. Blijkt dat ze weer door haar ex-vriend lastig gevallen word. De gast is echt een loser en laat mijn buurvrouw niet met rust. GRRR.
    Hij heeft haar een paar maanden geleden 2 keur in huis tegen de muur gegooid. En sindsdien is hij niet welkom. Helaas heeft mijn buurvrouw veel foute relaties gehad......
    Gelukkig heeft haar dochter de politie gebeld toen die in de gaten kreeg dat die SUKKEL weer in huis was. (haar dochter was bij haar vader, ex-man van buurvrouw)

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    pfff en ik maar denken dat ik zo wel even een hittepit vond... niet dus. Uiteindelijk dacht ik, dan maar even bij action kijken, en ja hoor! en ook maar 2 euro, van tarwe en lavendel dus ruikt ook nog lekker (die van mijn schoonmoeder ruikt na 2 jaar naar oliebollen :D). mn haar zit weer in model, door dat vele haar dat er niet meer uitvalt wist ik het niet meer... ik heb kort haar en dus even weer gekapt.

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    sorry, dat was erg ego vandaag :xd:

19. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

uhh happy 900 wat houd dat in :p

Groetjes laura