hihi in de kruidvatdoos zaten wel leuke dingen voor papa eneh... gewoon een neptelefoonnummer opgeven, wordt je ook niet gebeld. pff ben ff beroerd... weer zo'n flauwvalgevoel :x
Nou ben je offline en maak ik me gelijk zorgen !! gaat het wel ? Ze zegt 150 x 70 is de standaardmaat voor een peuterbed maar het klinkt zo klein...?
Nou ze had al een bod gehad van 25 euro maar ik heb nu ovb 30 geboden want m'n vriend wil hem nog even zien en die is nu werken tot laat... Was zo geinspireerd door MP dat ik gelijk maar wat spullen van mezelf erop heb gezet haha en net een bod van 25 euro gehad op een jas van 10 jr oud
Haha leuk he dat shoppen.....kan niet wachten totdat ik los kan gaan!! Vind al die peuterbedjes er wel super schattig uitzien hoor!
hehe mir, ik moest de oudste twee halen Maar nog steeds een beetje groggy maar zal wellicht ook van het slaapgebrek komen . Probeer meike nu tot 7 uur te rekken maar bedenk me net... ze moet er morgen toch vroeg uit want de oudste twee knuddo's moeten weer naar school, helaas einde vakantie. Morgen met vk overleggen over hoe nu verder. Pfff ik zie er zo tegenop om weer te gaan werken. Mijn eigen kids corrigeren kost me al veel moeite... laat staan 4 klassen per dag van 22 kinderen... Blerg, had er vannacht alweer een huilbui om... aan de andere kant wil ik weer wel graag werken, of iig iets doen zegmaar...
heey meiden het werken ging moeizaam morgen ochtend maar even naar me werk bellen zou morgen een c4 hebben maar dat zie ik absoluut niet zitten @ napoleon ja denk dat wel verstandig is maar vind het zo moeilijk ook omdat ik nog niet weet of me contract wordt verlengd we krijgen een nieuwe manager per 1 november dusja ik weet niet wat hij gaat doen (het is ook stom dat ik daarvoor blijf werken ) ik heb nog niks gehoord van de virtuele VK morgen maar even de VK bellen weet nu al wat ze gaat zeggen rust houden meiden ik ga even eten, want dat hebben we nog niet gedaan niet dat ik veel honger heb
Napoleon & Trotsemama: wat naar allemaal zeg... Wel voor jullie zelf opkomen hè!! Zit hier ook te rekken... Nog maar aan half uurtje volhouden
Hey TM, ik denk dat je kindje en je lichaam wel belangrijker is, voor hetzelfde geldt ga je nu zo door met je bekken dat je straks helemaal dit werk niet meer kan doen en dus arbeidsongeschikt raakt... Je kan altijd aanbieden ander werk te doen binnen de organisatie, desnoods in het het winkeltje of administratie. Voor hetzelfde geldt werk je je nu een slag in de rondte en wordt alsnog je contract niet verlengd maar dan zit jij straks met de gebakken peren... En wellicht is dit een goed moment om je arbo-arts te consulteren. Ik kon mijn werk als verpleegkundige niet meer doen tijdens mijn zwangerschap en ben daarna zelfs naar het onderwijs geswitcht omdat het maar de vraag was of het uberhaupt goed zou komen met mijn bekken. Het is tussendoor goed genoeg geweest maar niet voor het zware lichamelijke beroep van verpleegkundige...
Meike ligt erin normaal gaat ze ook tussen half 7 en 7. Heb de middelste onder de douche gestuurd en de oudste speelt met zijn trein. Mama op de bank (Weer die k-buiken... grrrr) ga straks lekker mn hittepit weer opwarmen. misschien ook wel wat voor jou trotsemama? ze zijn maar 2 euro bij action nu en goed voor je buiken en bekken
hihi Demi ook.. die gaat normaal 8 uur dus nu wat eerder maar elke dag 20 minuten winnen is ook een uur toch ! Hittepit.. vannacht had Demi een huilbui en toen haalde m'n vriend een hittepit tevoorschijn uit de kast om Dtje af te leiden en toen moest ik gelijk aan jou denken Napoleon !! jaja en dat om 0445 's nachts
heey meiden net de Vk gesproken het hoefte niks te betekenen kon ook een blaasontsteking zijn die er aan zit te komen maar het kan dus ook zo zijn als ik er geen gehoor aan geef dat ik kans heb op vroeggeboorte dus ze vond het verstandig als ik nog minder ging werken nou wou ik dat toch al regelen omdat het met me bekken niet goed gaat dus nou heb ik nog een reden dat ik naar me lichaam moet luisteren en dus maar 4 uurtjes ga werken de vk zei ook er zijn vrouwen die heel de zwangerschap op een lag pitje moeten staan (daar ben ik er dus 1 van ) en de andere die er zo door heen vliegen en dat ben ik jammer genoeg niet maar we gaan roeien met de riemen die we hebben en goed naar me lichaam luisteren (manlief snapte al niet dat ik vrijdag al niet had gebeld naar de VK ) hittepit is toch z'n ding wat je in de magnatron moet opwarmen ??
Mir, ik ben vereerd ok good for you! TM! Gaan we samen op een laag pitje nou ja, ik heb een fantastische 1e zwangerschap gehad waarin ik idd over doorheen fietste, nog sporte in de 9e maand enz. En dan daarna een zwangerschap van niks, de 3e weer wat beter en nu weer minder (zou het aan de placenta liggen ??? die ligt bij de 2e en deze zwangerschap voor en bij de andere 2 achter ) ja zo'n pittezak (tarwe of kersenpitten) die van mij heeft ook nog een vleugje lavendel, hmmm heerlijk rustgevend
ik heb er 2. 1 een knuffelbeer die ruikt naar lavendel en 1 die heb ik bij me vorige kraampakket gekregen heb ook een ander geval voor me buik en nek die kan ik wel is pakken ja achja op een laagpitje is ook niet erg wist toch al dat ik niet tot aan me verlof zou werken met me bekken maar zo snel dat had ik niet verwacht moet nog 25 weken maar achja de kleine meid zal het neit erg vinden dat mama zo vaak thuis is
Gaat Noa normaal gesproken naar de creche of heb je andere opvang? Ik laat meike gewoon naar de creche gaan, ook voor mijn rust en straks als de baby er is gaat ze ook, om in het ritme te blijven.
Trotsemama: Ben ik nou ff een sufferd !? Ja geloof het wel.. want wat was dan nog meer het probleem behalve de bekken?? heb ik dat nou gemist?? ja harde buiken toch maar die hebben toch niks met een blaasontsteking te maken??
noa gaat woensdag standaard naar de kdv gewoon om lekker met andere kindjes te spelen woon zelf op een flat op 3 hoog en ze ziet bijna geen andere kindjes dus heb ik het zo geregeld wil dit ook echt zo houden tot aan april (contract loopt tot april) wil haar daarna denk ik thuis houden omdat ik nooit hoef te werken op woensdag en dus met de 2 kleintjes straks op woensdag wil gaan zwemmen ipv dinsdag omdat noa straks op dinsdag naar de peuterspeelzaal gaat waar ze straks ook naar school gaat dus op woensdag is altijd mijn dag voor boodschapjes en lekker keuvelen en vaak gewoon helemaal niks doen
@mirjam ja blaasontsteking kan harde buiken veroorzaken en zelfs vroeggeboorte, daarom hameren vk's er zo op om je daarop te laten controleren als je vaak harde buiken hebt. In de zwangerschap merk ik nooit iets van blaasontsteking, daarom laat ik om de 2 weken een urinetest uitvoeren.