Ik dacht even lekker anoniem mee te kunnen lezen, maar helaas, word toch in de gaten gehouden!! Als mijn kleine meid op bed ligt, vind ik het wel lekker om even met mijn lotgenoten mee te lezen! Meeschrijven heb ik vaak de moed niet voor. Moet namelijk eerlijk zeggen dat ik een zwangerschap best zwaar vind met een klein prinsesje van net 1 jaar erbij! Ben inderdaad 7 april uitgerekend! Liefs Lalalala
je bent niet de enige die het zwaar vind hoor!! mijn meissie is net 14 maanden en heb last van me bekken en op dit moment ook harde buiken ik vind het juist fijn om dit met mijn mede zwangere te delen
hihi geeft niet hoor lalalala, mag best meelezen maar het viel me gewoon op . Wij zijn heel lief hoor En als je denkt, ja nu wil ik wel meepraten pfff ik zit echt op mn praatstoel vandaag, sorry hoor dames... jullie moeten echt wel 15 bladzijden bijlezen geloof ik ... Komt denk ik omdat ik me eigenlijk niet helemaal jottum voel (beetje eenzaam, hubbie zit in dld nu), ik zou ook het huis kunnen schoonmaken maar ja, daar krijg je dan weer harde buiken van en dit is ook wel nuttig, en krijg je geen harde buiken van
haha lekker rustig blijven zitten dames !! Trotsemama: Dat wist ik niet dat blaasontsteking ook harde buiken kan veroorzaken en zelfs vroeggeboorte.. nou dan is het helemaal verstandig om rustig aan te doen !! Pffff Demi gaat telkens huilen en eerdat ik bij d'r deur ben is het stil snapput niej.....
Nou ik ga ook slapen, ik heb m'n huiswerk terug van de opleiding en ik had een 8 !!! Jeeeee lang geleden dat ik een cijfer heb gekregen Volgende huiswerk is ook al ingestuurd dus nu op de bank met een zak chips... oe lekker ik heb nog dipsaus JAHOE Fijne avond allemaal !! Napoleon; niet teveel doorkletsen he, anders moet ik het morgen zo bijlezen hihi Dikke knuf, doei lieverds !
Nee ik ga nu naar boven en dan tv kijken (sytycd) heb al de helft gemist zie ik nu, nou ja, uitzendinggemist bestaat gelukkig ook nog en anders kijk ik een film op videotheek online en dan pitten! slaap vast niet zo best nu mn hubbie niet naast me ligt.
ben ik ook weer, terug van dansen! Was leuk maar wel moeilijker omdat we een groep vooruit zijn gezet. Verder nog bij mijn schoonouders op de weegschaal gestaan en of ik ben niet aangekomen of ik ben voordat ik zwanger werd afgevallen, ik denk het laatste want kan me niet voorstellen dat ik niet ben aangekomen hahaha Zie dat er verder niemand meer is dus ik ga ook stoppen, niet te veel kletsen morgen overdag anders moet ik 's avonds zoveel bijlezen Fijne nacht iedereen en rustig aandoen!!!
gut, lag lekker in bed en dan ga ik toch liggen twijfelen over de namen... vind 'onze' namen niet geheel bij de baby passen... dus een nieuwe lijst gemaakt... pffff en nu ik dit typ heb ik toch een pijnlijke harde buik...sorry hoor hiervoor maar dit doet echt zeer...
Goeiemorgen!! Het bezoek is weer naar huis dus er kan weer gekletst worden!! Las iets over contracten die wel of niet verlengd worden.....heh getsie wat een hoop onzekerheid. Nou ik ga duimen!! @Harde buiken: Het lijkt wel of ik er deze zwangerschap ook veel meer en veel eerder last van heb. Als ik wat gedaan heb, ga ik meestal ook even zitten....(goed excuus om hier weer te komen kletsen) en dan ga ik weer door. Ze zijn soms inderdaad behoorlijk pijnlijk. En ja ook de urine controleren is belangrijk! Daarbij zou ik er ook op hameren dat wanneer je veel last hebt van een blaasontsteking ook een onderzoekje te doen naar Streptokok B. Wordt in NL niet standaard gedaan (belachelijk) maar is wel vaak een veroorzaker van blaasontsteking en kan voor complicaties zorgen tijdens de bevalling. Ik vertrouwde het tijdens mijn eerste zwangerschap niet en wilde het perse....en bleek wel gelijk te hebben....ik hoorde op vrijdag dat ik in het ziekenhuis MOEST bevallen en maandag begon de bevalling.... @Namen: Ja hier is het malen over namen ook begonnen. Voor het meisje staat het nog steeds vast, maar voor een jongen vind ik het zooooooooooo moeilijk!! @Ego: ben alweer 18 weken Het gaat zoooooooooooo snel!! Morgen komen mijn ouders naar Frankrijk en kan ik ze mn buikie showen! Heb ze nu drie weken niet gezien, dus ben benieuwd wat ze zeggen!
Goeiemorgen! @ Wonder wat leuk dat je ouders komen, veel plezier! @ Harde buiken; geen idee. Het klinkt heel vervelend, maar heb geen idee hoe of wat en denk ook niet dat ik daar last van heb. @ Namen; ik heb er weken voor gezocht, niet echt gevonden wat ik wilde. Ineens komt mn vriend uit het niets met een jongens en meisjes naam; had meteen het YES! gevoel. En nu 3 weekjes later nog steeds. Dus denk wel dat wij eruit zijn. Pffff wat heb ik weer slecht geslapen. Nachten achter elkaar zie ik ieder uur van de wekker . Straks om 9:40 uur weer naar de vk. Wat gaat dat toch hard, alweer voor de 3e keer! En vanmiddag om 16:30 uur gaan we in ondertrouw!!! Half trouwen zoalsmn vriendje zegt . Joehoe spannend!!
Gefeliciteerd alvast met je ondertrouw!! En weer naar de verloskundige! Leuk!! Wat vervelend dat je zo slecht slaapt. Enig idee waar het door kan komen?
goeiemorgen dames nou heb me werk gebeld hoef vanavond niet te werken en vanaf donderdag ga ik 50% de ziektewet in en dan donderdag overleggen dat ik geen avonden meer draai dus vandaag onverwachts een heerlijk dagje vrij tot donderdag (A)
Wooow, er is weer genoeg bijgebept hier! Ik denk dat Napoleon op d'r praatstoel zat! Hahaha! Harde buiken: hier ook, erg vervelend. Tco woensdag maar ff aankaarten bij de VK. Gebroken nachten: ook hier zie ik ieder uur, ik ga moe naar bed en kom weer moe uit bed, bah! Mirjam: gefeli met je 8!!! Ibas: leuk in ondertrouw! Stelt niet zo heel veel voor, maar ik vond het toch best emotioneel.. Weer een stapje dichterbij ons kindje! Wonder: wat gezellie dat je ouders komen!!! Kan je ze eindelijk vol trots je mooie buik laten zien! Have fun! Namen: die van ons moesten wel aan wat eisen voldoen; Iers/Schots, moet bij achternaam passen, moet uitspreekbaar zijn voor Nederlandse en Schotse familie.. Maarrrr, we zijn eruit! Ik vind ze nog steeds super en mijn vriend ook, dus ik denk dat we het er zo bij laten en niet meer verder gaan zoeken, dan blijf je bezig. Gisteren hebben we de trouwkaarten besteld, heel gaaf! Nu ga ik ff de honden uitlaten, daarna ff de vaat opruimen, wasje draaien en daarna duik ik het internet weer op om te forummen en ook om te zoeken naar een muursticker voor op de babykamer. Dus ff wat ideetjes opdoen. Ik wil de muren lime groen houden, de gordijnen die er hangen zijn ook lime groen, de vloerbedekking is leverkleurig.. De meubeltjes oud-wit. Ik wil het aankleden met witte en zilvere accessoires. En ik denk de muursticker dus ook in zilver.. Liefs Ikheid