April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen meiden! nog spannend dingen gebeurd?
    ik moet nog even bijlezen, maar doe ik denk ik straks even als kleine man in bed ligt...
    hij is nog niet gewend aan de wintertijd... hij was dus al om half 7 (nieuwe tijd) wakker, normaal slaapt ie tot 8 uur... helaas. Tis net als met een jetlag denk ik, zal een paar daagjes duren...
    andere kleintjes bij jullie ook nog 'last' ervan?

hopelijk met iedereen alles goed!

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wat een opluchting! Geniet ervan!

3. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Trotsemama: goed zo!! Zeker wel een geruststelling?

Ibas: fijne dag en geniet ervan!

Surf: hier ook een jetlag haha

mag je nou zalm uit de vriezer?? Zit in een receptje voor een ovenschotel maat ik twijfel....

4. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    @ Trotse mama; wat fijn zeg. Geniet ervan en denk aan jezelf & frummeltje!

@ Ikheid; dank je. Het is idd volgens mij niet meer dan een handtekening zetten en papieren checken. Maar toch; wat je zegt, stapje dichterbij!!! :D

@ Wonder; ik moet 's nachts er zoiezo minimaal 1 x uit om te plassen, soms zelfs wel 3 keer. En daarbij heb ik ontzettend last van mn schouders. Het is een kwaal dat ik al 5 jaar heb en soms terug komt. Dan heb ik er 2-3 weekjes last van, doe ik mn oefeningen en is het weer weg. Maar nu heb ik het alweer een week of 5, moet vanmiddag ook weer naar fysio ervoor. Bluh zo'n hekel aan. Dat stel ik dus ook altijd zo lang mogelijk uit, maar trok het nu echt niet meer :(. Ik slaap er dus ontzettend slecht door omdat ik niet lekker kan liggen en ik echt wakker blijf van de pijn.

5. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Jahoor, zalm mag je gewoon. Alleen gerookte zalm, vacuuum verpakt is beter van niet. Maar in zo'n ovenschotel kan een moot zalm geen kwaad.

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @zalm is juist goed (vette vis), alleen de vacuumverpakte kan je beter laten staan...
    @trotsemama: goed joh, mooi geregeld! hopelijk helpt het ook en worden je klachten minder!

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

jawel had alleen anders me zwangerschap door gewild
    maar goed het is niet anders en ik weet waar me grenzen zijn

8. Trotsemama1

klachten minder dat denk ik niet
    denk dat het met me bekken alleen maar erger wordt maar achja het is niet anders

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Zo, zometeen naar de vk, eerst even een hele erge poepluier verschonen :( blergggg, stink stink...

Rare nacht gehad, veel harde buiken, met veel pijn, vind dat toch niet normaal maar goed.

@ikheid, gelukkig maar dat je ze niet hebt, bij de oudste twee ook niet echt gehad, van de oudste zeker weten niet ;)

10. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ik eet hier ook gewoon zalm hoor....als je het maar door en door verhit. En aangezien het in de vriezer heeft gezeten en ook nog de oven ingaat....zou ik me er geen zorgen over maken.

11. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Wat vervelend joh! Wakker liggen van de pijn lijkt me vreselijk!! Heel veel sterkte....hoop toch dat je aankomende nacht een beetje kan slapen.

x

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wat heb ik niet?
    Veel plezier bij de VK! :D

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemorgen allemaal!

Zo, ben bijna een uur bezig geweest om bij te lezen!!! Wat een gezellig geklets allemaal. Zal leuke bedjes voorbij komen en mooie wagens.

Ibas, veel plezier vandaag!!!

Trotsemama, geniet van je paar daagjes rust. Fijn dat ze op je werk zo flexibel zijn! Zelf lijkt het alsof ik toch iets minder last heb van mijn bekken de laatste paar dagen. Denk dat de oefeningen toch goed helpen en het feit dat ik zelf geen boodschappen meer doe en platte schoenen ben gaan dragen.

Eerlijk gezegd is er verder niet veel blijven hangen van wat er geschreven was. Sorry als ik iets belangrijks ben vergeten.

Even wat anders. Ik ben vandaag best geschrokken. Ik las vanmorgen op hyves dat mijn parttime collega Mexicaanse griep heeft. Ik heb afgelopen dinsdag nog met haar gewerkt en donderdag en vrijdag aan haar bureau gezeten. Nu ben ik best bang dat ik het toch ook krijg. Hoe lang is de incubatietijd daarvoor? :$

Oh ja, gister mijn eerste emotionele uitbarsting gehad die volgens mij werd veroorzaakt door de horrormoontjes!!! Mijn man wist niet wat hem overkwam. Ik ben van mezelf heel rustig en als er iets is, hou ik dat meestal voor me, maar gister maakte hij ergens een grapje over en ik draaide helemaal door. Ben daarna naar boven gestormt en heb een half uur op bed liggen janken. Schaamde me daarna eigenlijk wel een beetje, maar stiekem luchtte het ook wel op. :)

14. Trotsemama1

@ caro
    ik doe ook geen boodschappen meer en draag al vanaf de zomer geen hoge hakken meer heb continu op me birckenstock slippers gelopen en loop nu op me crocs en heb laarzen voor de vrije tijd zonder hak
    ik had het ook bij me vorige zwangerschap en kwam toen met 24 weken thuis te zitten mocht van de dokter even niet meer werken, dus ik wist dat ik het weer zou krijgen alleen is het nu een stuk erger
    ik durf bijna geen auto meer te rijden vanwege de pijn
    maar achja het ik krijg er als het goed is iets moois voor terug:D

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh, maar ik bedoelde het ook niet als tips voor jou hoor! Als ik jou verhalen wel eens lees kan ik me voorstellen dat dat bij jou allemaal niet meer helpt. Ik ben alleen erg blij dat het bij mij nu iets minder lijkt te zijn. Geeft me toch wel een beetje hoop voor de rest van de zwangerchap. Ik heb er tijdens mijn eerste zwangerschap ook helemaal geen last van gehad. Ik voel in ieder geval erg met je mee, dat je er zo veel last van hebt. Maar wat je zegt, je krijgt er iets heel moois voor terug!

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @caro: eigenlijk geen idee, kan me voorstellen dat je je nu zorgen maakt... ik zou goed op je zelf letten, als je griepverschijnselen krijgt meteen naar de dokter en mssn kan je nu alvast de vk bellen om te vragen... ik weet het ook niet... sorry!

17. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Caromama, als je het van haar krijgt zal het zich binnen 7 dagen openbaren. Ik kan me voorstellen dat je hem nu even knijpt! Ik ben de laatste dagen door al dat nieuws over de griep toch ook wel een beetje huiveriger geworden hoor!

18. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ caro: iemand met mexic. griep is besmettelijk van 1-2 dagen voor begin van de symptomen tot 6 dagen er na. De incubatie tijd is 2 tot 4 dagen na de besmetting. Denk dat het met de besmettingskans wel meevalt.

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh, gelukkig. Ik zat hem echt wel even te knijpen! Ze is zaterdag ziek geworden, dus dan zou het dinsdag nog niet besmettelijk zijn geweest. Phew!!! ;)

20. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    nog even een tip voor de baby-uitzet:

Bij de hema is vanaf vandaag de Alecto babyfoon in de aanbieding, normaal is ie € 79,-, maar deze week is ie € 55,-. Wij hebben deze babyfoon nu voor Emma in gebruik. Is een superding. Er zitten 5 slaapliedjes op die je op afstand aan kunt zetten, het liedje loopt best lang door. Bij Emma werkt dat liedje supergoed als ze 's nachts of 's ochtends (te) vroeg wakker wordt, ze valt dan makkelijk weer in slaap. Verder kun je ook een nachtlampje aan- en uitdoen, ook weer op afstand.
    Manlief heeft dus net deze gekocht bij de Hema, dus ook spruit nr 2 kan aan de slaapliedjes ;), zal voor deze spruit ook wel erg vertrouwd klinken, aangezien het muziekje nu ook vaak te horen is.

Deel Deze Pagina