April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ja heb ik dus ook, als ik thuis ben vind ik het niet zo erg maar ik word helemaal raar op mijn werk dus het kan niet langer zo.

Nou eet smakelijk!

2. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Oh meis wat erg! Heel veel sterkte ermee!

3. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Ik heb nu gelukkig nog geen positiekleding nodig, maar heb ook nog heel veel van de vorige keer liggen. Heb me toen helemaal lens gekocht..haha. En ik ben toen in mei bevallen en nu april, dus qua jaargetijden klopt dat wel ongeveer. Maar ga zeker ook weer nieuwe dingen shoppen..nu al zin in :)

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heb inderdaad dat ik eerst echt trek heb en dan ben ik aan het eten en zit ik zo vol. Komt omdat je darmen luier worden en daar heb je dan natuurlijk vooral 's avonds last van;)

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik ga het voor je aanpassen!

Ja het is echt een schatje hoor! Zit ook een goede eigen wil in, kan al echte driftbuien hebben dat ie op de grond ligt en met zijn vuistjes op de grond slaat en haalt nu al genoeg uit maar dat hoort er allemaal bij en ik vind het allemaal super! :D Een jaar is dan echt zo voorbij.

Eet smakelijk!!

6. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Ik ga ook het boekje opzoeken en dan doorgeven dat ik haar NIET wil ;) Ik had echt zo'n ouwe taart van de oude stempel. Ook met borstvoeding, in het begin ging het niet heel soepel, dan kneep ze echt zo enorm in mn tiet en tepel dat ik 'r bijna een klap wou geven zo'n pijn dat 't deed. Zegt ze ja, dat moet even anders leert je zoon nooit goed aanhappen. Ja daag, dat kun je ook wel op een wat meer vriendelijke manier doen hoor.

7. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Nou als ik zo`n taart krijg werk ik haar snel de deur uit gatver zeg wat een bitch...

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    de ha kan je emasefene (als ik het zo goed schrijf) voor schrijven maar kan ook zijn dat ze dat alleen doen als je ook echt moet overgeven.... Hoop voor je dat je iets krijgt wat werkt! Ow en als je dat voor geschreven krijgt zorg dan wel dat niet de zetpillen krijgt want daar heb ik over gehoord dat je daar nog beroerder van kan worden.

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nou die zou ik dan inderdaad ook niet meer willen en wat ook een belachelijke manier en dan ook nog zeggen anders leert je zoon het nooit :$ Kan op zo veel andere manier die een stuk vriendelijker zijn!

10. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    En oh ja, wat nog het ergste was. Dan was ik bv aan het geven en dan ging ze in de tuin een sigaret roken. Dan kwam ze dus daarna terug en pakte ons ventje van me over en dan kwam er toch een stinkwalm uit die mond. Vond ik zo smerig toen. Normaal kan ik echt wel tegen rook, geen probleem hoor, heb zelf vroeger ook gerookt. Maar boven mijn verse, heerlijkruikende baby, nee dat vond ik niet zo leuk. En het ergste, normaalgesproken ben ik echt niet op mijn mondje gevallen, maar toen heb ik er dus niks van gezegd. Stom hè?! Was iig blij toen ze weer was vertrokken....hoezo nog steeds gefrusteerd daarover ;) haha

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat zou ik inderdaad ook niet willen! Ik rook dan zelf wel, nu dus niet meer hahaha, maar nee dat hoor je gewoon niet te doen. Bij ons mochten ze trouwens niet eens roken als ze aan het werk waren. Wat een verschil zeg!

12. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Ik denk gewoon dat ze mensen te kort hadden en dat ze een gepensioneerde uit de archieven hadden getrokken...haha

En ik kreeg trouwens achteraf ook nog een behoorlijke rekening van CZ voor de eigen bijdrage en dacht bij mezelf..moet ik ook nog betalen voor die ouwe taart. Ik heb uiteindelijk bijna alles zelf gedaan, zoals boterhammen smeren en glas met drinken halen etc. Als ik 't zo lees, had ik toch iets eerder moeten ingrijpen :( Oh, en ik kon trouwens nog 3 dgn extra krijgen omdat ik een totaalruptuur had en niet echt kon lopen, zelf veel kon doen, etc. in het begin. Ik wist niet hoe snel ik nee moest zeggen haha, had al lang mijn moeder geregeld.

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik moest uiteindelijk ook 3,10 per uur zelf betalen en had volledige zorg ivm de bi maar vond het het wel waard. Deed gewoon zelf wat ik zelf wilde doen en wanneer ik het wilde en de rest deed zij.

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hoi!

Wij hebben net de badkamer helemaal geboend, heb ook al nestel drang haha

Miza: meis heel veel sterkte!! Wat erg voor je... Hopelijk gaat het de volgende x helemaal goed

Hier verder alles prima. Nergens echt last van... Ga morgen ook nog een testje doen denk ik... oh wat erg zeg!
    Verder druk op het werk dus ben weer moe.

@kraamverzorgster: ik heb er 2 gehad omdat de eerste na 2 dagen niet meer kon komen omdat haar man een hersenbloeding had gehad :( Zo erg!! Maar beide waren het hele lieve vrouwen!

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha denk als ik in de buurt van een kruidvat kom ik ook weer 2 testen op ga halen. Vind de etos testen toch ook wel weer erg duur worden zo hahaha

16. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Ik moest de eerste 3 dagen na de bevalling in het zh blijven samen met zoonlief en daar ben ik echt wel enorm verwend hoor. Dus al met al toch wel leuke kraamweek gehad. De kraamverzorgster eenmaal thuis was er ook gelukkig niet superlang per dag omdat ik in het zh al zoveel uren had 'opgemaakt'.

17. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben gelukkig niet de enige die zo onzeker is, hier ook nog nix Debora maar ik weet nog van mijn dochter dat het pas later kwam. Toen kwam het meteen ook erg heftig dus hoop dat het nog even op zich laat wachten.

Kraamverzorgster: Ik had ook een oude taart maar wel een erg aardige gelukkig.

Ow moet boevengedachten gaan kijken met hubbie :D

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Gelukkig, nex, jij hebt verder ook niet veel kwaaltjes, ben ik niet de enige!

Wel zat m'n broek vandaag niet lekker op m'n lidteken van de kz en daar heb ik nooit last van...

Ik ben op donderdag bevallen, op maandag gingen we naar huis en de kraamverzorgster kwam voor het laatst op zondag en ook best lang, bijna de hele dag 3 dagen en daarna tot half 2. Maar ze hadden extra zorg aangevraagd omdat het ze het zo erg vonden dat Finn ziek bleek te zijn. De kraamverzorgster is met mij naar het ziekenhuis gegaan en heeft me zo lief opgevangen... Ze stond zelf met tranen in de ogen

19. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Ladies :D,

Heb net weer getest hihi. En wat is ie mooi!!! Zo dik en duidelijk, echt een mooie dikke vette positieve test. Ik maakte me na mn bloedverlies toch wel een beetje zorgen, maar aan de test te zien is mn hcg echt aanzienlijk gestegen :D. Wow ben zo blij!!

En kraamverzorgster die rookt tijdens haar werk?! Dat kan toch niet!!! Echt belachelijk. Ik heb er verder geen ervaring mee, behalve van verhalen. Maar ik weet wel dat je het idd moet treffen.

Verder voel ik me ontzettend opgeblazen en heb af en toe steekjes. Mn tepels zijn zeer gevoelig, als je er te lang naar kijkt worden ze al hard :). En krijg meer afscheiding. Joehoe helemaal blij mee!!

20. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Ach je zou mij eens moeten zien op die wc haha, echt iedere keer op zoek naar een spoortje bloed. Maar niks te vinden :D. En net weer getest; super mooi is ie!! Dus nee Miranke, je bent zeker niet de enige ;)

Deel Deze Pagina