@wonder1980 neej hoor valt reuze mee gelukig heeft nu medicijnen dus nu valt het mee eerst was het wle heel erg, hoesten en benauwd enzo maar nu gaat het gelukkig beter!
Hartje weer gehoord ! Alles was goed bij de vk. Heb even nagevraagd over de vaccinatie voor de mex. griep. Ze mag geen advies geven, is je eigen beslissing. Maar dat ik zei dat ik het dan niet laat doen, gaf ze toch stiekem aan dat ze dat de juiste beslissing vind. Dus ik doe het definitief niet...
mijn vk heeft ook gezegt dat het net als een gewone griep is en als ik hoge koorts krijg dat dit tot vroeggeboorte kan leiden dus ik haal hem ook niet ben nog nooit echt ziek geweest afentoe alleen verhoging maar nooit hoge koorts dus ik beschouw mezelf als gezond
ik doe het ook niet, die inenting. Hihi TM, het staat er zo wel een beetje raar, hahaha alsof je hoopt op een vroeggeboorte .
oke...ja mijn vriend krijgt hier via zijn werk ook de inenting....werkt niet in de medische sector, maar in Frankrijk leeft het behoorlijk geloof ik.
nee daar hoop ik echt niet op het mag van mij niet eerder komen dan 39+6 (noa is geboren met 39+6)dus vind dat wel weer een mooie datum om te bevallen want het kan niet de 17 en niet de 21ste april mijn mama is 17 april jarig en mijn schoonmama 21 april dus of er tussen in of erna pas
ik word niet goed van die mexicaanse griep, ik weet echt niet wat ik moet doen wel of niet halen mijn huisarts zegt dat ik hem wel moet halen, de huisarts van mn vent niet, nou ik weet het niet mee rhoor.. pffff
@ lau ga op je gevoel af ik laat hem niet halen omdat ze niet weten wat het op langere termijn bij je ongeboren kindje doet
Ik laat hem zowiezo niet halen, het is maar een griepje, maar over dit griepje is toevallig veel ophef. Gewoon jezelf in acht nemen, goed je handen wassen enz (als er bekende griepers zijn) en verder als je het krijgt zijn er genoeg maatregelen om je er doorheen te helpen, daarbij ben je dan weer mooi tegen deze griep beschermd en tegen alle andere H1 varianten (zoals de spaanse griep) . En idd wat is het gevolg voor de foetus? geen idee en ik wil dat risico dus niet nemen!
Ik denk ook dat ik de prik niet ga halen. Ik heb bijna nooit echt griep. Weleens ziek hoor, maar dan meestal hoofdpijn of verkouden, maar bijna nooit koorts, eerder onderkoorts. Best al een behoorlijk aantal meiden dat (gedeeltelijk) thuis zit, he! Maar inderdaad, als je zwanger bent is dat echt prioriteit en kan je beter rustig aan doen, dan over je grenzen heen gaan! Ik heb nieuwe buikfoto's in mijn album gezet! Het begint een heuse buik te worden! Ennnn... ik ben aangekomen! Mijn extra eten heeft geholpen, ik ben nog steeds niet op hetzelfde gewicht als voor de zwangerschap (66 kg) maar al wel weer in de richting (64 kg!!). Voor het eerst in mijn leven ben ik daar blij mee, haha!
@ Marijn: mooie buik heb je joh!! Gaat ineens ook behoorlijk snel of niet?! @zwangerschapsstreep: zijn er hier al meiden die een zwangerschapsstreep over de buik hebben lopen? Ik had dat bij de eerste zwangerschap volgens mij al heel vroeg en nu nog niet.....
mooie buik marijn! @hier: net even naar de supermarkt geweest, pff nu wel last van mn buik. mn auto is voor de apk vandaag, dus was gaan wandelen, maar even weg geweest en nu al last, dat wordt nog wat hihi... waar denken jullie trouwens dat bij jullie de bovenkant van je baarmoeder zit? de ene keer denk ik op de helft tussen mn schaambeen en mn navel en nu weer tot mn navel lijkt wel... waar moet ie ongeveer zitten nu? (zal het meteen even opzoeken waar mn bm zat bij thijmen rond deze tijd)