April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smile17

smile17 Niet meer actief

@Wonder NOu ja daar wordt ik zelfs pissed van wat belachelijk. Sowieso dat hij zo'n blog schrijft hoe bedoel lekker iedereen over 1 kam scheren en dan durft hij ook nog jou naam te noemen bahhh wat misselijk! Ohh geen hormonen dus je hebt groot gelijk!

@Kleintje en MArijn prachtige buiken die groeien echt goed zeg!

@Surf hihihi ik dacht al gek te worden maar heb dus ook meer haartjes rond mijn navel maar mogelijk ook een kwaaltje??

AS zaterdag hebben we de geslachtsecho ben echt zo benieuwd dat ik er nu al zenuwachtig van kan worden :)

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nee heb net ook even mijn omgeving gechecked en iedereen staat er hetzelfde in, behalve hijzelf. Hij mailde met terug dat ik me niet aan moet stellen en dat het iets van HEM is. Heb hem dus terugemaild dat MIJN naam iets van MIJ is en dat ik wil dat hij het eruit haalt. Ben benieuwd....heb mezelf al voorgenomen dat wanneer hij er niks mee doet hij zijn blog dus boven onze vriendschap stelt en het dus einde verhaal is. Ik ben boos en verdrietig tegelijk. Zo klote dat je er gewoon niks tegen kan doen he....

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    THNX voor jullie lieve reacties!!

4. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Belachelijk wat een idioot!

Zou woest zijn als hij mijn naam erbij had gezet....
    Zou in staat zijn een blog over homo's te schrijven en zijn naam erbij te zetten...Okay, okay ik sla door...

Kortom ik vind het ook raar ;)

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hmmm sorrie, maar ik zou 31 pag. terug moeten lezen wil ik weer van alles op de hoogte zijn. dat lukt me helaas echt niet.
    Hopelijk alles met iedereen goed ?
    Heb net wel over de blog op hyves gelezen... kan me voorstellen dat je boos bent !

Hier alles goed ! Zondag de baby voor het eerst gevoelt !

Zal mijn best doen om wat meer mee te lezen de komende week..

6. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Gelukkig, fijn nieuws wat betreft de uitslag!!!!

7. smile17

smile17 Niet meer actief

@Wonder nou ja wat een reactie heel goed dat je zo terug reageerde. Maar dat hij nog durft te zeggen dat je je aanstelt.
    Nou sorry ik zou hem even bellen en goed vertellen hoe ik over denk. Lastige situatie voor je!

@Aire heel fijn dat de uitslagen goed waren!

@Kris leuk hoor dat je de baby hebt gevoeld. Ik voel hem nu ook regelmatig en het lijkt steeds iets harder te worden (wat natuurlijk logisch is)

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Serieus, zei hij dat? Wat een randebiel zeg!!! Tja, je kan er niets mee beginnen.. Als hij er niets mee doet zou het voor mij ook einde vriendschap zijn hoor, zoiets doe je toch niet? :x

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Spannend zaterdag!!! :D

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wat fijn van je studie!!! En wat betreft je bekken, ik denk rust houden en de juiste oefeningen doen..

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Maakt niet uit hoor.. voor sommige is het gewoon onmogelijk om alles bij te houden. Leuk dat je de beeb voor het eerst hebt gevoeld!!! :D

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland

Nou ik wilde bijna bij die blog zetten dat je bijna zou gaan denken dat Emile Ratelband gelijk heeft. Dat homo's abnormaal zijn hahaha, maar dat vind ik absoluut niet dus heb maar niet gereageerd.

13. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Sorry sorry sorry voor mijn lange afwezigheid. Alleen maar druk geweest met werk, visite, huis op de kop zetten (nesteldrang haha :() en ga zo maar door. Zal weer even beter mijn best doen hier ;)

Mirjam, veel plezier bij Eros! Je kindje zit goed verstopt in je buik en je bent er zelf al extra voorzichtig mee dus komt vast helemaal goed in de drukte!

Michelle veel plezier met de echo! Doe je wat foto's in je album? Kunnen we even meegenieten.

Ibas gefeliciteerd me je ondertrouw! Stelt niet heel veel voor nee, maar toch een bijzonder moment. En wat super dat je de baby hebt gevoeld! Wat voelde je precies? Ik twijfel of ik hem gevoeld heb, maar heb daarna niks meer gevoeld dus zal wel niet denk ik.

Werk, ik werk als groepsleidster met autistische kinderen. Ik heb geen vast rooster maar werk gemiddeld tussen de 26 en 32 uur. Gelukkig maar ik de roosters zelf dus heb ik er nog wel inspraak op om het een beetje af te stemmen op die van mijn man. Die werkt namelijk ook onregelmatig en het is wel handig straks met opvang voor de kleine.

Trotsemama, succes met de prikjes! Hoop dat ze meevallen.

Wonder, absoluut geen kwestie van hormonen! Ik zou ook heel erg kwaad worden als ik dat zou lezen op iemands zijn hyves! Helemaal dat hij jou naam erin noemt! Hoe durft hij zeg! Daar heeft hij het recht niet toe. Is het een goede vriend?

Ego, ik heb weer een nieuwe foto :)

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja, een behoorlijk goede vriend ja. Maar die wel regelmatig lastige periodes heeft waarin hij tegen alles en iedereen aanschopt. Nu heeft hij een carrieremove gemaakt en waarschijnlijk is het hem allemaal naar zijn hoofd gestegen. Maar niet over mijn rug! Ooooohhhhh ik kan zo weer kwaad worden. En hij is nog koppig ook he?!

15. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Wonder: kan me voorstellen dat je boos bent!! Groot gelijk!! Ben nou wel benieuwd naar de hele blog... Kan je die niet kopiëren en hier neer zetten.

16. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Hallo meiden!

alles goed?
    ik zit een week thuis om te rusten. verplichte rust van de gyn.
    sinds dinsdag geen verlies meer, hoop morgenavond nog zonder bruinverlies te zijn, dan heb ik mijn record gebroken!

ik heb vorige week niet kunnen bijlezen.
    hopelijk alles goed met iedereen?

17. mirjam2112

Arka: ik duim voor je dat het wegblijft!! Komt vast helemaal goed!!

18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ik denk dat ik deze blog maar ga plaatsen op hyves.....Mirjam ik stuur je zo wel ff een PB....anders maak ik me straks ook nog schuldig aan plagiaat;)

Gefrustreerde mensen!

Het enige waar ik op dit moment last van heb zijn gefrusteerde mensen. Je zou denken....heb je niet last van de typsiche zwangeschapsklachten? Nee hoor....mijn zwangerschap met hoofdletter Z gaat fantastischhhh met hoofdletter F. Nee het zijn toch echt de mensen die last hebben van hun frustraties en die botvieren op onschuldige mensen. Ik denk dan....doe iets nuttigs ga met jezelf aan de slag praat er met iemand over, maar laat deze onschuldige mensen in vredesnaam met rust. Zeker wanneer ze je daar vriendelijk om vragen. Nee, over het algemeen zijn deze mensen zoooooo gefrustreerd (vanwege joost mag weten wat) dat hun gevoel boven dat van anderen staat en er niet met ze te praten valt. Ik denk dat ik mijn conclusie hier maar uit trek en voorlopig niet meer met dit soort mensen praat......lekker rustig. Kan ik me lekker op mijn zwangerschap met hoofdletter Z richten!

Liefs

19. mirjam2112

Applaus voor Wonder!!
    Is botvieren niet met een t ??

20. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland