Hoi allemaal ! Ik geloof dat ik me hier aan mag komen melden.. Vandaag 2 positieve testen gehad, NOD was vandaag of morgen, wist ik niet precies dus ben uitgegaan van morgen maar vandaag was het al raak. Ik pas m'n banner nog niet aan, ga van het weekend nog 'n keer testen (deden meer mensen las ik..... hihi) Maar wil iemand mij op de lijst zetten: 24 jr, tweede kindje, zh, bv, geslacht willen we wel weten Las iets over emasefine (ofzo) maar bij mij werkte dat super goed, heb geloof ik 2 x zo'n zetpil genomen en daarna heel de zwangerschap geen last meer. Maar kreeg 'm echt pas toen ik niks meer binnen hield, het moet wel écht noodzakelijk zijn want voor de baby is hoe minder medicijnen hoe beter natuurlijk.. Las ook iets over aanmelden kraamzorg, maar dat mag toch pas na 12 weken ?? Onze kraamhulp was geweldig, ook al rookte ze wel (buiten) maar ik rook er nooit iets van. Wil haar ook graag weer maar m'n vriend wil ook wel graag een nieuwe.. mja dan weet je nooit wat je krijgt toch? Verder voel ik nog niks... behalve dat m'n broek iets strak zit die ik eindelijk sinds de bevalling weer aankan haha die kan dus gelijk weer terug de kast in Enne... nieuwe kleding shoppen !!! Altijd leuk Ik ga me eens even inlezen hier.. enne.. morgenochtend weer testen Fijne avond iedereen !
Fijn hé Ibas zo'n duidelijke bevestiging van het zwanger zijn. Jammer dat het voorlopig de enige bevestiging is die je krijgt (op allerlei kwaaltjes na) Ik vind het zoooo lang duren tot het eerste bezoek aan de vk Lekker Debora dat je dan extra kraamverzorging kreeg. Wij kregen juist minder kraamzorg omdat mijn hubbie fultime thuis was. Nu willen we wel volledige zorg omdat we er al 1 hebben rondlopen (en die is een behoorlijke handvol 8)
@ Ingrid; ja dat is hem . Hij staat in mn album groter. En hij ligt nu naast me; zooooo wat is die lijn mooi . @ Nex; Zo en of het allemaal ff lang duurt! Ik moet nog tot de 17e wachten tot mn intake en dan tot 1-9 tot mn eerste echo.... pfff echt een eeuwigheid! Hoop dat ik het zo lang geheim kan houden @ Mirjam; gefeliciteerd en welkom!!
Bevallingslijst April 2010 mama's 1 april Blauw78- 31 jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? Buddie- 26 jaar, 1e kindje, th, bv, verrassing! Evelien 1986- 22 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? Krista B- 27 jaar, 2e kindje, th, bv, nog onbekend! Spriet- 23 jaar, 1e kindje, zh, bv, verrassing! 2 april Lysette- 25 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? 3 april Ikheid- 28 jaar, 1e kindje, th, fv, geheim! Marijke B- 30 jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? Marisha- 29 jaar, 1e kindje, zh, bv, geheim! 4 april Deb26- 29 jaar, 2e kindje, zh, bv, geheim! Draaimolen- 31 jaar, 2e kindje, zh, bv, nog onbekend! Ka85- 24 jaar, 1e kindje, th, bv, nog onbekend! 5 april Ingrid130- 28 jaar, 2e kindje, zh, fv, geheim! Naliey- 22 jaar, 1e kindje, th, bv, geheim! Smile17- 27 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? Xdien- 16 jaar, 1e kindje, zh, fl, nog onbekend! 6 april Futermama- 24 jaar, 2e kindje, zh, bv, nog onbekend! 7 april Dagdroom- 28 jaar, 1e kindje, th, bv, nog onbekend! Debora21- 24 jaar, 2e kindje, zh, bv, Verrassing! Ibas- 26 jaar, 1e kindje, zh, bv, nog onbekend! Jesminn- 26 jaar, 2e kindje, zh, bv, nog onbekend! Lalalala- 33 jaar, 2e kindje, zh, bv, geheim! 8 april Jo86- 22 jaar, 1e kindje, zh, bv, nog onbekend! Nisa- 24 jaar, 1e kindje, zh, bv, nog onbekend! 10 april Onsukkie- 25 jaar, 2e kindje, zh, bv, ?? 11 april Jolandaatje79- 30 jaar, 2e kindje, zh, bv, geheim! Miranke- 31 jaar, 1e kindje, zh, fv, ?? Nex- 25 jaar, 2e kindje, zh, bv, nog onbekend 12 april Bijtjes- 34 jaar, 3e kindje, ??, ??, ?? 15 april Mirjam2112- 24 jaar, 2e kindje, zh, bv, nog onbekend! Afsprakenlijst: Week 33: 12 augustus: Spriet - Intake vk + echo 13 augustus: Marisha - Intake vk + echo 14 augustus: Marijke B - Echo 14 augustus: Smile17 - Intake vk Week 34: 17 augustus: Draaimolen - Intake vk + echo 17 augustus: Ibas - Intake vk 20 augustus: Dagdroom - Intake vk 20 augustus: Ka85 - Intake vk + echo 21 augsutus: Ikheid - Intake vk Week 35: 24 augustus: Ingrid130 - Intake vk 25 augustus: Debora21 - Intake vk 25 augustus: Lysette - Intake vk 26 augustus: Miza - Echo 27 augustus: Evelien 1986 - Intake vk Week 36: 31 augustus: Buddy - Intake vk 31 augustus: Miza - 1ste afspraak gyn 01 september: Ibas - termijn echo Week 38: 14 september: Onsukkie - Intake vk + echo 17 september: Nex - Intake vk Heb je wijzigingen, aanvullingen of afspraken voor op de lijst graag in een pb naar ingrid130 zodat de lijst overzichtelijk blijft.
Nex: Ja maar ik geloof het nog niet.... jij ?? Het is ook nog zo pril (3wk 6dg) dat ik bijna niet blij durf te zijn.. (Maar m'n todo lijstje wat vóór de 8e maand afmoet ligt intussen al klaar.... vrouwen!?)
Ikheid, in de lijst staat er nu bij geslacht nog onbekend. Dit betekend dat jullie het wel willen weten en als jullie het willen weten ook willen delen met iedereen. Mocht het zo zijn dat jullie het wel weten maar verder niet willen dat iedereen het weet dan verander ik het in geheim.
Whahahahaha same here!!! Maar ik had dat lijstje al klaar voor we er al echt voor gingen beginnen. Ik kan het ook nog niet echt geloven maar dat zal voorlopig nog wel even duren. Ik moet nog 6!! Weken wachten tot ik de intake en de echo krijg. We gaan het dit weekend al wel tegen familie vertellen.
Bedankt voor het op de lijst zetten !! Jeetje Nex dat duurt ook lang ! Ik kreeg geloof ik met 9 weken m'n echo vorige keer, maar omdat ik al bij de gyn liep toen ivm medicijnen voor m'n schildklier.. Misschien scheelt dat ? Ik ga het zaterdag aan m'n ouders vertellen, die zie ik nu niet meer tot dan dus dat komt mooi uit.. ik pak de test in en laat Demi die geven.. en dan maar wachten .. En dan maandag de dokter bellen, hopelijk mag ik snel hahah
Hahah hoop ook voor je dat je snel mag, ik heb de huisarts niet eens gebeld. De vorige keer had die alleen maar gefeliciteerd als antwoord..... Ik trek mijn dochter een shirtje aan met ik word grote zus dan zullen ze het vast ook wel snappen.
Graag gedaan! Wachten duurt inderdaad lang, hoop ook dat ik mijn mond nog een tijdje stil kan houden.
Wat leuk dat jullie het ook al gaan vertellen. Spannend. Ik vond het erg leuk om te doen; er zjn heel wat traantjes weg gepinkt. Zo lief. En wanneer vertellen jullie het 'de rest'?
Na de echo mag de hele wereld het weten. Mss nog bepaalde mensen zoals goede vrienden en heel mss de manager maar daar blijft het wel bij.
Wij willen sowieso eerst de afspraak bij de vk afwachten, hoop dan in ieder geval of snel een echo te krijgen of het hartje die dag te kunnen horen en dan vertellen we het de fam en daarna mag iedereen het weten en komt het op mijn hyves te staan.
Wat een gebep hier Kraamzorg mag je gewoon regelen hoor, ze waren erg aardig en vonden het slim dat ik er optijd bij was.. Whahahahahaha! Ik lag net echt dubbel, iedereen is hier lekker onzeker en blijft maar testen.. Ik blijf gewoon eens per week testen totdat ik een teken van leven heb gezien of gehoord. Pas dan ga ik het echt geloven hoop ik (want die testen zijn ook echt niet goedkoop)... En wij hebben het best al veel mensen verteld in de familie en vriendenkring. Enjoy now and cry later. Mocht het dan mis gaan dan kan je het altijd met een aantal mensen delen. De reacties zijn echt overweldigend!!! Iedereen zegt dat ik zo enorm aan het stralen ben.. je kan bijna aan me kop zien dat ik zwanger ben. Wil het op het werk nog stilhouden tot de eerste echo.. Gaan jullie het nu al op het werk zeggen? Ingrid, wij willen weten wat het wordt, maar houden het geheim voor iedereen.. Nex, wat een leuk ID om het zo te vertellen.. Mirjam, welkom en gefeliciteerd! Spannend komend weekend, leuk die reacties allemaal hè! Woooow Ibas, duidelijk kan nie.. Gaaf!!! Jij kan er weer een paar dagen tegenaan
Ik ga slapen, morgen weer erg vroeg mijn bedje uit. Aangezien ik ook nog eens uren wakker lig midden in de nacht is het niet echt bevordelijk voor mijn energie!!