Hoe gaan jullie dat doen met adressen voor de geboortekaartjes? Ik heb nooit een adressenboekje bijgehouden, dus van vrijwel niemand een adres... in de telefoongids op internet is het erg lastig om mensen te vinden, veel mensen staan er niet eens in. Hoe hebben jullie de adressen bij eerdere zwangerschappen of trouwerijen opgeduikeld? Liefs
@ marijn wij hebben wel een adressenboekje dus voor ons is het makkelijk anders zou ik het ook niet weten
@marijn: wij hadden al veel adressen die we gebruiken voor kerstkaarten sturen, maar de overige adressen hebben we via ouders/schoonouders/mail gevraagd, en dat is gelukt... hebben de lijst meteen opgeslagen voor alle verdere gebeurtenissen...
@trotsemama: wat fijn! hopelijk kunnen ze 'door je buik heen kijken' en je gewoon aannemen omdat jij de meest geschikte persoon bent voor die functie!
Baby-on-Board.nl Zwangerschaps Jacks The Mom2B Webshop! Zwangerschapskleding, positiekleding, maternity wear, umstandsmode hier hebben ze ook leuke jassen en zijn ook niet zo duur!
@michelle: GEFELICITEERD!! wat leuk! had je een voorkeur eigenlijk of niet? nu maar namen bedenken... hihi!
@ smile17 Ik had in het begin helemaal geen gevoel wat het geslacht zou zijn, maar later kreeg ik steeds meer het gevoel dat het een jongen was. Ik sprak ook steeds in de hij-vorm. En mijn gevoel was goed ! De dame van het echobureau zij ook dat ze de laatste tijd bijna alleen maar jongentjes heeft. Een echte jongens-babyboom ! @ Michelle89 Gefeliciteerd ! Een ZOON !!! Zie je wel, toch een jongens-babyboom Wij eten vanavond soep. Vriendlief is bij de kaakchirurg geweest, en heeft nu dus pijn in zijn mond.... 2 verstandskiezen getrokken... Dus aan de soep ! Enne, ik weet niet meer wie het was, maar bedankt voor de tip over de babyfoon bij de hema. Heb hem vanmiddag gehaald en ben super tevreden ! 3 sterrertjes als nachtlampje erop, en 5 slaapliedjes. En dat allemaal te regelen vanaf afstand. Super !
Woooooow dat zie je goed! Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf! Gefeliciteerd meissie! Waar blijven de baby-meisjes?
Michelle: gefeliciteerd!!!!! Augustus 2008 was ook een echte jongens babyboom.....ben benieuwd wat wij gaan krijgen!!!
Michelle, gefeliciteerd! Ik ben benieuwd of ik de jongens babyboom morgen verbreek! Denk zelf ook dat het een jongen wordt, maar hopelijk weten we morgen meer!
Ik ben er ook van overtuigd dat ik een meisje krijg, maar ja.....9 november zullen we het weten!!!! Haha wat grappig eigenlijk dat het per regio zo verschilt!
Dames, Bedankt voor de felicitaties ! Nee had geen voorkeur. De echo was erg leuk, foto's staan in mijn album
@surf, ja moet nog naar de fysio voor mn bekken, maar had ook een zere bil en dat was gewoon een spier. mn bekken... tsja das een ander verhaal @marijn, haha ja dat was lastig, die adressen. Maar gelukkig wel ouders met adresboekjes en van de wie we het niet hadden heb ik gewoon gemaild of gebeld voor het adres. maar wij hebben ook niet iedereen die we kennen een kaartje gestuurd ik denk dat wij 85 kaartjes verstuurd hebben. ik verstuur geen kerstkaarten. @michelle, gefeliciteerd,leuk joh! weer een jochie ik denk dat wij ook een jongetje krijgen, ik zou echt heel erg verbaasd zijn als het een meisje is.
Ladies! Jeetje wat een hoop geklets vandaag!! Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet alles heb terug gelezen... Las wel even snel dat er nog een jongetje komt in april, Gefeliciteerd!!! En ik heb vanmorgen de babyfoon gehaald bij de hema. Dankzij de tip die hier gegeven was. Thanks!! Helemaal heppie de peppie mee! Verder heb ik ontzettende hoofdpijn en ben weer es ouderwets moeoeoeo.....